دیالوگ های سانسور شده قسمت ششم سریال آقازاده منتشر شد! + متن دیالوگ ها

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره متن دیالوگ های سانسور شده قسمت ششم سریال آقازاده سریال آقازاده خواهیم داشت! با ما همراه باشید. قسمت ششم از سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه ‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا با ساعتی تاخیر در وی او دی‌ ها منتشر شد! اما انتشار تصاویری در صفحه رسمی سریال می ‌گوید بعضی سکانس ‌ها که مربوط به سفر مشهد شخصیت‌ های اصلی بوده است، حذف شده است!

قسمت ششم سریال آقازاده

جمعه ‌شب نیز صفحه رسمی سریال آقازاده در اینستاگرام (متعلق به موسسه رسانه ای اوج) ، تصاویری را همراه دیالوگ ‌هایی از قسمت ششم با توضیح ” آن چه در سریال آقازاده ندیده ‌اید ” منتشر کرد! طبق این تصاویر، مدت زمان ۱۵ دقیقه‌ ای که از سریال حذف شده است، مربوط به حضور یک زائر مسیحی در حرم امام رضا (ع) بوده است که حامد از طرف شخصی به نام شیخ ‌باقر ، بسته‌ ای را به او می‌ رساند.

شیخ ‌باقر شخصیتی بود که پدر حامد توصیه کرده بود به مشهد برود و با او که مجاور امام رضا( ع) و مرد اهل دلی است، دیدار کند.

بخش دیگری از ممیزی نیز مربوط به پاسخ شیخ ‌باقر در واکنش به سوال حامد بوده است که پرسیده است آیا او می ‌دانسته است آن زن زائر، مسلمان نبوده است؟

علاوه بر دیدار حامد با زائر مسیحی و گفت ‌و گو با شیخ باقر، زیارت راضیه در حرم و گفت‌ و گوی او با شیخ باقر نیز از موارد ممیزی سریال بوده است!

دیالوگ ‌هایی از جمله :

” واسه امام رضا من و تو مسلمون با ارمنی و کلیمی هیچ توفیری نمی‌کنه چه بسا محبتشون به اونا بیشتر باشه “

” عاشقی سخته خون دل خوردن داره ولی خجالت نداره “

” اختیار هر خونه دست صاحبشه تو چکاره ‌ایی بگی کی بره کی نره امام رضا امام همه است “

” خدایا با حلالت من را از حرام بی نیاز کن “

اکانت آقازاده در توییتر درباره تاخیر در پخش قسمت قبلی این سریال اینطور توضیح داده است: ” امروز که با تاخیر به پخش رسیدیم ولی اتفاقا بچه ‌های آقازاده هم متعجبند و باور نمی ‌کنند حرف ‌هایی درباره نماز، ایمان و معنویت و ارادت به امام رضا (ع) حذف بشه. “

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا