اعلام جزئیات دقیق عملیات ترور شهید محسن فخری زاده

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره جزئیات دقیق عملیات ترور شهید محسن فخری زاده خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سردار علی فدوی ، جانشین فرمانده کل سپاه عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران طی سخنانی اظهار داشت:

جزئیات ترور شهید محسن فخری زاده

” دشمن تاب تحمل دانشمندان و مجاهدان ما در عرصه علم را نداشت و آنها را ترور کرد که آخرین آنها شهید فخری زاده است. این شهید بزرگوار در عراق ماموریت فرهنگی داشت و در آنجا به کرونا مبتلا شد که بعد از ۶۵ روز به شهادت رسید.

این مسیر تمام شدنی نیست زیرا مبارزه تمام شدنی نیست. در جهان تنها دو مسیر حق و باطل وجود دارد و حزب خدا و حزب شیطان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و خداوند اراده کرده است که حزب خدا پیروز باشد. ما باید دائم حواسمان جمع باشد که خودمان را مورد ارزیابی قرار دهیم تا از مدار حق خارج نشویم و این هم دستور خداوند است. ما همواره باید حواسمان باشد که در حزب خدا باشیم زیرا خداوند پیروزی پیروان این حزب را تضمین کرده است.

برخی می گویند ما نه در حزب خدا هستیم و نه در حزب شیطان اما در حقیقت اینطور نیست، افراد یا در حزب خدا هستند یا در حزب شیطان. خدا را شکر که همه دلدادگان انقلاب اسلامی در مسیر حق قرار دارند.

از روز ۲۴ بهمن سال ۵۷ درگیری فیزیکی بین جبهه حق و باطل در کشور ما شروع شد و حالا ۴۱ سال است که بزرگترین دشمنی که بعد از صدر اسلام صورت گرفته با انقلاب اسلامی بوده است و در طول تاریخ نمی توان چنین دشمنی را مشاهده کرد. این دشمنی توسط یک جبهه متحد که شیطان بزرگ رئیس آن است صورت گرفته و همه کسانیکه می توانستند در این جبهه قرار گرفتند. البته آنها نتوانستند از پس انقلاب اسلامی برایند و هر روز ما قوی تر از گذشته شدیم. ما یک روند رو به رشد بسیار سریعی را داشته ایم که با قاعده های الهی وارد میدان نبرد شدیم و سخت ترین کار عالم هم این است که انسان از جانش بگذرد. ما در این کار سخت پای کار بودیم و خدا هم به وعده اش عمل کرده و پیروزی را برای ما رقم زده است. “

سردار علی فدوی ، جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر ما به دستورات الهی عمل کنیم، پیروزی الهی هم نصیب ما می شود، گفت:

” قاعده های الهی در همه موضوعات صدق می کند و در صورت پیروی از این قواعد، خدا هم به وعده اش عمل می کند. امروز در برخی عرصه ها مردم هم لمس می کنند که ما دچار مشکل هستیم و این بدان دلیل است که از قاعده های الهی پیروی نکردیم و به قاعده های دشمن عمل کردیم. نمی شود ما در حوزه اقتصاد که یکی از اساسی ترین موضوعات هر کشوری است بر اساس قاعده دشمن عمل کنیم و پیروز هم بشویم. “

وی درباره شهادت سردار محسن فخری زاده عنوان کرد:

۱۱ پاسدار همراه شهید فخری زاده بوده اند و انفجار نیسان هم به خاطر از بین بردن پاسداران بود. آدمی در صحنه ترور نبود و ۱۳ تیر کلا شلیک شده و همه از تیربار داخل نیسان بوده است و بقیه تیرها توسط محافظان شلیک شده است. تیربار داخل نیسان هم مجهز به یک سیستم هوشمند ماهواره ای بوده است که روی شهید محسن فخری زاده زوم کرده بود و از هوش مصنوعی بهره می برده است. سرتیم حفاظت هم که  تیر خورده است بدلیل آن است که خود را روی شهید انداخته است. شهادت سردار فخری زاده هم به دلیل تیری بوده که به کمر ایشان اصابت کرده است و موجب قطع نخاع وی شده است.

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا