عکس هایی عجیب غریب و تازه منتشر شده از رامبد جوان + بیوگرافی

رامبد جوان کارگردان و مجری ایرانی و متولد سال ۱۳۵۰ در تهران می باشد . او اجرا و کارگردانی برنامه معروف خندوانه را بر عهده داشته است . او که ۲ ازدواج ناموفق داشته است برای بار سوم با نگار جواهریان بازیگر زن ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان یک دختر به نام نوردخت است .

او عکس های زیر را منتشر کرد و نوشت:

سلامت باشین. دوست عکاسم که خیلی کارش درسته و سالهاست که می‌شناسمش “محمد اسماعیلی” تعدادی عکس برام فرستاد از دو فیلم “ورود آقایان ممنوع” و “نگار” که ساختم، برای جلد مجله فیلم ازم عکاسی کرد. چقدر زود می‌گذره و چقدر این عکسها و ایده‌هاش باحال و بانمکن.

برای کسی که موهاش رو از ته کوتاه کرده یه برس با مصرف دیگه‌ای مثل کراوات و دستمالهایی که به گوشش کرده تا چرت‌پرتهای روزگار رو نشنوه تا حالش خوب بمونه.?

و خدایا چه لاغر و جمع و جورم. می‌دونم به فیلمسازی هم جدی فکر می‌کنه. و این تجربه‌‌ی تصویر و تکنیکهای تصویری قطعا فیلمهاش رو شاخص خواهد کرد. منتظر تماشای فیلمهاش هستم همیشه.

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.

«فرید جینگل‌برد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهو شده بود. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا