خَیّر ایرانی که برای مردم ایران واکسن کرونا می خرد، کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره خَیّر ایرانی که برای مردم ایران واکسن کرونا می خرد، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی دکتر کریم همتی ، رئیس جمعیت هلال احمر ایران از خرید واکسن کرونا برای مردم ایران توسط یک خَیّر ایرانی خبر داد!

دکتر کریم همتی ، رئیس جمعیت هلال احمر ایران در این باره گفت:

قرار شده ۱۵۰ هزار دوز واکسن از شرکت فایزر توسط خیرین کشور‌های غربی به ایران اهدا شود که در این بخش هم با وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هماهنگ هستیم، زیرا نگهداری از آن ها در دمای منفی ۷۰ درجه یک مقدار سخت است، البته جمعیت هلال احمر در توزیع واکسن کرونا نقشی ندارد.

همچنین وی با بیان اینکه به ۱۹ تا ۲۹ میلیون دوز واکسن کرونا نیاز داریم، گفت: ” قرار نیست کل کشور واکسینه شوند، بلکه افراد آسیب پذیر باید آن را دریافت کنند و سازمان غذا و دارو مانند همیشه بر این موضوع نظارت خواهد کرد و واکسن به دست نیازمندان خواهد رسید. “

لازم به بیان است دکتر کریم همتی ، رئیس جمعیت هلال احمر ایران  چندی پیش نیز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که در بهترین حالت ورود واکسن‌ های کرونا از خارج از کشور، ممکن است تا پایان دی ماه طول بکشد. در عین حال منبعی که قرار است هلال احمر از آن واکسن کرونا را تهیه کند، چین است و سازمان غذا و دارو کشورمان همه داروها و واکسن ‌ها را مورد نظارت و کنترل شدید قرار می‌ دهد.

تاکنون درباره هویت این خَیّر ایرانی اطلاعاتی منتشر نشده است!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا