عرضه اولیه ایران مال چه زمانی است؟ | آخرین وضعیت ورود ایران مال به بورس

شرکت «توسعه بین‌الملل ایران مال» گزارش جدیدی منتشر کرده است که همگی خبر از عرضه اولیه ایران مال در بورس را می دهد.

با انتشار گزارش جدید شرکت «توسعه بین‌الملل ایران مال» با نماد «وآیند۳» احتمال عرضه اولیه «ایران مال» جدی‌تر شد.

بازار بزرگ ایران موسوم به «ایران مال» به عنوان یکی از پنج مال برتر جهان جزء عظیم‌ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی است که بین دو کلان‌شهر تهران و کرج واقع شده است. این مجموعه احاطه‌شده در میان ۳ فرودگاه مهرآباد، پیام و امام خمینی (ره)، در شمال غربی تهران بزرگ و حاشیه پارک چیتگر، همجوار دامنه‌های جنوبی رشته کوه‌های البرز و نزدیکی دریاچه خلیج فارس…

ایده اولیه ساخت این سازه تمدنی از معمار اقتصادی، فعال تجاری و کارآفرین نام آشنای ایران، مهندس علی انصاری است که این کار سترگ را با تمامی دشواری‌ها و تنگناها، در دوران تحریم به فرجامی نیک رسانده به طوری که موجب غرور ملی هر ایرانی است.

«ایران‌مال» یک شرکت سهامی عام و متعلق به بانک آینده است. این شرکت با مجوز بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تاسیس شده است. بخشی از سهام، واگذار شده و بخشی دیگر بعد از بهره‌برداری از پروژه در بورس عرضه و بانک آینده در نهایت از مالکیت پروژه خارج خواهد شد.

بانک آینده به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، در تیرماه سال ۱۳۹۱ ایجاد شد و بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در ۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید.

بانک آینده از مجموع بیش از ۱۷هزار سهامدار، حدود ۳۹۰۰ سرمایه انسانی توانا و حدود ۳.۵ میلیون نفر مشتری تشکیل شده است و در قالب یکی از بزرگترین و موفق‌ترین بانک‌های تجاری خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و خدمات بانکداری اختصاصی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، با ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور، مشغول فعالیت است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا