زندگینامه کامل تیانا تیلور خواننده آمریکایی و جذاب ترین زن زنده دنیا

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زندگینامه کامل تیانا تیلور ، خواننده و مدل آمریکایی و جذاب ترین زن زنده دنیا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی مجله ماکسیم، جذاب‌ ترین زن زنده دنیا را معرفی کرد: تیونا تیلور! او اولین زن سیاه‌ پوستی است که این عنوان را کسب می‌ کند!

تیونا تیلور بازیگر، خواننده، مدل و رقصنده آمریکایی در واکنش به این اتفاق در صفحه شخصی خود در شبکه‌ های اجتماعی نوشت: یک نفر مرا نیشگون بگیرد!

وی در ادامه از روزی می‌ گوید که برای مجله ماکسیم مقابل دوربین رفت:

” مدت زیادی است که این مجله را دنبال می‌ کنم و همیشه احساس می‌ کردم که باید روی جلد آن باشم! بنابراین اینکه با من تماس گرفتند و گفتند می‌ خواهند روی جلد باشم، برای من ارزش زیادی داشت.

عالی بود! چون باعث شد جنبه‌ های دیگری از شخصیتم را ببینم. به عنوان یک کارآفرین، همسر و مادر پرمشغله دو فرزند و کار در آنسوی دوربین کارگردانی، همیشه خود را پشت لباس‌ ها و پیراهن‌ های کهنه، عینک‌ های اسپایک تی و هر مدل مویی که آن روز آرایش کرده بودم، مخفی می‌ کردم… بنابراین همان‌ گونه که می‌ بینید، وقت زیادی برای جذاب بودن و احساس جذابیت کردن ندارم. آن روز خاص، عالی بود! چون باعث شد جنبه دیگری از خودم را ببینم!

آنچه که هستید را بپذیرید و عاشق خودتان باشید! چون تنها خالص‌ ترین قلب‌ ها می‌ درخشند. “

اما درباره تیانا تیلور با نام اصلی Teyana Me Shay Jacqueli Shumpert بد نیست بدانید وی متولد ۱۰ دسامبر سال ۱۹۹۰ میلادی در هارلم واقع در نیویورک ایالات متحده آمریکا می باشد. وی از نژاد آفریقایی-آمریکایی و آفریقایی-ترینیدادیایی متولد شده است! او در سال ۲۰۱۶ میلادی با Iman Shumpert ازدواج کرد. وی در ۴ دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی بازنشستگی خود را از حرفه موسیقی اعلام کرد.

وی چندی پیش در فیلم سینمایی کمدی سفر به آمریکا ۲ (Coming 2 America) به کارگردانی ادی مورفی بازی کرده است.

تیانا تیلور در اینستاگرام

تیانا تیلور در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۱۲ میلیون دنبال کننده ی فعال دارد!

https://www.instagram.com/teyanataylor

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا