بیوگرافی نوال زغبی خواننده معروف عرب + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بیوگرافی نوال زغبی ، خواننده معروف عرب خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی خبری مبنی بر پخش ترانه ‌ای از نوال زغبی ، خواننده معروف عرب از مناره ‌های مسجد النمیریه در جنوب لبنان در فضای مجازی منتشر شده است! خبری علت آن اشتباه یکی از کارکنان مسجد عنوان شده است.

بیوگرافی نوال زغبی

اما شاید این سوال پیش آید که نوال زغبی ، خواننده معروف عرب کیست؟

نوال جورج الزغبی ، یکی از خوانندگان موفق لبنانی متولد ۲۹ ژوئن سال ۱۹۷۱ میلادی در لبنان می باشد؛ او بزرگ ‌ترین فرزند خانواده خود با دو برادر و یک خواهر است.

جالب است بدانید او از کودکی به خوانندگی مشتاق بود. آثار او تحت تاثیر پیشگامان خوانندگی عرب چون ام کلثوم در مصر و خواننده مشهوری چون سمیرا سعید می باشد. وی به بیشتر لهجه ‌های عربی ترانه خوانده‌ است و به او عنوان خواننده زن نخست از لحاظ شهرت و ستاره بودن را داده ‌اند! طرفداران او در دنیای عرب و علاوه بر آن در ایران و ترکیه و اروپا نیز فراوان هستند! سابقه هنری آوازخوانی او بیش از بیست سال است!

بیوگرافی نوال زغبی

نوال زغبی با الی دیب ازدواج کرده ‌است و سه فرزند دارد؛ دختری به نام تیا متولد ۱۹۹۸ میلادی و دو پسر دوقلو به نام‌ های جورج و جورجی متولد ۲۰۰۲ میلادی. نوال با فرزندان خود زندگی می ‌کند. در سال ۲۰۱۶ میلادی ، برادر او مارسل زغبی مدیر برنامه ی نوال زغبی شد.

نوال زغبی، آهنگی تقدیمی به فلسطین به نام ” یا قدس ” منتشر کرده ‌است! همچنین تک‌ آهنگ ‌های وطن ‌خواهانه دیگری مانند ” یا امّتی ” (ای مردم من) با دیگر خوانندگان عرب و حکایات وطن برای آزادی جنوب لبنان هم چنین ترانه ‌ای به نام یا ما خلصت لحکیت پس از درگذشت رفیق حریری را اجرا کرده ‌است.

نوال زغبی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/nawalelzoghbi

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا