تیزری از اولین قسمت برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی

اولین تیزر برنامه همرفیق با حضور نویدمحمدزاده و اجرای شهاب حسینی منتشر و تاریخ پخش آن مشخص شد. مدتی پیش بود که اخبار ساخت یک برنامه گفت‌وگومحور به نام همرفیق به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی منتشر شدند. مدتی بعد پوستر آن رونمایی و سپس اولین مهمان آن اعلام شد. حال اولین تیزر این برنامه که با محوریت قسمت اول آن ساخته شده، منتشر شده است. اولین مهمان برنامه همرفیق نوید محمدزاده، بازیگر نام‌‌آشنای سینمای ایران است. او و شهاب حسینی در اولین قسمت این برنامه به گفت‌وگو درباره مسائل مختلف می‌پردازند.

اولین قسمت برنامه در تاریخ ۲۰ آذر ماه پخش می‌شود. این برنامه گفتگومحور به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسین خدادادی ساخته می‌شود. برنامه هم رفیق هر هفته پنجشنبه‌ها از نماوا پخش می‌شود. اولین تیزر این برنامه را در زیر تماشا کنید.

شهاب حسینی یکی از بازیگران شناخته شده سینمای ایران است. او سابقه بازی را در فیلم‌های مختفی مانند جدایی نادر از سیمین، فروشنده، درباره الی، غلام، پنج ستاره، آشغال‌های دوست داشتنی، امتحان نهایی، حوض نقاشی و مست عشق دارد. از طرفی نوید محمدزاده را می‌توان به‌نوعی ستاره نوظهور سینمای ایران تلقی کرد. او در فیلم‌های ابد و یک روز، متری شیش و نیم، سیزده، مغزهای کوچک زنگ زده، خشم و هیاهو و عصبانی نیستم بازی کرده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا