بیوگرافی کامل سامرند معروفی بازیگر سریال بیگانه ای با من است + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره بیوگرافی کامل سامرند معروفی بازیگر سریال بیگانه ای با من است خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سامرند معروفی ، بازیگر سینما و تلویزیون و دستیار کارگردان متولد ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ شمسی در شهر تهران می باشد. سامرند معروفی ۴ برادر دارد و دارای مدرم کارشناس گرافیک از دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

بیوگرافی کامل سامرند معروفی

سامرند معروفی کار خود را ابتدا با تئاتر شروع کرده است و چندین نمایش مختلف و پر بیننده را در کارنامه هنری خود دارد. وی فعالیت بازیگری خود را در سال ۱۳۷۹ شمسی با نمایش فریدون به کارگردانی مرتضی طباطبایی آغاز کرد. بد نیست بدانید وی در فیلم هایی چون خانواده دکتر ماهان ، پرسه در مه ، جلال الدین ، عقاب صحرا ، خماری و …. به عنوان بازیگر یا دستیار کارگردان حضور داشته است.

او عضو انجمن نمایش اصفهان عضو انجمن سینماگران آینده تهران است و از افتخارات وی در نمایش دریافت جایزه دوم بازیگری، جشنواره استانی، نمایش عشق، رویا، تاریکی‌ در سال ۱۳۸۳ شمسی دریافت جایزه اول بازیگری، جشنواره جوانان مشهد، نمایش فرزند البرز می‌باشد. همچنین در این مجموعه به عنوان دستیار  بهرام توکلی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است.

بیوگرافی کامل سامرند معروفی

سامرند معروفی در مجموعه چشم های بارانی هم هنرنمایی کرده است و به عنوان دستیار اول کارگردان فعالیت داشته است. سامرند معروفی بازیگری در سینما را در سال ۱۳۸۸ شمسی تجربه کرده است و با فیلم سینمایی پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی نقش کوتاهی را ایفا کرد.

سریال در میان خاکستر به کارگردانی سجاد امیر یزدانی یکی دیگر از کارهای هنری وی به شمار می آید که به عنوان مدیر برنامه ریزی کار کرده است.

زندگی شخصی سامرند معروفی

سامرند معروفی در ۹ دی ماه سال ۱۳۹۷ شمسی با مهدیه نساج ، بازیگر تئاتر و تلویزیون ازدواج کرد! بد نیست بدانید مهدیه نساج با بازی در نقش مینو در سریال مینو به شهرت بسیار زیادی رسید. این دو بازیگر در هنگام ساخت این پروژه با یکدیگر آشنا شدهند و در نهایت آشنایی آنها به ازدواج ختم شد!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا