اسامی بازیگران سریال ترکی اتاق قرمز + بیوگرافی و پیج اینستاگرام

سناریوی سریال ترکی اتاق قرمز kirmizi oda به سبک روانشناسی، درام می‌باشد و برگرفته از کتاب روانشناس معروف به نام گل سرن بودایی‌جی‌اوغلو Gulseren Budayicioglu نوشته شده است. این سریال با موضوعی متفاوت و ژانری درام که از تاریخ ۴ سپتامبر سال ۲۰۲۰ پخش خود را آغاز کرده است. این سریال محبوب ترکیه ای تاکنون در صدر لیست امتیاز بینندگان قرار گرفته است. موقعیت مکان فیلمبرداری سریال ترکی اتاق قرمز در منطقه اسکودار و بیکوز شهر دیدنی و بزرگ استانبول می‌باشد که به عنوان محل کلینیک دکتر روانشناس سریال معرفی می‌شود.

بازیگران سریال ترکی اتاق قرمز kirmizi oda

اسامی بازیگران سریال ترکی اتاق قرمز

Sezin Bozaci
meric aral
Burak Sevinc
Tulin Ozen
Binnur Kaya

بازیگران این سریال در هر قسمت تغییر می‌کنند، اما شخصیت روانشناس اصلی و همکاران مشغول در کلینیک در تمامی قسمتها ثابت هستند.

آدرس اینستاگرام بازیگران

پیج اینستاگرام Sezin Bozaci 

پیج اینستاگرام meric aral

پیج اینستاگرام Burak Sevinc

پیج اینستاگرام Tulin Ozen

پیج اینستاگرام Binnur Kaya

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی اتاق قرمز

بازیگران سریال ترکی اتاق قرمز kirmizi oda

بازیگر نقش دکتر دنیز در سریال 

بوراک سوینچ(به لاتین Burak Sevinc) در ۲۷ اکتبر ۱۹۸۵در استانبول متولد شد. بوراک سوینچ فارغ التحصیل دپارتمان موزیک و هنر های اجرایی است و تسلط کاملی بر این رشته و ساز های مختلف دارد. او یک برادر کوچکتر از خود دارد و بسیار خانواده دوست است. این بازیگر خوش چهره، حرفه بازیگری خود را از سال ۲۰۱۲ با بازی در سریال به خاطر پدرم با یک نقش کوچک آغاز کرد.

Binnur Kaya

بازیگر Binnur Kaya نقش دکتر هانم در سریال

بیننور کایا متولد ۱۹ آپریل ۱۹۷۲ در آنکارا – ترکیه است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه بیلکنت است. وی قبل از اینکه پا به عرصه سینما و تلویزین بگذارد ، مدتها در زمینه تئاتر فعالیت می کرد تا اینکه با کمک دوستش به تلویزیون راه پیدا کرد. اولین بازی خود در تلویزیون در سال ۱۹۹۵ با سریال Bir Demet Tiyatro رقم خورد.

بازیگران سریال ترکی اتاق قرمز kirmizi oda

بازیگر Tülin Özen در نقش دکتر بیرای در سریال 

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۷۹ در اسکندرون ترکیه است. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان بورنوا آنادولو، در استانبول مدتی در دانشگاه مهندسی الکترونیک خواند. بعد از آن از آموزشگاه خصوصی بازیگری یدی تپه بورسیه گرفت و به تحصیلاتش ادامه داد. او در فیلم ها و سریال های متعددی ایفای نقش کرده است و جوایزی هم دریافت کرده است که از میان آنها می توان به جایزه بهترین بازیگر زن در فیلم سقوط فرشته ها اشاره کرد.

بازیگران سریال ترکی اتاق قرمز kirmizi oda

بازیگر Meriç Aral در نقش دکتر عایشه در سریال

مریچ آرال (به لاتین Meric Aral) متولد ۱ جولای ۱۹۹۰ در استانبول است.  پدر و مادر مریچ آرال هر دو وکیل هستند. مریچ در سال ۲۰۱۲ پس از اتمام لیسانس در رشته حقوق دانشگاه بیلگی برای یادگیری حرفه بازیگری وارد ورکشاپ Craft Acting شد.مریچ مدت کوتاهی به عنوان دستیار کارگردان کار کرد. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان اولین تجربه خود به ایفای نقش در سریال Sultan پرداخت

بازیگران سریال ترکی اتاق قرمز kirmizi oda
بازیگر Halit Özgür در نقش دکتر مراد در سریال

هالیت اوزگور ساری در ۴ اکتبر ۱۹۹۳ در استانبول به دنیا آمده است.
۱۷۹ سانتی متر قد و ۷۱ کیلوگرم وزن دارد.
فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه دانش (بیلگی) ترکیه است. در کارگاه کرَفت تعلیم بازیگری دیده است.
اولین تجربه بازیگری‌اش در سریال diriliş Ertuģrul بود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا