با اقامت در این هتل ها مخارج سفر خود به مشهد را نصف کنید!

مشهد، یکی از محبوب ترین و پرجمعیت ترین شهرهای ایران شناخته می‌شود که سالانه افراد زیادی از نقاط مختلف کشور به آن سفر می‌کنند. به علت همین محبوبیت نیز، مسافران زیادی در درصدد داشتن سفری ارزان ولی باکیفیت هستند و اغلب نمی‌توانند راهی برای آن پیدا کنند. در واقع یکی از عمده مخارج این سفر، به نحوه‌ی رسیدن به مشهد اختصاص می‌یابد که قیمت بلیط هواپیما مشهد، قطار یا سایر شیوه‌ها، تعیین‌کننده‌ی این هزینه‌ها هستند.

حال اگر از شیوه‌ی رسیدن به این شهر گذر کنیم، بخش زیادی از هزینه‌ها به اقامت در مشهد مربوط می‌شود. بنابراین اگر بتوانید هتل‌هایی را انتخاب کنید که رزرو آن‌ها قیمت کمتری نسبت به سایرین دارند؛ می‌توانید مخارج سفر خود به مشهد را تا حد زیادی کاهش دهید. البته این امر به آسانی امکان‌پذیر نیست؛ چرا که تنوع این هتل‌ها در کلانشهر مشهد بسیار زیاد بوده و یافتن اقامتگاه‌های ارزان و در عین حال باکیفیت کمی دشوار است. به همین ترتیب ما این مطلب را به معرفی ارزان ترین هتل های مشهد اختصاص داده‌ایم که در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه، امکانات مطلوبی نیز دارند. برای آشنایی با این اماکن و اطلاع از قیمت دقیق آن‌ها با ما همراه باشید.

با اقامت در این هتل ها مخارج سفر خود به مشهد را نصف کنید!

نزدیک ترین مکان به حرم!

هتل هلیا در خیابان امام رضای مشهد و به فاصله ۵ دقیقه از حرم امام رضا قرار گرفته است. این هتل ۶ طبقه دارای ۸۴ اتاق است که در اتاق های دو، سه، چهار و پنج تخته تقسیم شده اند. باید بدانید که تمام اتاق ها از صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس روزانه اتاق، صبحانه و اینترنت برخوردارند. امکانات کلی هتل نیز در نمازخانه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، خشکشویی، اینترنت در قسمت لابی، فضای سبز و سیستم بیدارباش مرکزی خلاصه می شود. قیمت اقامت در اتاق های هتل هلیا نیز از ۵۰۰ هزار تومان آغاز می شود. برای کاهش این هزینه نیز می‌توانید از تخفیف‌‌های قاصدک۲۴ بهره ببرید.

هتلی با متنوع ترین منوی غذایی!

هتل سراج که قیمت اتاق های آن از ۶۰۰ هزار تومان آغاز می شود، در خیابان طبرسی مشهد قرار گرفته است. اتاق های یک، دو، سه و چهار تخته و نیز سوییت های یک خوابه با ظرفیت۲، ۴ و ۶ نفر ازامکانات اقامتی این هتل هستند. با فاصله تنها ۸ دقیقه از حرم امام رضا، هتل سراج دارای رستورانی از غذاهای ایرانی و عربی است. علاوه بر این ویژگی‌ها، خشکشویی، نمازخانه و تاکسی سرویس نیز در هتل موجود است. علاوه بر نزدیکی به حرم، چندین پاساژ و مجتمع تجاری مانند شارستان، بازار طبرسی و بازار آرمان نیز در مجاورت هتل قرار گرفته است. بد نیست بدانید که گنبد خشتی و مقبره طبرسی هم در فاصله نزدیکی از این هتل قرار گرفته اند.

هتلی با متنوع ترین منوی غذایی!

نزدیک ترین مکان به مراکز خرید!

هتل هاترا در فاصله ای ده دقیقه ای از حرم امام رضا واقع شده و دارای اتاق های تویین، دبل، تریپل، سوییت یک خوابه و اتاق چهار تخته است. آنچه در تمام اتاق ها مشترک است، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه هوا،تلویزیون، اینترنت و سرو صبحانه می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توانیم به نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس و اینترنت در قسمت لابی اشاره کرد. ضمن اینکه رستوران و کافی شاپ هتل هاترا هم به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مسافران است. در خصوص قیمت یک شب اقامت در این هتل نیز حداقل ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان  پرداخت می‌کنید که این هزینه با رزرو آنلاین از قاصدک۲۴ به ۲۵۰ هزارتومان کاهش پیدا خواهد کرد. ناگفته نماند این اقامتگاه از ارزان ترین هتل های مشهد شناخته شده و محبوبیت زیادی میان مسافران دارد.

نزدیک ترین مکان به مراکز خرید!

محبوب ترین هتل با قیمتی ارزان!

هتل سه ستاره خانه سبز در میدان شهدای مشهد و در فاصله ای اندک از حرم امام رضا واقع شده است. این هتل که تا کنون موفق به دریافت چندین استاندارد و گواهینامه بین المللی معتبر از جمله امنیت توریست و رضایت مشتری از انگلستان شده، ۳۹ اتاق دو و سه تخته، ۵ واحد آپارتمان یک خوابه، ۲۶ واحد آپارتمان دو خوابه و ۶ واحد آپارتمان سه خوابه دارد. با اقامت در هر کدام از این واحدها شما می توانید از حمام، صبحانه، اینترنت، تلویزیون، سرویس روزانه اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره مند شوید. افزون بر این موارد، کافی شاپ و رستوران، کافی نت، فروشگاه، غرفه و سرویس رایگان شبانه روزی به حرم نیز در خدمت مسافران است. قیمت ها در هتل خانه سبز از ۳۵۰ هزار تومان آغاز می شود که کمترین هزینه رزرو متعلق به سایت های قاصدک۲۴ و جااینجاس شناخته می‌‌شود.

نزدیک ترین هتل به جاذبه های گردشگری!

هتل سی برگ که در خیابان احمدآباد قرار گرفته، کمتر از ۲۰ دقیقه با مکان های مهمی چون حرم امام رضا، پارک کوهسنگی، پارک تفریحی خورشید، ییلاق طرقبه و نیز مجتمع های تجاری الماس، زیست خاور، سپاد و پروما فاصله دارد. البته شما می‌توانید برای بازدید از سایر دیدنی‌های مهم مانند شاندیز مشهد، یک شب در این هتل اقامت داشته باشید و سپس به این منطقه‌ی توریستی تفریحی پرطرفدار سفر کنید.

نزدیک ترین هتل به جاذبه های گردشگری!

خوب است بدانید هتل سه ستاره سی برگ با ۸ طبقه و ۵۶ واحد اقامتی، تالارهای مجلل و پیشرفته ای برای برگزاری مراسم مختلف نیز دارد. واحدهای اقامتی این هتل شامل: سوییت ها با متراژ حداقل ۳۵ متر، با چیدمان تخت های دو نفره ۱۶۰ یا دو عدد دونفره ۱۴۰ یا دو عدد تخت یک نفره ۱۲۰، آپارتمان های یک خواب با متراژ ۴۵ متر، با چیدمان یک تخت دو نفره ۱۶۰ و یک تخت یک نفره ۱۲۰ در یک اتاق خواب مجزا و یک عدد مبل تخت خواب شوی دو نفره در حال، آپارتمان های دو خواب با متراژ ۵۵ متر، دارای دو اتاق خواب مجزا از هم، با چیدمان هر اتاق خواب یک تخت دو نفره ۱۶۰ می‌شوند. ناگفته نماند قیمت‌ها در این هتل از ۵۳۷ هزار تومان آغاز می شود.

حال که با ارزان ترین هتل های مشهد آشنا شدیم؛ نوبت به نحوه‌ی رزرو آن‌ها می‌رسد که دو شیوه برای آن وجود دارد. در روش اول می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید که نه تنها زمان زیادی از شما خواهد گرفت بلکه دیگر خبری از تخفیف‌های اینترنتی نخواهد بود. در مقابل اگر با روش دوم یعنی رزرو آنلاین هتل مشهد اقدام به این کار کنید، نه تنها می‌توانید از تنوع بسیار زیادی بهره‌مند شوید و تخفیف بگیرید؛ بلکه می‌توانید امکانات، تصاویر، ویژگی‌ها و حتی قیمت هر هتل را با دیگری مقایسه کنید. همانطور که کمی پیش نیز اشاره کردیم یکی از آژانس های مسافرتی معتبر که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌کند قاصدک۲۴ است. در این سایت می‌توانید از تخفیف‌های زیادی در رزرو هتل بهره‌مند شوید و اقامتگاه خود را با کمترین هزینه رزرو کنید. همچنین می‌توانید از بلیط های مسافرتی آن مانند بلیط هواپیما مشهد، بلیط قطار و بلیط اتوبوس مشهد بهره ببرید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا