بیوگرافی کامل سیدارت شوکلا بازیگر جذاب سریال هندی از دل تا دل + عکس

سایت جدولیاب: ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سیدارت شوکلا یکی از بازیگران مشهور و پرطرفدار هندی است که عمدتا او را با سریال پرمخاطب «از دل تا دل» به خاطر می‌آوریم. این بازیگر محبوب قاب تلویزیون هند به تازگی گفتگوی مفصلی در خصوص تاثیرات فضای مجازی روی بازیگران، حواشی و شایعات خصوصی و حرفه‌ای زندگی بازیگران و منفی بودن بودن در زندگی واقعی صحبت کرد. سیدارت شوکلا که برنده فصل سیزدهم برنامه پرمخاطب «بیگ باس (رئیس بزرگ)» با اجرای سلمان خان بود و حواشی زیادی از جمله درگیری با رشمی دسای همبازی‌اش در سریال «از دل تا دل» داشت در مورد مسائل مختلفی در این گفتگو صحبت کرده است. برای دنبال کردن این گفتگو ادامه مطلب را دنبال کند…

سیدارت شوکلا

سیدارت شوکلا بعد از برنده شدن جایزه سری سیزدهم برنامه «Bigg Boss» در قلب میلیون‌ها مخاطب این برنامه جا باز کرده است. او طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است و مشتاقانه منتظرند ستاره محبوبشان را در سریال تازه‌ای ببینند. او بازیگری خوش چهره، خوش فیزیک و باهوش است. اگرچه موج محبوبیت قابل توجهی به سمت این بازیگر جوان سرازیر شده اما با انتقاداتی هم مواجه شده است.
سیدرت معتقد است در این روزها هجمه هایی علیه بازیگران و سلبریتی‌های در فضای مجازی وجود دارد و از نظر او این یک واقعیت است که وجود دارد و از نظر او باید از این مسائل در فضای مجازی عبور کرد و زندگی کرد.

سیدارت شوکلا در مورد منفی گرایی در زندگی واقعی هم چنین گفت: «از نظر او منفی گرایی آن چیزی نیست که در یک شخص دیده می‌شود بلکه خصیصه‌ای است که در افراد وجود دارد و به همین خاطر است که یک نفر باعث پایین کشیده شدن یک فرد دیگر می‌شود. آرزو می کنم آدمها پر از مثبت اندیشی باشند. در طول دوران فعالیت سیدارت در برنامه «رئیس بزرگ» حواشی و شایعات زیادی درمورد این بازیگر جوان نوشته می‌شد. به خصوص که او با یکی دیگر از شرکت کننده‌های این مسابقه بزرگ، راشمی دسای که اتفاقا همبازی او در سریال «از دل تا دل» بود دچار درگیری لفظی جلوی دوربین پخش زنده شد. او می‌گوید به شایعات فقط می‌خندد و از اینکه بسیاری از شایعات به مانعی بر سر راه او تبدیل می‌شود احساس تاسف می‌کند. او این روزها به خاطر ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. او در حال مذاکره با اکتا کاپور در یک سریال اینترنتی به نام «Broken But Beautiful 3» می‌باشد که هنوز تائید نهایی و رسمی درخصوص این پروژه نشده است.

سیدارت شوکلا
سیدارت شوکلا

سیدارت شوکلا ۱۲ دسامبر ۱۹۸۰ میلادی در بمبئی به دنیا آمده است و دو خواهر بزرگتر از خود دارد. خانواده او اصالتا اهل الله‌آباد اوتارپرادش است. او در رشته طراحی داخلی تحصیل کرده است. سیدارت در دوران تحصیل دانش‌آموز بسیار فعالی در ورزش بوده است و تنیس و فوتبال بازی می‌کرده است. او کار خود را در حیطه هنری با مدلینگ آغاز کرد و در سال ۲۰۰۵ برنده عنوان بهترین مدل جهان شد.
این بازیگر ۴۰ ساله در سال ۲۰۰۸ با بازی در نقش اصلی سریال « Babul Ka Aangann Chootey Na» بازیگری را آغاز کرد. پس از آن در سریال دیگری به نام «Jaane Pehchaane Se Ye Ajnabbi» بازی کرد. او در سال ۲۰۱۷ در سریال درام عاشقانه « Dil se Dil Tak» (از دل تا دل) بازی کرد که می‌توان این کار را یکی از موفق‌ترین سریال‌های او دانست.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا