آشنایی با قد کوتاه‌ ترین سلبریتی های هالیوود + عکس

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: در ایالات متحده امریکا قد متوسط آقایان حدودا ۵٫۹ فوت است اما جالب است بدانید که بسیاری از بازیگران مطرح هالیوود قدشان نسبت به قد متوسط هم کوتاه‌تر است و این حقیقت نشانگر آن است که مسائلی از این دست مانعی بر سر راه موفقیت محسوب نمی‌شوند. اگرچه حضور این بازیگران روی پرده نقره‌ای سینما، بزرگ دیده می‌شود اما باید گفت قدی کوتاه دارند و در اینجا قصد داریم شما را با کوتاه قدترین بازیگران هالیوود آشنا کنیم.

کوتاه‌ قدترین سلبریتی های هالیوود

دیو فرانکو
دیو فرانکو برادر کوچکتر بازیگر مطرح هالیوود، جیمز فرانکو است و درست همانند جیمز، دیو نیز یکی از موفق ترین بازیگران هالیوود است و جایگاه خودش را در سینما تثبیت کرده است. قد این بازیگر جوان، ۵ فوت و ۷ اینچ است و سه اینچ از برادرش کوتاه تر است. دیو فرانکو به خاطر بازی در آثار ماندگاری همچون «Neighbors»، «۲۱ Jump Street»، «Scrubs» به شهرت و محبوبیت رسید. از تازه ترین فیلم های او می توان به دو عنوان «The Now» و « Now You See Me 3» اشاره کرد. دیو متولد ۱۲ پوئن سال ۱۹۸۵ میلادی است. این بازیگر ۳۶ ساله در سال ۲۰۱۷ با آلیسون بری ازدواج کرد.

جک بلک
کمدین ومعروف هالیوود از دهه ۸۰ میلادی تاکنون در صنعت سینما فعالیت دارد. این بازیگر ۵۱ ساله با فیلم « The Cable Guy» به شهرت رسید و سپس در فیلم های قابل توجهی همچون «Tenacious D»، «Shallow Hal» و «Kung Fu Panda.» بازی کرد. او یک بازیگر مطرح و برجسته و توانمند در ژانر کمدی است و از اینکه با او شوخی هم بشود اصلا احساس ناراحتی نمی‌کند از جمله شوخی شدن با قدش! قو جک بلک ۵ فوت و ۶ اینچ است. بلک سال ۲۰۰۶ با تانیا هدن ازدواج کرد و دو فرزند دارد.

الیجا وود
الیجا وود از ده ۹۰ در سینما فعالیت دارد اما مدت زیادی طول کشید که دیده شود و به ستاره تبدیل شود. او با سریال «l The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring» به شهرت رسید. بازی در این سریال باعث شد نقش های قابل توجهی در فیلم هایی همچون « Green Street Hooligans»، «Happy Feet» و « Star Wars Resistance» به او پیشنهاد شود. قد این بازیگر ۴۰ ساله، ۵ فوت و ۶ اینچ (۱٫۶۸ سانت) است. الیجا وود جزء مردان قد کوتاه می باشد اما این هیچ گاه مانع موفقیت او در سینما و جلوی دوربین نشده است. این بازیگر مطرح هالیوودی فیلم مهیجی به نام «L.A. Rush» در حال تولید دارد.

عزیز انصاری
عزیز انصاری بازیگر و کمدین برجسته و شناخته شده هالیوود عمدتا به خاطر بازی در فیلم «Parks and Recreation» در اذهان مانده است. او نویسنده، تهیه کننده کارگردان نیز می باشد. طرفداران وی احتمالا صدای این بازیگر ۳۷ ساله، را در انیمیشن «Bob’s Burgers!» تشخیص داده‌اند. قد کوتاه عزیز انصاری و صدای شاخص او، این بازیگر مطرح را متمایز کرده است و همین مسئله او را کاندیدی عالی برای آثار انیمیشن و کمدی می کند. قد انصری ۵ فوت و ۶ اینچ (۱٫۶۸ سانت) است. انصاری عملا از طریق شوخی‌هایی مثبت و با مزه‌ای که با خودش می‌کرد مورد توجه قرار گرفت. سریال او با عنوان «Master of None » را می توانید در نتفلیکس تماشا کنید.

برونو مارز
از زمانی که برونو مارس در جشنواره موسیقی «ام تی وی» در کنار تیلور سوئیفت ایستاد، طرفداران او زمزمه های متعددی در مورد کوتاه بودن قد او را شروع کردند. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم تیلور سوئیفت ۵ فوت و ۱۰ اینچ قد دارد بنابراین او نسبت به خیلی از دیگر سلبریتی های روی فرش قرمز کشیده تر و بلند قامت تر است. از سوی دیگر، قد مارز، ۵ فوت و ۵ اینچ (۱٫۶۵ سانت) است. نام واقعی او پیتر جنه هرناندز است که به نام هنری برونو مارز معروف است. او خواننده، ترانه سرا و دنسر شناخته شده امریکایی است.

دنیل ردکلیف
دنیل ردکلیف چهره ای جهانی که از کودکی بازیگری را آغاز کرد توانست با فجایع موفقیت در سن کم مقابله کند و به عنوان یک بازیگر بزرگسال موفق در هالیوود ظاهر شود. او درمورد مشکلاتی که در گذشته با مشروبات الکلی داشته صادق بوده است و توانسته قبل از تیره و تار شدن، زندگی خود را کنترل کند. قد ردکلیف، ۵ فوت و ۵ اینچ (۱٫۶۵ سانت) است. این بازیگر ۳۱ ساله، یک مصاحبه اختصاصی درمورد تفاوت قدها در صنعت سینما انجام داده است. وقتی از او سوال شد آیا فکر می کند کوتاه قد بودن وی مانعی بر سر راهش بوده در پاسخ گفت: «فکر نمی کنم این طور باشد. داستین هافمن و تام کروز چهره های بسیار برجسته و موفقی در سینما بوده اند و تا جایی که می دانم هم قد من هستند.»

لیل وین
نام او به یک دلیل لیل وین است! قد او ۵ فوت و ۵ اینچ (۱٫۶۵ سانت) است. شاید او قدی کوتاه داشته باشد اما در عرصه موسیقی چهره بزرگ و شاخصی است. ارزش خالص دارایی های او ۱۲۰ میلیون دلار برآورد شده است و تورهای جهانی و آهنگ های پرفروش، او را به یک سلبریتی قدرتمند تبدیل کرده است. لیل وین به جای تسلیم شدن در برابر متنفرهایش ، هرگز نگذاشته است قد و قامت او مانع ایجاد موفقیت های وی در آهنگ های رپ برنده شوهای پرفروشش شود. این بازیگر ۳۹ ساله، سال ۲۰۰۴ با تویا جانسون ازدواج کرد و بعد از دو سال زندگی مشترک از وی جدا شد.

کوین هارت
کوین هارت یکی از کمدین های مطرح هالیوود است که غالبا از قدش به عنوان ابزاری برای شوخی هایش استفاده میکند. با دوستان عزیزی مانند دوآین جانسون ، کوین هارت مشکلی ندارد که با این قد کوتاهش شوخی کند؛ مخصوصاً هنگام ایستادن در کنار شخصی به بلند قامتی دوآین، راک هالیوود. قد او ۵ فوت و ۴ اینچ (۱٫۶۳ سانت) است. او حتی از همسرش اینکو، سه اینچ کوتاه تر ست. اما کوتاه قد بودن او هیچ گاه مانع راه او برای ایفای نقش های اصلی نشده است. برخی از ماندگارترین فیلم های او عبارتند از: « Ride Along»، «Jumanji»، « Night School» و بسیاری از فیلم های دیگر. او همچنین ۵ فیلم تولید شده دارد که در آینده نزدیک اکران خواهند شد.

راب اشنایدر
راب اشنایدر یکی از صمیمی ترین دوستان ادم سندلر است و عمدتا در بسیاری از فیلم های او حضور دارد. او بازیگر فوق العاده ای است که کاراکترهای کمدی ماندگاری را در سینما خلق کرده است. قد او ۵ فوت و ۳ اینچ (۱٫۶۱ سانت) است. او در فیلم های متعددی همچون « The Hot Chick»، «The Animal»، «Real Job» و«Grown Ups» بازی کرده است. این بازیگر ۵۸ ساله، در جدیدترین ساخته ادم سندلر تحت عنوان « Hubie Halloween» نیز بازی کرده است.

دنی دویتو
تعجب آور نیست بدانید که دنی دیتو در لیست کوتاه قدترین سلبریتی های هالیوود جای می گیرد. قد او ۴ فوت و۱۰ اینج (۱٫۴۷ سانت) است. سالهاست که قد دویتو مورد بحث قرار گرفته است و در بیشتر کارهای او این موضوع مطرح شده است. درواقع دلیل کوتاه قدی او عمدتاً به بخشی از اختلال رشد استخوان به نام دیسپلازی های اپیفیز چندگانه مربوط می شود اما درکل به ویژگی خارق العاده او می افزاید. او از دهه ۸۰ با بازیگر زن هالیوود رئا پرلمن ازدواج کرده است و دارای سه فرزند فوق العاده است. این بازیگر ۷۶ ساله با وجود سرعت گیرهایی بر سر راهش که از کنترل وی خارج هستند همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا