خلاصه داستان قسمت هفدهم سریال صفر بیست و یک | قسمت ۱۷ سریال ۰۲۱

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت هفدهم سریال صفر بیست و یک از شبکه سه سیما را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال صفر بیست و یک هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم سیما پخش می شود که به کارگردانی آقایان جواد رضویان و سیامک انصاری ساخته شده است که اولین همکاری این دو بازیگر طنز پرداز کشورمان با یکدیگر در حوزه کارگردانی می باشد.

هفدهم سریال صفر بیست و یک

نادر رقیب غفورخان و هم دست الان تورج به سراغ تورج رفته است تا تمام پول هایی که تو این مدت خرج کرده است را از او بگیرد که هم چنان تورج او را می‌پیچاند اما او پاپی تورج ایستاده است تا پولش را بگیرد‌.
سعید و شادی با یکدیگر در کافه قرار گذاشته اند و باهم صبحانه می‌خورند و سعید از مدیر شدن لاله شریف خبر می‌دهد.
جلال و مازیار در اداره باهم درحال صحبت هستند که خانم شریف آن ها را به همراه مهندس صفایی به دفترش صدا می‌کند تا درباره یکی از پرونده ها صحبت کنند.
شادی به شیرینی پزی مادرش می‌رود و خبر اینکه دیگر پدرش مدیر نیست را به آن ها می‌دهد و می‌گوید که لاله شریف جای پدرش آمده است که باعث عوض شدن قیافه مادر و خاله اش می‌شود.
مازیار و جلال به سراغ غفورخان رفته اند تا با دوز و کلک مبلغی که مازیار بدهی دارد را از او بگیرند تا کار مازیار راه بیوفتد که به درهای بسته می‌خورند.
مازیار و جلال با آمدن ارسلان به خانه پس از دعوا بر سر اینکه چرا جاسوسی کرده است او را مجبور می‌کنند که به سراغ مرجان و خاله اش شعله برود و آن ها را راضی کند که به سر خانه زندگی شان برگردند‌…
ارسلان به سراغ خاله و مادرش می‌رود و آن ها را راضی می‌کند که فردا با پدرش و جلال سر قرار بروند و باهم درباره ادامه زندگیشان با مادرش صحبت کنند.
تورج به سراغ غفورخان می‌رود و غفورخان می‌گوید که موعد چک هایی که کشیده است، رسیده و او طلبش را می‌خواهد و یک راه دیگری جلوی راه تورج قرار می‌دهد که اگر دختری که مورد تایید او است را بگیرد دیگر اذیتش نمی‌کند.
جلال و مازیار به سراغ تورج می‌روند که تورج با ننه من غریبم بازی هایش جلو آن ها فیلم بازی می‌کند و از آن ها می‌خواهد که برایش زن پیدا کنند.
مرجان و شعله منتظر آمدن جلال و مازیار هستند که شعله استرس خیلی زیادی دارد و جلال هم به مازیار می گوید که شمشیر را از رو بسته است و حاضر نیست حتی جواب شعله را بدهد …

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا