کیا رکنی بازیگر نقش آرمان در فیلم سینمایی گربه سیاه کیست؟ + عکس

فیلم سینمایی گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی بهرام رادان یکی از فیلم های جدید سینما است که اکران آن بعد از دوسال از ۲۴ آذر ۱۴۰۰ آغاز شد. در این فیلم جوان گرا و اجتماعی که به مشکلات جوانان، فضای مجازی ، شهرت و موسیقی زیرزمینی می پردازد بازیگرانی همچون بهرام رادان ، ترلان پروانه ، بهاره کیان افشار ، علیرضا استادی ، پیام احمدی نیا ، حسن پورکریمی و با معرفی کیا رکنی نقش آفرینی می کنند.

کیا رکنی در این فیلم با ایفای شخصیت آرمان، اولین تجربه بازیگری خود را در کارنامه هنری اش رقم زد. این هنرمند جوان پیش از بازی در این فیلم در زمینه دیگری به شهرت رسیده بود. کیا رکنی جوان با استعداد در زمینه موسیقی کشورمان متولد ۱۳۷۸ در تهران است.

این هنرمند جوان از سن ۷ سالگی فعالیت موسیقیایی خود را با یادگیری سازهایی همچون ارگ آغاز کرد اما ابتلا به یک سرماخوردگی شدید، باعث تغییر گسترده در حنجره و تارهای صوتی او شد، به طوری که به توانایی خود در تقلید صداهای مختلف پی برد.

کیا رکنی در آن زمان فقط تقلید صدا انجام می داد اما سفر تفریحی او در ۱۴ سالگی به کشور ارمنستان در باعث آشنایی او با هنر بیت باکس شده و چند جلسه تئوری و مستر کلاس را آموزش دید. این هنرمند پس از گذراندن دوره های مخصوص بیت باکس، با شرکت در مسابقات بیت باکس شهر ایروان ارمنستان موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

کیا رکنی توانایی خارج کردن صداهای مختلف بدون هیچ ساز و ابزار موسیقی را از طریق حنجره خود دارد و دارای رکورد اجرای بیت باکس در مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بدون وقفه است. بیت باکسر مشهور کشورمان در سال ۹۷ با انتشار کلیپ های خود در شبکه های اجتماعی شناخته شده و سپس در برنامه قاچ (خندوانه) به اجرای برنامه پرداخت.

کیا رکنی در رشته خاص خود بی نظیر است و در سال ۱۳۹۸ در برنامه استعدادیابی عصر جدید شرکت کرده و تا مرحله فینال راه یافت. او علاوه بر هنر بیت باکس، در نواخت ساز هنگ درام، تبحر داشته و در فصل دوم برنامه عصر جدید به عنوان مهمان به نواختن آن پرداخت. حنجره کیا رکنی به دلیل ضرباتی که به آن وارد می شود به طور مرتب تحت نظر پزشک است زیرا این ضربات موجب رفلاکس و ایجاد مشکل می شوند.

کیا رکنی علاوه بر بیت باکس و آهنگسازی، به تدریس موسیقی نیز پرداخته و دارای هنرآموزان بسیاری است. نقش آفرینی در فیلم سینمایی گربه سیاه یکی از تجربه های متفاوت کیا رکنی در کارنامه هنری اش است که بعد از حضور در برنامه عصر جدید کسب کرد. این اتفاق می تواند مسیر تازه ای در زندگی او آغاز کرده و فعالیت بازیگری را نیز ادامه دهد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا