سوفیا دی مارتینو محبوب ترین بازیگر جهان در IMDb کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سوفیا دی مارتینو محبوب ترین بازیگر جهان در IMDb خواهیم داشت! با ما همراه باشید. IMDb به عنوان مرجع بزرگ دنیای سینما و تلویزیون، نه تنها اطلاعات بی‌ شماری از بازیگران گرفته تا سوتی‌ ها و دیالوگ‌ های مهم هر فیلم را در اختیار مخاطب می‌ گذارد، بلکه میانگین نمره‌ ای از ۱۰ نیز برای آن در نظر می گیرد!

این نمره آنچنان برای مخاطبین اهمیت بسزایی دارد که تقریبا تمامی سایت‌ های دانلود آن را در کنار دیگر مشخصات فیلم قرار می‌ دهند و کمتر کسی وجود دارد که لیست ۲۵۰ فیلم برتر IMDb به گوشش نخورده باشد! IMDb مخفف بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ ها یا پایگاه داده‌ های اینترنتی فیلم‌ ها می باشد.

اما به تازگی یک نام غیرمنتظره در صدر فهرست محبوب‌ ترین بازیگران جهان در وبسایت معتبر IMDb قرار گرفته است! سریال لوکی (Loki) پس از سریال وانداویژن و سریال فالکن و سرباز زمستان، سومین سریال تلویزیونی مارول در دیزنی+ می باشد که تاکنون چهار قسمت از فصل اول آن روی آنتن رفته است.

در این بین، سوفیا دی مارتینو یکی از ستاره‌ های این سریال می باشد که در حال حاضر به رتبه اول محبوب‌ ترین بازیگران IMDb رسیده است! این فهرست بر اساس بازدیدهای کاربران به صورت هفتگی به‌روزرسانی می‌ شود. سوفیا دی مارتینو در سریال لوکی (Loki)، نقش شخصیتی به نام سیلوی را بازی می‌ کند که با لوکی با بازی تام هیدلستون در ماجراجویی‌ های همراه شده است!

اما شاید این سوال پیش آید که سوفیا دی مارتینو کیست؟

سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino‎) بازیگر بریتانیایی سینما متولد ۱۵ نوامبر سال ۱۹۸۳ میلادی می باشد. او فارف التحصیل دانشگاه سالفورد (واقع در منطقه سالفورد شهر منچستر در کشور بریتانیا) است. وی از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون (بیش از یک دهه) در زمینه بازیگری مشغول به فعالیت بوده‌ است، اما پیش از لوکی چندان شناخته‌ شده نبود.

از فیلم‌ ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌ توان به دیروز به کارگردانی دنی بویل و به نویسندگی ریچارد کرتیس در ژانر موزیکال و کمدی و مجموعه تلویزیونی آمریکایی لوکی به کارگردانی کیت هرون اشاره کرد. با توجه به محبوبیت یافتن وی در نزد هواداران، به نظر می‌ رسد آینده‌ ای درخشان در انتظار وی باشد.

سوفیا دی مارتینو در اینستاگرام

https://www.instagram.com/itssophiadimartino

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا