خلاصه داستان قسمت دوازدهم سریال روزهای ابدی

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت دوازدهم سریال روزهای ابدی از شبکه یک سیما می خوانید، با ما همراه باشید: سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته شده است و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت دوازدهم سریال روزهای ابدی

مهدی می‌فهمد که مجید یکی از بچه های کمیته او را لو داده است و بعد از حلالیت طلبیدن مهدی از خاطراتش در زندان ساواک و شکنجه شدن زن ها و صدای درد کشیدنشان‌ می‌گوید و خاطرات آن‌ روز ها برایش تداعی می‌شود.
بعد از آن مهدی به شهرش می‌رود و به خانه مادربزرگش می‌رود و مادربزرگش از مهناز می‌گوید که آن‌جا مهمان است و او را نگه داشته است‌ و امروز سرهنگ آزاد می‌شود که مهدی متعجب می‌شود و در همان زمان مهناز نیز سر می‌رسد و باهم به پیشواز سرهنگ می‌روند.
یکی از ماموران کمیته به مهدی می‌گوید که حکم آزادی سرهنگ لغو شده است که باعث عصبانیت او می‌شود و از آن‌ها می‌خواهد که با مسئولیت او آزادش کنند و بعد از عید دوباره دستگیرش کنند که درمیان حرف هایشان مهدی در خاطرات گذشته و روزی که سرهنگ به او کمک کرده بود پرت می‌شود، مهدی در فکر است که مهناز به سراغش می‌رود و او را از گذشته ها بیرون می‌کشد و از حرف ها و حال مهدی متوجه می‌شود که پدرش امروز آزاد نمی‌شود و باهم به خانه برمی‌گردند‌.
آن‌ها در خانه باهم صحبت می‌کنند و مهدی می‌گوید که باید آن‌ها ثابت کنند که سرهنگ با نیروهای فداییان خلق همراه نبوده است.
مهدی و مهناز مشغول صحبت هستند که ننه از راه می‌رسد و مهدی به کمکش می‌رود و در حین رفتنش به مهناز دلداری می‌دهد.
مهدی با خرید چند خوراکی به دیدار سرهنگ می‌رود و با او درباره شرایط صحبت می‌کند… مهدی از سرهنگ می‌خواهد که واقعیت مرگ همسرش را به مهناز بگوید و برای کمک کردن از او می‌خواهد تا ماجرا را بفهمد.
سرهنگ تمام ماجرای مرگ همسرش را برای مهدی تعریف می‌کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا