تماشای قسمت چهارم برنامه همرفیق با حضور فاطمه معتمدآریا

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره قسمت چهارم برنامه همرفیق با حضور فاطمه معتمدآریا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه همرفیق با اجرا و کارگردانی سید شهاب حسینی و به طراحی و تهیه کنندگی حسن خدادادى در سه قسمت گذشته ی خود، بسیار موردتوجه واقع شده است. فاطمه معتمدآریا برای اولین ‌بار در یک گفتگوى تصویرى مهمان شهاب حسینی شد!

باتوجه به استقبال مخاطبان از برنامه همرفیق ، مهمان هفته چهارم فاطمه معتمدآریا ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر بود. این برنامه در چهارمین قسمت از همرفیق به کارگردانى و اجراى سید شهاب حسینى و به تهیه ‌کنندگى حسن خدادادى پنجشنبه ١١ دى ماه سال ۱۳۹۹ شمسی پخش شد. در چهارمین قسمت این برنامه، فاطمه معتدآریا همراه با مرضیه برومند به عنوان بهترین رفیق خود حضور پیدا کرد.

فاطمه معتمدآریا در فیلم ‌های کارگردانان نام ‌آوری چون بهرام بیضایی، رخشان بنی ‌اعتماد، بهمن فرمان ‌آرا، ایرج طهماسب و محسن مخملباف بازی کرده است و بازی او بارها مورد توجه و ستایش قرار گرفته ‌است. آیین بزرگداشت فاطمه معتمدآریا در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ شمسی در افتتاحیه سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برگزار شد. در این برنامه که با حضور هنرمندان سینما در پردیس تئاتر تهران برگزار شد، همایون اسعدیان، علیرضا رییسیان و رضا کیانیان روی سن درباره این هنرمند سخن گفتند.

همرفیق به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و به تهیه کنندگی حسن خدادادی هر هفته پنجشنبه ها ساعت ۲۱ به صورت انحصاری در نماوا منتشر می شود. مخاطبان نماوا می توانند برای دیدن عکس و ویدئوهای پشت صحنه #همرفیق از اپلیکیشن آپ استفاده کنید.

تماشا در

namava.ir

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا