فال و طالع بینی آینده برای متولدین آذر ماه

متولدین آذر با توجه به روز تولدشان از صفات مختلفی برخوردارند. یعنی ممکن است متولد اول آذر با سی‌ام آذر کاملاً صفاتی متفاوت از یکدیگر داشته باشند. برای شناخت متولدین روزهای مختلف ماه آذر خواندن این مطلب خالی از لطف نیست.

متولدین اول آذرماه
این اشخاص دارای روحیه و شخصیت فوق‌العاده حساس هستند. از نوعی حس پیشگویی و پیش‌بینی برخوردارند. تحمل آن‌ها در مقابل سختی‌ها فوق‌العاده زیاد و خارج از توان افراد عادی است. به نظر می‌رسد این افراد دارای حالت کشف و شهود هستند.

متولدین دوم تا چهارم آذرماه
از نظر روانی افرادی فوق‌العاده پیچیده و ناشناخته محسوب می‌شوند. نزدیک‌ترین افراد به ایشان نیز قادر به شناخت و درک آن‌ها نیستند. افرادی هستند به ظاهر متفکر و با چهره‌ای مرموز و حیله‌گر که معاشرت با آن‌ها سخت و مشکل است. ممکن است در دوستی‌ سال‌ها از خود بی‌وفایی نشان دهند ولی ناگهان به وفادارترین فرد تبدیل گردند. از نظر شغلی و اقتصادی به کارهای پیچیده روی می‌آورند. همیشه مقداری فکر و سخن ناگفته در درون خود دارند و این امر منجر می‌شود که افرادی خودخور بار بیایند. به دیگران هرگز اعتماد نمی‌کنند.

متولدین پنجم تا هشتم آذرماه
متولدین این روزها شباهت ظاهری بسیاری با اجداد و فامیل خود دارند. از نظر عاطفی و روانی به پدر و مادر خود شباهت‌های زیادی دارند. در رابطه با همسران کمی منفعت‌طلب و خودبین‌اند و به خودشان بیشتر می‌پردازند. تا آنجا که به ضررشان تمام نشود، همکار خوبی محسوب می‌شوند. به طبیعت کم‌توجه و بیشتر منطق‌گرا هستند. خانواده‌دوستی از صفات بارز آن‌هاست.

متولدین نهم و دهم آذرماه
متولدین روزهای فوق را با طالع وسط و میانه ارزیابی کرده‌اند. صبر و تحمل خوبی دارند و سختی‌ها و ناملایمات تأثیر شدید بر آن‌ها ندارد. از خشونت و دیگر‌آزاری پرهیز می‌کنند. در فعالیت‌های انسانی و اجتماعی که در جهت حمایت از مظلومین و محرومین انجام گیرد، فعالانه شرکت می‌کنند و از سختی‌های راه نمی‌هراسند. عموماً اشخاصی راضی و خوشبخت هستند و کمتر از وضع خود و سرنوشت خود شکایت دارند. به دلیل کشش به سوی معنویات از نظر مادی کمی محرومند، ولی تنگ‌معیشت نخواهند بود. بیشترین جنبه بارز شخصیت آن‌ها زیبایی‌شناسی و شیفتگی آنان به طبیعت و عناصر طبیعی است.

متولدین یازدهم آذرماه
این افراد دارای منش و رفتار ثابت و خاص نیستند. در امور خانوادگی ثابت‌قدم و ثابت‌رأی نیستند. حکمی که امروز صادر می‌کنند، فردا لغو می‌نمایند، چیزی را که دیروز تایید می‌کردند، امروز رد می‌کنند. به دلایلی که خود نیز از آن آگاهی ندارند، تغییر شغل می‌دهند. در دوستی‌ روی آن‌ها نمی‌شود حساب کرد. افرادی هستند خانواده‌دوست، همکار برای همسر و پدر یا مادر خوبی برای فرزندان هستند. چنانچه در نیمروز متولد شده باشند، شانس بسیاری دارند و از طالع سعد برخوردار خواهند شد.

متولدین دوازدهم تا چهاردهم آذرماه
این افراد در مواردی ممکن است رفتارهای تند از خود نشان دهند. به نظر می‌رسد از یک موضوع خاص در رنج باشند، همیشه احساس نوعی کمبود در آن‌ها دیده می‌شود. کمتر طالب معاشرت جمعی، کمی عصبی‌مزاج و کج‌رفتار به نظر می‌آیند. در موقع بروز مشکلات و مسائل مقداری کم‌صبری و بی‌حوصلگی از خود نشان می‌دهند. به خانواده خود بیشترین توجه را نشان می‌دهند و در هر پدیده به دنبال منافع خانوادگی هستند. افرادی پرتلاش، زحمتکش و فداکار برای همسرانشان می‌باشند. در فعالیت‌های جمعی و اجتماعی تمایل چندانی از خود نشان نمی‌دهند. اهل سفر هستند و از طبیعت و محیط کوهستانی لذت می‌برند. از نظر مکان زندگی بسیار طالب جابه‌جایی‌اند. در خرج کردن کمی خسیس‌اند و بیشتر ترجیح می‌دهند پس‌انداز کنند. به کم قانع بوده و از زندگی تشریفاتی گریزان‌اند.

متولد پانزدهم تا هجدهم آذرماه
بنابر احکام نجومی باستانی این افراد دارای طالع وسط شناخته شده‌اند. دارای ظاهری آراسته و متین هستند. در بعضی از مقاطع رفتارهای ظاهراً غیرعادی نیز از آن‌ها سر می‌زند. افرادی کینه‌توز و کینه‌جو هستند. چنانچه با فردی مجادله پیدا کنند، به سختی می‌توان بین آنان صلح برقرار کرد. افرادی پرسخن و اهل بحث هستند. در تجزیه و تحلیل مسائل اصرار بر حقیقت‌جویی دارند. در دوستی ثابت‌قدم و متعصب‌اند و این تعصب آنان جنبه افراطی دارد. در جمع راحت‌ترند از اینکه به صورت انفرادی باشند. از نظر احساسی ضعیف‌اند و به مسائل عاطفی توجه کمتری نشان می‌دهند.

متولدین نوزدهم آذرماه
افرادی خوش‌شانس، تقریباً خونسرد، تابع هرچه پیش‌آید خوش آید می‌باشند. اهل حرف‌اند تا عمل و به طور تصادفی پیش‌بینی‌های آن‌ها درست از آب درمی‌آید. در امور خانوادگی افرادی پرحوصله و پرطاقت‌اند. شکست در شغل برای آن‌ها بسیار پیش می‌آید ولی به طور معجزه‌آسا از دام آن رهایی می‌یابند. کلاً در مورد این افراد می‌توان گفت که دنیا به دلخواه آنان می‌چرخد. متولد

متولدین بیستم تا بیست و چهارم آذرماه
این افراد از نظر جسمی و شخصیتی از مقاومت عالی برخوردارند و طول عمر آنان بیش از حد طبیعی است. قدرت اراده، مدیران خوبی از آن‌ها می‌سازد. در همسرداری از فضایل بسیاری برخوردارند. در معاشرت افراد قابل اعتماد، منطقی و پراحساس هستند. در رسیدن به اهداف خود سماجت از خود نشان می‌دهند. کمتر اهل دروغ و مبالغه‌اند. به دلیل طالع سعد، کمتر در معرض شکست و ضرر و زیان خواهند بود.

متولدین بیست و پنجم تا بیست ونهم آذرماه
این افراد روحیه کنجکاوی و نوعی حس پیشگیری از خطر یا هشدار دهنده ذاتی دارند. بد‌بین، شکاک و دارای روحیه تهاجمی هستند. افرادی پرسشگر و فوق‌العاده تیزبین هستند. به علت روحیه پرسشگری آنان، از این افراد بازرس و پلیس خوبی تربیت می‌شود. دارای روحیه حسابگرانه و خست بوده و در امور فوق سخت‌گیری از خود نشان می‌دهند. روحیه شکاک آن‌ها باعث می‌شود که کمتر با افراد تفاهم داشته باشند.

متولدین سی‌ام آذرماه
افرادی ترسو، نگران و دارای حالت تهاجمی هستند. کوچک‌ترین پدیده‌ها در آن‌ها بزرگ‌ترین عکس‌العمل‌ها را ایجاد می‌کند. صلاحیت مشورت ندارند، چرا که در هر امر خطر و شکست را مجسم می‌کنند. در امور اقتصادی به کارهای معمولی و پیش پا افتاده قناعت می‌کنند. البته یک امتیاز برجسته و مهم برای آن‌ها وجود دارد و آن هم این است که به سبب احتیاط کاری از دست‌زدن به کارهای خلاف قانون خودداری می‌کنند، بنابراین افرادی مطیع و سربه‌راه هستند. در صورت شناخت زوایای روحیه ایشان، معاشرت با آن‌ها کم‌خطر و کم‌دردسر است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا