خلاصه داستان قسمت چهل و یکم سریال روزهای ابدی

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت چهل و یکم سریال روزهای ابدی از شبکه یک سیما می خوانید، با ما همراه باشید: سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته شده است و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت چهل و یکم سریال روزهای ابدی

محبوبه خودش را به بیمارستان رسانده است و مادر و خواهرش به او می‌گویند که حاجی بابا سکته کرده است و به دیدن پدرش می‌رود که او می‌گوید هرچه سریعتر خودش را به دوستانش برساند و کار سفارتخانه را طبق درخواست امام تمام کنند.
دانشجو ها وارد سفارتخانه شده اند و درحال درگیری با نیروهای آمریکایی برای ورود به ساختمان اصلی و گرفتن اعضای سفارت هستند.
آمریکایی ها ترسیده اند و تمامی مدارکی که نباید دست ایرانی ها بیافتد را از بین می‌برند…
دانشجویان اکثر آمریکایی ها را پیدا کرده اند و درحال انتقال آن‌ها به بیرون سفارت هستند.
محبوبه خودش را به سفارت رسانده است و از اوضاع بیرون و ترس آمریکایی ها می‌گوید که یکی از دوستانش او را تهدید به توبیخ می‌کند و عصبی است که چرا اعضای فراری کنسولگری را لو نداده است.
محبوبه و دوستش به رادیو زنگ زده اند و می‌گویند سفارت را مشغول کرده اند که با ناباوری آن ها روبه‌رو می‌شوند و بعد از آن برای این‌که حرفشان را ثابت کنند می‌گویند خوشان با سفارت تماس بگیرند تا آن‌ها جواب دهند.
یکی از خانم های کنسولگری آمریکا در حال پاره کردن اسناد مهم است که توسط نیروهای خط امام گرفته می‌شود و به کنار دیگر خانم ها انتقالش می‌دهند.
رادیو با آن‌ها تماس می‌گیرد و اطلاعاتی را درباره کارشان می‌گیرد که آن‌ها می‌گویند هدفشان پس گرفتن شاه بوده است و او آماده می‌شود تا در بخش خبر نیمروزی اعلام کند.
آمریکایی هایی که در حال از بین بردن مدارک جاسوسیشان هستند با دیدن ایرانی ها که به پشت در رسیده اند و راهی تا باز کردن در نمانده تسلیم می‌شوند و زانو می‌زنند.
خبر اشغال سفارتخانه مثل بمب در دنیا می‌ترکد و تمامی خبرگذاری ها آن را پخش می‌کنند.
ایرانی ها به یک اتاق که تصاویر هالویین در آن است رفته اند و با یکی از آن‌ها صحبت می‌کنند درباره اهداف و جاسوسی آن‌ها صحبت می‌کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا