علت مرگ کیم جئونگ هوان از اعضای باند TST چه بود؟ + بیوگرافی یوهان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره علت مرگ کیم جئونگ هوان با نام هنری یوهان از اعضای باند TST و همچنین بیوگرافی یوهان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کیم جئونگ هوان ، یکی از اعضای باند TST و از خوانندگان مطرح کی ‌پاپ (K-pop) در سن ۲۸ سالگی درگذشت.

علت مرگ کیم جئونگ هوان

علت مرگ کیم جئونگ هوان از اعضای باند TST تاکنون اعلام نشده است!

کیم جئونگ هوان یا همان یوهان پس از جنگ کار موفق در سال ۲۰۱۷ میلادی به گروه kj پیوست، او سپس به گروه TST رفت تا یکی از موفق ‌ترین گروه ‌های موسیقی کره شکل بگیرد. وی با دو آلبوم در صدر ۳۰ آلبوم پرفروش موسیقی پاپ قرار گرفت! مرگ یوهان ، آخرین تراژدی برای کی پاپ (K-pop) بود! در سال ‌های اخیر بسیاری از ستاره های جوان این موسیقی به علت ‌های مختلف از جمله خودکشی درگذشته اند!

نکته مهم درباره مرگ کیم جئونگ هوان با نام هنری یوهان در ۲۸ سالگی شباهت آن به چند مرگ و خودکشی دیگر بین ستاره‌ های جوان سینما و موسیقی کره جنوبی است. سال ۲۰۱۵ میلادی آن سو-جین ، از ستاره ‌های آینده‌ دار یک گروه پاپ دخترانه در سقوط از طبقه دهم یک ساختمان جان سپرد! دو سال بعد یعنی در ۲۰۱۷ میلادی کیم جونگ-هیون ، ستاره بسیار محبوب گروه شینی به زندگی خود پایان داد.

سال گذشته میلادی نیز دو خواننده و بازیگر سرشناس کره ‌ای به نام ‌های گو هارا و سولی به فاصله شش هفته از یکدیگر خودکشی کردند! هر دو ستاره جوان در فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی بسیار آزار و اذیت شده و آسیب روحی شدید دیده بودند. ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی هم چا این ها ، ستاره آینده ‌دار سینما و موسیقی کره جنوبی در ۲۷ سالگی از دنیا رفت! دلیل مرگ او هم اعلام نشده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا