خلاصه داستان قسمت هفدهم سریال روزهای ابدی

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت هفدهم سریال روزهای ابدی از شبکه یک سیما می خوانید، با ما همراه باشید: سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته شده است و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت هفدهم سریال روزهای ابدی

مهدی و همراهانش درحال دید زدن ساختمان نیروهای خلق ترکمن می‌شوند که متوجه حضور یکی از ملاک های بزرگ ترکمن می‌شوند و کنجکاو می‌شوند.
مهدی به همراه فرد دیگری برای شرکت در جلسه آتش بس به ساختمان فرمانداری گنبد می‌روند.
مهدی به دستور استاندار آن‌جا دستگیر می‌شود که باعث تعجب یکی از همراهانش می‌شود و از شرایط پیش آمده متعجب می‌شود و به داحل اتاق می‌رود و با دیدن جای خالی اش به ساختمان خودشان می‌رود و مضطرب از نبود مهدی می‌گوید، اما آن‌ها بدون آنکه به دنبالش بروند به پادگان برمی‌گردند و مهدی در نهایت با درگیر شدن با ماموران از آن‌جا فرار می‌کند و به ساختمانشان برمی‌گردد.
همه از دیدنش نفس راحتی می‌کشند و درباره وضعیت از او سوال می‌پرسند و مهدی می‌گوید همه چیز نمایش بوده است و دو طرف آتش‌بس مجاهدین خلق و فداییان خلق بودند…
پس از آرام شدن شرایط مهدی به خانه نرگس می‌رود و بدون دیدن مهناز از نرگس می‌خواهد که هرچه سریعتر او را راهی تهران کند.
کمیته ای ها درحال جمع کردن معابر هستند که متوجه صدای گلوله از اطراف می‌شوند و برای پی بردن از ماجرا به آن‌جا می‌روند.
بکتاش با دیدن مهدی به همراهانش دستور می‌دهد تا شلیک کنند و او را بزنند اما آن‌ها به دستور فرمانده شان عقب نشینی می‌کنند.
اعضای کمیته با دیدن شرایط آشفته و بهم ریخته شده اند و دنبال تصمیم گیری مناسب هستند.
نیروهای کمیته در شهر درحال حرکا هستند و نرگس درحال راهی کردن مهناز به تهران می‌باشد که مهدی از دور آن‌ها را در میان جاده می‌بیند که منتظر ماشین ایستاده اند و به سرعت سوار ماشین می‌شود و او را تماشا می‌کند و بعد از این‌که مهناز سوار اتوبوس می‌شود، پشت سر آن‌ها به راه می‌افتد و بعد از گذشتن از مسیری او به همراه سه نفر دیگر به یکی از پایگاه های کمیته می‌روند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا