سریال پدر پسری چند قسمت است؟ + عکس بازیگران

در این مطلب، توضیحاتی درباره تعداد قسمت های سریال پدر پسری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال پدر پسری به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی هم اکنون و در شرایط درگیری کشور با ویرس کرونا، مراحل تصویربرداری خود را با جدیت هر چه تمام دنبال می کند تا از ابتدای ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ شمسی، به روی آنتن شبکه پنج صداوسیمای جمهوری اسلامی برود!

تعداد قسمت های سریال پدر پسری

سریال پدر پسری در ۴۰ قسمت می باشد که تابه الان نزدیک به ۲۰ قسمت از آن به جلوی دوربین رفته است. سریال پدر پسری در ژانر طنز به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و به تهیه کنندگی رضا جودی و به نویسندگی مشترک احسان ثقفی ، حسین حقیقی و محمد پایدار در حال ضبط می باشد. در این سریال عزت الله مهرآوران نقش پدر خانواده و نقش مادر این خانواده را مریم سرمدی بازی می کند. افشین سنگ چاپ ، محمدجواد جعفرپور ، کتایون بختیاری ، یدالله شادمانی ، مهدیس توکلی و مهران رجبی از جمله هنرمندان دیگر این مجموعه هستند.

از لوکیشن های اخیر و فعلی این سریال تلویزیونی می توان به کلاس های درس دانشگاه خوارزمی اشاره کرد! البته لازم به بیان است به دلیل تعطیلی دانشگاه ها در شرایط شیوع ویروس کرونا، کلاس های درس این دانشگاه به سهولت هر چه تمام در اختیار این سریال تلویزیونی قرار گرفته است.

عزت‌ الله مهرآوران ، افشین سنگ چاپ ، مهران رجبی ، محمد جواد جعفرپور ٬ یدالله شادمانی ، کتایون بختیاری و مریم سرمدی از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی اپیزودیک هستند.

 

در انتها بد نیست بدانید این سریال تلویزیونی اقتباسی از کتاب ” آخرین نشان مردی ” به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک پخش می شود.

 

۲.۷ ۳ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا