خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی اتاق قرمز + عکس

سریال ترکی اتاق قرمز Kirmizi Oda جدیدترین پروژه شبکه ی Tv8 ، وقایع این سریال که در یک کلینیک اجتماعی رخ میدهد هر قسمت شامل چند بیمار خواهد بود که علاوه بر به تصویر کشیدن مشکلات بیماران و ناهنجاری های اجتماعی جامعه به زندگی پزشکان کلینیک نیز میپردازد. سریال اتاق قرمز سریالی است با موضوعی متفاوت و ژانری درام که از تاریخ ۴ سپتامبر سال ۲۰۲۰ پخش خود را آغاز کرده است. سناریوی این سریال که به سبک روانشناسی_درام می‌باشد. موقعیت مکان فیلمبرداری سریال ترکی اتاق قرمز در منطقه اسکودار و بیکوز شهر دیدنی و بزرگ استانبول می‌باشد.

سریال ترکی اتاق قرمز

خلاصه داستان سریال اتاق قرمز

بازیگر Binnur Kaya در سریال اتاق قرمز نقش روانپزشک رو ایفا میکنه و داستانهای واقعی راجع به روانپزشکی و اینکه چطور به صورت غیر منتظره ای خودشو درگیر زندگی بیمارانش میکنه رو نقل میکنه. داستان‌های هر قسمت این سریال بر اساس روند درمان مراجعه کنندگان توسط این روانشناسان نوشته شده است که هر کدام دچار مشکلات روحی و یا ناهنجاری‌هایی از دوران کودکی‌شان هستند.


قسمت ۷۲ سریال اتاق قرمز

زنی زیبا به تنهایی و با نگرانی در یک کافه نشسته و به تلفن همراهش خیره شده است….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۲ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۷۲ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۷۱ سریال اتاق قرمز

بونجوک می خواهد برود و خانم دکتر با خودش می گوید: «نباید بذارم بره! وضعیتش اصلا خوب نیست!» …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۱ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۷۱ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۷۰ سریال اتاق قرمز

آن روز عایشه از کلینیک می رود و تونا و آینور و حسین در حال تدارک میز ناهار دسته جمعی هستند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۰ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۷۰ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶۹ سریال اتاق قرمز

بونجوک در آشپرخانه سم موش را در سوپ می ریزد و آن را سر میز می برد. او سوپ را در ظرف می ریزد و…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۹ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶۸ سریال اتاق قرمز

صادق به بونجوک می گوید اگر واجب نیست جلسه آخر را پیش دکتر نروند و به هلند برگردند. بونجوک اول ناراحت می شود و مخالفت می کند اما بعد راضی می شود و…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۸ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۶۸ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶۷ سریال اتاق قرمز

مشتری جوان کومرو به او می گوید شب جلوی خانه اش منتظر اوست تا فرار کنند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۷ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۶۷ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶۶ سریال اتاق قرمز

وقتی کومرو موی دخترش را شانه می زند یاد کودکی خودش می افتد که مادرش موهای او را با عصبانیت شانه می زد و باعث می شد دردش بگیرد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۶ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۶۶ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶۵ سریال اتاق قرمز

دکتر برای دیدن عایشه به اتاق او می رود و عایشه با خوشحالی از او استقبال می کند. او متوجه قاب عکسی روی میز عایشه می شود…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۵ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۶۵ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶۴ سریال اتاق قرمز

فخری نیمه شب از خواب بیدار می شود و کومرو را کنارش نمی بیند. او خانه را می گردد ولی اثری از کومرو نیست…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۴ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۶۴ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶۳ سریال اتاق قرمز

زندگی کومرو در آن خانه زیبا به خوبی ادامه داشت و او هر شب با شوق برای آمدن شوهرش آماده می شد و برایش تدارک می دید….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۳ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۶۳ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶۲ سریال اتاق قرمز

عایشه به یاد شبی می افتد که پدرش به خاطر مصرف زیاد الکل و زمین خوردن و زخمی شدنش به بیمارستان رفته بود….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۲ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۶۲ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶۱ سریال اتاق قرمز

کومرو در خواب می بیند که یاووز بالای سر دخترش نشسته و او با دیدنش به طرفش حمله می کند….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۱ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۶۱ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶۰ سریال اتاق قرمز

خاله خانم به مرد که ظاهرا شوهر اوست التماس می کند که کاری با آنها نداشته باشد اما مرد پدر بونجوک را ناکار می کند و بعد چشمش به مادر بونجوک می افتد و با خنده می گوید: «پس زن تو هم اینه!»…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۰ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۶۰ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵۹ سریال اتاق قرمز

نیمه شب دختر کومرو زنی که در رستوران با چاقو به یک مرد حمله کرده بود مادرش را می بیند که پشت مبل پنهان شده و پشت سر هم با می گوید: «خدایا گناهم رو ننویس!»…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۹ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۵۹ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵۸ سریال اتاق قرمز

خانم دکتر منتظر بود تا سلوی آن روز بالاخره به اتاق قرمز برود و این جلسه به صورت حضوری برگزار شود اما سلوی خبر داد که نمی تواند این کار را کند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۸ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۵۸ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵۷ سریال اتاق قرمز

بونجوک در خانه خواهرش تنها مانده و اخبار تماشا می کند. گوینده خبر در بین خبرها می گوید بونجوک باید برای رفتن آماده باشد و به نشانه ها توجه کند. …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۷ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۵۷ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵۶ سریال اتاق قرمز

فخریه بعد از ده سال به دیدن سلوی آمده است. او که خبر مرگ برادرش را شنیده، نامادری اش را در آغوش می گیرد و دو زن به تلخی گریه می کنند…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۶ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۵۶ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵۵ سریال اتاق قرمز

هدیه از شبی که با دوستانش گذرانده می گوید و تعریف می کند آنقدر نوشیده و از مادرش حرف زده که همه را کلافه کرده است….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۵ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۵۵ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵۴ سریال اتاق قرمز

بونجوک باز هم به گذشته می رود و به یاد می آورد مهمان پدرش چطور با مادرش بدرفتاری می کرد و او را تحقیر می کرد و….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۴ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۵۴ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵۳ سریال اتاق قرمز

بونجوک به همراه شوهرش در حال رفتن به کلینیک است و صادق وقتی می بیند بونجوک دوباره از درویش ها صحبت می کند و آنها را می بیند با عصبانیت به آنها بدوبیراه می گوید….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۳ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵۲ سریال اتاق قرمز

بونجوک زنی که در هلند زندگی می کرد و در خیالش سه مرد رداپوش را می دید به همراه شوهرش به کلینیک می آید و جلوی در منتظر می ماند تا سه پیرمرد هم داخل شوند….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۲ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۵۲ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵۱ سریال اتاق قرمز

دنیز از اسرا می پرسد: «خودت غذا نمی خوری یا دلت نمی خواد؟» اسرا می گوید: «دلم نمی خواد.» دنیز می پرسد: «وقتی غذا می خوری چه حسی داری؟» …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۱ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۵۱ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵۰ سریال اتاق قرمز

سلوی می گوید بعد از سالها تصمیم گرفته برای رفتن به مدرسه پسرها از خانه خارج شود اما دو سه قدم از خانه دور نشده بوده که نفسش تنگ شده، چشم هایش سیاهی رفته و عرق سرد کرده….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۰ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۵۰ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴۹ سریال اتاق قرمز

زنی تنها در خانه اش در هلند از پنجره بیرون را تماشا می کند و کمی بعد در سکوت می نشیند….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۹ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۴۹ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴۸ سریال اتاق قرمز

تونا در کلینیک مشغول کار است که یک نفر وارد می شود و تونا از تعجب از جای خود بلند می شود و به زن چشم می دوزد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۸ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴۷ سریال اتاق قرمز

هدیه می گوید در کودکی مادرش را دیده و متوجه عجیب بودن وضعیت شده اما به فکرش هم نمی رسیده او حکمت مادرش باشد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۷ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۴۷ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴۶ سریال اتاق قرمز

سلوی می گوید شب به پیشنهاد دخترها کمی به خودش رسیده و با خوش خیالی منتظر رضا مانده تا به او خبر بارداری اش را بدهد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۶ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۴۶ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴۵ سریال اتاق قرمز

در کلینیک همه در کافه تریا برای خوردن صبحانه جمع شده اند. خانم دکتر اتفاقی را که دیشب موقع برگشتن به خانه برایش افتاده بود را تعریف می کند… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۵ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۴۵ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴۴ سریال اتاق قرمز

آن روز قرار است خانم دکتر برای دیدن آلیا به خانه اش برود. آلیا در خانه سعی می کند تا جایی که می تواند همه جا را مرتب کند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۴ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۴۴ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴۳ سریال اتاق قرمز

وقتی آینور به کلینیک می آید تونا متوجه حال پریشان او می شود و آینور می گوید دوباره با پسرش دعوا کرده است… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۳ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۴۳ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴۲ سریال اتاق قرمز

سلوی می گوید: «خیلی طول کشید تا از وسایل خونه سردربیارم و کار با اونا رو یاد بگیرم…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۲ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۴۲ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴۱ سریال اتاق قرمز

روز ملاقات سلوی با خانم دکتر است. سلوی همچنان دلهره دارد و و خانم دکتر از او می خواهد از طریق دوربین خانه اش را به او نشان دهد تا کمی آرام شود و احساس راحتی کند….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۱ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۴۱ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴۰ سریال اتاق قرمز

ملک دختر ملیحا بر خلاف هفته گذشته سرحال و شیک وارد اتاق می شود……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۴۰ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۴۰ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳۹ سریال اتاق قرمز

پدر سلوی که به خاطر پولی که از خواستگار او گرفته سر از پا نمی شناسد از زنش می خواهد که با دخترش صحبت کند و برای فردا آماده شوند……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۹ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۳۹ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳۸ سریال اتاق قرمز

بیمار بعدی خانم دکتر به اتاق قرمز وارد نمی شود. سلوی زنی که سی و پنج سال است از خانه بیرون نرفته به اصرار پسرش از طریق تماس تصویری با دکتر ملاقات می کند…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۸ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳۷ سریال اتاق قرمز

آلیا صبح در آینه تصویر مادرش را می بیند که به او می گوید: «پیدات کردم!» و بعد تصویر کودکی خودش را که ترسیده و آب ته لیوان مسواک ها را مثل کودکی اش سر می کشد….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۷ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۳۷ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳۶ سریال اتاق قرمز

ملک به دکتر اصرا می کند که در مورد مادرش به او بگوید و دکتر می گوید نمی تواند این کار را کند….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۶ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳۵ سریال اتاق قرمز

بنفشه در نامه ای که برای غریب نوشته به او گفته: «من خیلی دوستت داشتم. فقط وقتی پیش تو بودم خودمو زنده حس می کرد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۵ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۳۵ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳۴ سریال اتاق قرمز

خانم دکتر بعد از آرام کردن آلیا می گوید: «مادرت بیمار بوده آلیا! اون واقعا می خواسته مادربزرگت بمیره… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۴ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳۳ سریال اتاق قرمز

آلیا آن روز گرفته و غمگین وارد کلینیک می شود و به تونا می گوید: «امروز روز مهمیه!» … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۳ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۳۳ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳۲ سریال اتاق قرمز

دکتر عایشه که می داند اتفاق دیگری برای دویگو افتاده که او را اینقدر عصبی و مضطرب کرده می گوید…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۲ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۳۲ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳۱ سریال اتاق قرمز

دکتر از غریب می پرسد: «به نظرتون چطور شد که عاشق بنفشه شدین؟ اگه می خواستین عاشق بشین این همه سال چه آدمایی که رفتن و اومدن! این نمی تونه تصادفی باشه.»…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۰ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۳۰ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳۰ سریال اتاق قرمز

آلیا می گوید در یکی از دعواهای شدید پدر و مادرش دست مادرش شکست و در بیمارستان بستری شد. آلیا می خندد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۹ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۲۹ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲۹ سریال اتاق قرمز

آلیا به وارد اتاق دکتر می شود و خانم دکتر بلافاصله متوجه زخم روی دست او می شود و با نگرانی می گوید…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۸ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۲۸ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲۸ سریال اتاق قرمز

آلیا این بار هم با خودش شیرینی آورده است. تونا وقتی می فهمد آلیا تا به حال چای نخورده برای او هم چای می آورد و با هم می نوشند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۷ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۲۷ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲۷ سریال اتاق قرمز

غریب تعریف می کند یک شب دختر جوانی برای کار به بار آمده و او با همان نگاه اول از پا افتاده و وقتی فهمیده اسم دختر بنفشه است خیال کرده این یک نشانه است…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۶ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۲۶ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲۶ سریال اتاق قرمز

صالح، مرد جوانی که قبلا به خاطر خوشحالی از برنده شدن مقدار زیادی پول شوکه شده بود و حالش بد بود با سر و شکل متفاوتی وارد یک بار می شود و همه به او احترام می گذراند و به جای همیشگی اش راهنمایی اش می کنند….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۵ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۲۵ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲۵ سریال اتاق قرمز

آلیا در ادامه خاطره کابوس وارش می گوید: « با دیدن مادر و مادربزرگم که روی زمین افتاده بودن و خونی که کف حموم راه افتاده بود داد زدم و همه اهل خونه به اونجا اومدن….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۴ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲۴ سریال اتاق قرمز

عایشه در اتاق خانم دکتر در مورد عثمان با او صحبت می کند و می گوید…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۳ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۲۳ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲۳ سریال اتاق قرمز

مردی به نام آکف با یک کیسه زباله پر به کلینیک می آید و تونا او را به اتاق دکتر پیرایه راهنمایی می کند…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۲ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۲۲ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲۲ سریال اتاق قرمز

ملیحا که هفته گذشته با حال بدی با دکتر تماس گرفته بود و می خواست خودکشی کند حالا رو به روی خانم دکتر نشسته و از او به خاطر اینکه نگرانش کرده عذرخواهی می کند…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۱ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۲۱ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲۱ سریال اتاق قرمز

وقت مراجعه ملیحا رسیده اما خبری از او نمی شود. تونا به خانم دکتر خبر می دهد که دختر ملیحا تماس گرفته و…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۰ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۲۰ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲۰ سریال اتاق قرمز

آلیا این بار با یک بسته شکلات به کلینیک آمده و آن را به تونا می دهد و او را خوشحال می کند……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۱۹ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۱۹ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱۹ سریال اتاق قرمز

پسر بچه ای به نام عثمان به همراه مددکارش به پرورشگاه می رود. او غمگین و ساکت است و خاطرات محوی مدام در ذهنش مرور می شوند……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۱۸ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۱۸ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱۸ سریال اتاق قرمز

خانم دکتر بالاخره توانسته ملیحا را راضی به حرف زدن در مورد نحدت کند. ملیحا بعد از باخبر شدن از بیماری نجدت به بهانه مولودی خوانی مرتب به او سر می زند و از او پرستاری می کند……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۷ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۱۷ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱۷ سریال اتاق قرمز

در کلینیک موقع صرف نهار است و همه از مراجع هایی که داشتند صحبت می کنند……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۶ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱۶ سریال اتاق قرمز

بعد از رفتن احمد دکتر پیرایه به زندگی خودش و اتفاقاتی که از سر گذرانده فکر می کند…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۵ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۱۵ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱۵ سریال اتاق قرمز

دختر جوانی به دیدن پدرش در یک رستوران می رود و به محض نشستن از او می خواهد که دست از سرش بردارد و با او تماس نگیرد…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۱۴ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱۴ سریال اتاق قرمز

ملیحا از روزهای جوانی شان تعریف می کند و می گوید همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه خواهر کوچکترش را با پسر نرمین خانم خیاط محله در حال بوسیدن دید….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱۳ سریال اتاق قرمز

آلیا به محض نشستن در اتاق از دکتر می خواهد برایش داستانی تعریف کند. دکتر می گوید به شرطی که او هم یک داستان بگوید…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱۲ سریال اتاق قرمز

نسرین گریه می کند و به خانم دکتر می گوید که هر شب کابوس می بیند که مهمت برگشته و با هم درگیر می شوند و کتک می خورد….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱۱ سریال اتاق قرمز

بیمار بعدی دکتر در آن روز مهمت است. او می گوید: «هفته سختی داشتم. بعد از رفتن از اینجا ماشین رو گذاشتم تا یه کم قدم بزنم. اما یهو همه چی به هم ریخت.»…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱۰ سریال اتاق قرمز

ملیحا به دکتر می گوید اولین یکشنبه هر ماه به یک تلفن عمومی می رفتند و به خواهرشان زنگ می زدند. او می گوید…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۹ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۹ سریال اتاق قرمز

دکتر آن روز برای ناهار پایین نمی رود و از تونا می خواد برایش قهوه ببرد. تونا که نگران او شده و دلش آرام نمی شود…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۸ سریال اتاق قرمز

آلیا در یک عمارت بزرگ تنهاست. او رو به آینه بر سر خودش فریاد می زند و با مشت به آینه می زند و آن را می شکند….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۷ سریال اتاق قرمز

ملیحا اینگونه شروع می کند: «چیزایی که تجربه کردیم ما رو از خودمون شرمنده کرد….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۶ سریال اتاق قرمز

مهمت در سالن انتظار منتظر رسیدن وقت مشاوره است و به ساعت خیره شد و به دوران کودکی اش می رود که در خانه با ترس به ساعت نگاه می کند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۵ سریال اتاق قرمز

در جشن فارغ التحصیلی یک دانشگاه، سخنران از نفر اول دانشگاه آلیا می خواهد که پشت میکروفون برود و صحبت کند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۴ سریال اتاق قرمز

نسرین می گوید: «از وقتی باردار شدم همه چی عوض شد.»…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۳ سریال اتاق قرمز

مردی وارد کلینیک می شود در حالی که با عصبانیت و با صدای بلند با تلفن صحبت می کند و سراغ زنش را می گیرد….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۲ سریال اتاق قرمز

ملیحا از روز عروسی اش می گوید: «لباس عروس هم نپوشیدم. یه لباس سفید دوخته بودم همونو تنم کردم. اونم زیادی بود.»….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی اتاق قرمز
قسمت ۱ سریال ترکی اتاق قرمز

قسمت ۱ سریال اتاق قرمز

زن جوانی سراسیمه در حالی که سعی می کند با مادرش تماس بگیرد به خانه او می رود….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
Firoozeh
Firoozeh
2 سال قبل

فیلمش عالیه رفتار درست با مشکلات وسختی ها را به مردم یاد میده یاد میده که هیچ وقت تسلیم تقدیرمون نشیم وبا تمام مشکلات وسختی ها بجنگیم واز خودمون وخانوادمون دفاع کنیم خیلی فیلم آموزنده ای هسته ،?

دکمه بازگشت به بالا