آیت الله سید ابراهیم رئیسی کاندیدای اصلح و مقبول در جامعه

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای انقلابی به‌دنبال قدرت و ثروت خود نیستند و فقط می‌خواهند فرهنگ ناب و غنی اسلامی اجرایی شود که در آن تأکید بر منافع مردم وجود دارد.

حجت‌الاسلام حسین مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: نگاه درون‌گرایانه به اقتصاد کشور مغفول مانده و برای آنکه فرهنگ خود را حفظ کنیم باید اقتصاد مستقل داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه  اگر اقتصاد کشور را بدون وابستگی به کشورهای آمریکایی و اروپایی قوی کنیم در درازمدت مجبور به همکاری با ما می‌شوند، بیان داشت: با تحریم‌ها در کوتاه مدت می‌توانند جلوی همکاری با دیگر کشورها را بگیرند ولی در درازمدت و با توجه به توسعه اقتصادی با اتکا به ظرفیت داخلی مجبور به کوتاه آمدن هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تکیه بر توان  ظرفیت داخلی و جوان‌گرایی انقلابی می‌تواند باعث حفظ هویت و فرهنگ غنی اسلامی شود، تصریح کرد: اگر مذاکرات ۸ ساله نبود دیوار تحریم‌ها تاکنون فرو ریخته بود و کشورهای زیادی هستند که تمایل به تعامل با ما را دارند.

شاخصه‌های فرد اصلح

مختاری در خصوص شاخصه‌های فرد اصلح، گفت: وی کسی است که باورهای انقلابی داشته باشد، همان‌گونه که فرهنگ غنی اسلامی باعث انقلاب مردم و خون شهدا شد فرد اصلح نیز با به فرهنگ انقلابی باورمند باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان‌جنوبی ادامه داد: اما اگر کسی باشد که تمایل به وابستگی با کشورهای خارجی و سلطه‌گر را داشته باشد درست نیست و باعث عقب ماندگی اقتصادی کشور می‌شود.

مختاری با اشاره به اینکه برخی به‌دنبال تبدیل کشور به کشوری سکولار و وابسته هستند، عنوان کرد: باید به آرمان‌های انقلاب تأکید داشته باشیم تا جریان انقلاب تغییر نکند و یک‌دستی در جامعه حاکم باشد.

قول‌های واقع‌بینانه داده شود

وی اضافه کرد: باید قول‌های واقع‌بینانه داده شود و در صورت ریاست جمهوری آقای رئیسی که انقلابی هستند اوضاع کشور به سمت ثبات، آرامش و بهبود خواهد رفت و مردم بعد از ۴ سال پشیمان نخواهد شد.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در ابتدا کارها سخت است و باید مسیر درست شود و باورهای غلط تغییر کند، در آن زمان مردم متوجه می‌شوند که باید زودتر گفتمان اصیل انقلابی حاکم می‌شد.

مختاری با اشاره به کارنامه ضد فساد رئیسی، تبیین کرد: با شناخت ظرفیت‌های داخلی و شناخت و به فعلیت رساندن آن‌ها می‌توان شاهد بهبود اوضاع باشم چراکه تمرکز از راضی کردن دیگر کشورها به فعلیت رساندن ظرفیت‌های کشور معطوف می‌شود.

نیروهای انقلابی به‌دنبال قدرت و ثروت نیستند

وی مطرح کرد: نیروهای انقلابی به‌دنبال قدرت و ثروت خود نیستند و فقط می‌خواهند فرهنگ ناب و غنی اسلامی اجرایی شود که در آن تأکید بر منافع مردم وجود دارد و در گذشت زمان و پای کار آمدن تمام ظرفت‌های مردمی و اعتماد آن‌ها، شاهد کوتاه آمدن تحریم‌ها خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخاباتی رییسی در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: استکبار جهانی سال‌ها تلاش کرده که مردم ایران گمان کنند بدون وابستگی به آن‌ها نمی‌توان رشد کرد که اشتباه است، همچنین برخی به‌دلیل راحت‌طلبی به‌دنبال وابستگی هستند.

مختاری ادامه داد: اگر به شأن دینی و ملی توجه شود زیر بار وابستگی کسی نمی‌رود و راحت‌طلبی فقط برای مدت کوتاهی جواب‌گو است ولی در دراز مدت اسارت را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: برای انسان عاقل عزت و کرامت در اولویت قرار دارد و فقط ابتدای آن سخت است، همان‌گونه در زمان پهلوی دلخوش به ثبات قیمت‌ها بودند ولی نقدینگی و امکاناتی برای خرید نداشتند.

رئیسی؛ کاندیدای اصلح مقبول

رئیس ستاد انتخاباتی رییسی در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آقای رئیسی سال‌ها است که برنامه‌ریزی برای جهش اقتصادی دارند، عنوان کرد: او مشکلات را می‌‎شناسد و هم می‌خواهد و می‌تواند که آن‌ها را برطرف کند.

وی اعلام کرد: رئیسی به‌عنوان یک شخص مطرح نیست، بلکه رأیی که داده می‌شود به‌تمام نیروهای ارزشی انقلابی داده می‌شود و سخن از گفتمان انقلابی ناب است.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رئیسی کاندیدای اصلح مقبول در بین مردم است، گفت: از ایشان اصلح‌تر نداریم و اگر سم‌پاشی‌های رقیب نباشد حتما رأی خواهند آورد، همچنین رئیسی به نفع فرد دیگری کناره‌گیری نخواهد کرد ولی امکان دارد برخی از نیروهای ارزشی مانند جلیلی و زاکانی به نفع ایشان کناره‌گیری کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا