جزئیات داستان سریال بچه مهندس ۴ + علت عدم حضور روزبه حصاری در بچه مهندس ۴

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات داستان سریال بچه مهندس ۴ به کارگردانی علی غفاری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال بچه مهندس ۴ به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه ‌کنندگی سعید سعدی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در تهران تصویربرداری می‌ شود!

سریال بچه مهندس ۴

به تازگی ثریا قاسمی به جمع بازیگران فصل چهارم سریال بچه مهندس اضافه شده است. ادامه تصویربرداری فصل چهارم سریال «بچه مهندس علاوه بر تهران در شهر‌های اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین‌زهرا و اشتهارد خواهد بود

سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و به تهیه کنندگی سعید سعدی در ماه رمضان ۹۹ از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. فصل نخست این سریال را سجاد ابوالحسنی نوشته است و فیلمنامه فصل دو و سوم سریال را حسن وارسته نگاشته ‌است. سه فصل این سریال را علی غفاری کارگردانی کرده است و سعید سعدی هم تهیه و تولید سریال را بر عهده داشته ‌است.

حسن وارسته به همراه امیر شاداب دو فصل از سریال بچه مهندس را به نگارش درآوردند. فصل ابتدایی این سریال توسط سجاد ابوالحسنی به نگارش درآمد. جواد جوادی ، اصلی‌ ترین شخصیت این سریال است و از کودکی تا جوانی او در قالب سه فصل به تصویر کشیده شد. او در یک پرورشگاه بزرگ شد و در نهایت و در فصل یکی از نخبه های دانشجوی دانشگاه امیرکبیر بود. یونا تدین بازیگر کودکی، مانی رحمانی بازیگر نوجوانی و روزبه حصاری بازیگر جوانی شخصیت جواد جوادی بودند.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می ‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران فصل سه این سریال هستند.

حسن وارسته درباره قهرمان اصلی قصه سریال بچه مهندس ۴ در مصاحبه ای می گوید: ” بچه مهندس قصه ما جواد جوادی است و اگر کاراکترهای دیگری در کنار جواد هستند برای رسیدن او به هدف های بزرگ تر خود از جمله اهداف اجتماعی شخصی و میهنی است. سعی مان بر این است با همان لحن قبلی که داشتیم این کار را انجام دهیم.

قصه ما جواد جوادی است؛ هر کسی می ‌آید در جهت رشد و تعالی شخصیت ‌مان کمک می ‌کند. لازم هم باشد یکسری شخصیت ‌هایی وارد می‌ کنیم مانع رسیدن قهرمان داستان به هدف خود بشود. این بار یک جنس ضدقهرمان داریم که برایشان شخصیت و کاراکتر طراحی می ‌کنیم. اما درباره تغییر در ترکیب بازیگران این نکته لازم به یادآوری است که همیشه ترکیب تیم برنده را در همه جای دنیا حفظ می ‌کنند! این ترکیب شامل عوامل تولید ، تهیه‌ کننده ، کارگردان ، نویسنده و عوامل می‌ شود؛ سعی می ‌کنیم ترکیب تیم برنده حفظ شود. “

اما در ادامه تست گریم و لباس شیوا خسرومهر برای بازی در سریال بچه مهندس۴ را خواهیم دید! شیوا خسرومهر با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت:

بچه مهندس ۴

تست گریم و لباس

یکشنبه ۱۸ آبان ماه ۹۹

نویسنده: حسن وارسته

کارگردان : احمد کاوری

تهیه کننده : سعید سعدی

طراح گریم : جلال موسوی

از میان بازیگران نیز تاکنون حضور ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان ، مهشید جوادی ، نسیم باقریان ، کریم قربانی ، عباس جمشیدی ‌فر و شیوا خسرومهر در سری چهارم بچه مهندس قطعی شده است.

سری چهارم این سریال، در ۳۰ قسمت ساخته می ‌شود و مانند سری قبل، حسن وارسته به همراه یک گروه چند نفره کار نویسندگی را برعهده دارند. بچه مهندس ۴ برای پخش در اوایل سال آینده از شبکه دوم سیما آماده خواهد شد.

به تازگی مطلع شدیم روزبه حصاری از سریال بچه مهندس ۴ به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه کنندگی سعید سعدی کنار گذاشته شد!

سعید سعدی ، تهیه‌ کننده مجموعه تلویزیونی بچه مهندس ۴ با اعلام خبر فوق گفت: ” متأسفانه به دلیل درخواست ‌های نامتعارف و غیر حرفه‌ ای این بازیگر، وی از بازی در سری جدید سریال کنار گذاشته شد و بزودی بازیگر جدید از میان گزینه‌ها انتخاب و اعلام خواهد شد. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا