حمود الخضر خواننده‌ کویتی کیست؟ + ماجرای همکاری او با حامد برادران

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره حمود الخضر خواننده‌ کویتی و ماجرای همکاری او با حامد برادران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. حامد برادران ، موزیسین مشهور در جدیدترین اثر منتشر شده‌ ی خود با یک خواننده‌ ی عرب ‌زبان با نام حمود الخضر همکاری کرده است. حمود الخضر ، خواننده‌ کویتی ، خوانندگی آهنگ ” مستنیک ” را بر عهده داشته است!

این قطعه که به‌ تازگی در بسترهای نشر بین ‌المللی نظیر یوتیوب، Anghami و… منتشر شده است، بازتاب قابل توجهی داشته است و در زمان کوتاهی پس از انتشار در‌ کشورهایی چون کویت، امارات، لیبی،‌ مصر، عمان، عربستان، اردن و… سایر کشورهای عربی در لیست ترندترین آهنگ ‌ها قرار گرفته است و در مقایسه با آثار قبلی این خواننده با استقبال بهتری رو‌‌ به رو شده است.

همین باعث شده است تا حمود الخضر با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود از همکاری با یک موزیسین ایرانی ابراز خوشحالی نماید و از حامد برادران قدردانی کند. جالب است بدانید شنیده شدن آثار بهنام بانی و ساخته های حامد برادران در کشورهای عربی موجب همکاری این دو موزیسین شده است!

اما شاید این سوال پیش آید که حمود الخضر خواننده‌ کویتی کیست؟

در پاسخ بایستی گفت حمود الخضر (Humood Alkhudher)، خواننده ی کویتی که اغلب آثار وی مضامینی عرفانی و امیدبخش دارد، متولد ۲۴ ژانویه سال ۱۹۸۹ میلادی در کویت می باشد. وی در سال ۲۰۱۴ میلادی ، اولین آلبوم موسیقی تلفیقی خود را با نام Fekra منتشر کرد. او در سال ۲۰۱۵ میلادی ، آلبوم موسیقی Aseer Ahsan را به بازار موسیقی عرضه کرد. حمود الخضر در فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی ، آلبوم جدید خود را با نام Matha Ba’d منتشر کرد!

حمود الخضر در اینستاگرام

https://www.instagram.com/humoodalkhudher

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا