فال و طالع بینی آینده برای متولدین اسفند ماه + عکس نوشته

برای دانستن طالع‌بینی متولدین روزهای مختلف اسفند ماه این مطلب را بخوانید. در طالع‌بینی محل قرار گرفتن ماه و خورشید در موقعیت‌های مختلف آسمان در لحظه تولد فرد مورد توجه بوده است. برای اینکه از آینده یک فرد آگاه شویم باید فهمید در زمان تولد شخص خورشید و ماه در کدام وضعیت و تحت چه زاویه‌ای در کنار کدام برج واقع شده بودند.


متولدین اول اسفند

متولدین اول اسفندماه، دارای طالع مختار هستند. این افراد ضمن داشتن مشخصات فردی و ذاتی و وراثتی، تحت تأثیر شدید عوامل نجومی نیز قرار دارند. بعضی روزها و ساعات برای بعضی کارها نزد آنان سعد و برخی دیگر نحس یا متوسط شناخته شده است. واکنش آن‌ها از پیش مشخص نشده و تابع شرایط زمانی و مکانی بسیاری می‌باشند. در امور خانوادگی افرادی مطلوب و در اعمال مدیریت معیشت از قابلیت متوسط برخوردارند. از مشاغل پرزحمت و پردردسر گریزانند، چون کمی راحت‌طلب و تن‌پرورند و همیشه مواظب سلامتی خود هستند.

متولدین دوم، سوم، چهارم و پنجم اسفند ماه

اشخاص فوق میانه‌رو و متعادل محسوب می‌شوند. در صورت بروز مشکلات و گاه به دلیل قرار گرفتن در مقابل بدر کامل ماه امکان دارد رفتار افراطی از خود نشان دهند. این رفتار آنان بیشتر ممکن است در روزهای خاصی از ماه یعنی حول و حوش روزهای بیست و هفتم و سوم ماه باشد. این افراد در روزهای فوق از نظر عصبی تحریک‌پذیرند و در پی کوچک‌ترین مسئله‌ای شدیدترین واکنش را از خود نشان خواهند داد. از نظر خانوادگی افرادی متعصب و دلسوز محسوب می‌شوند. در قبال افراد خانواده از خود احساس مسئولیت نشان می‌دهند. احساس عدم امنیت مالی جزء خصلت‌های درونی آنهاست. طالب ثبات شغلی هستند. فوت یکی از اعضای خانواده بر روی آنان تأثیر عمیق و دائمی خواهد گذاشت.

متولدین ششم و هفتم اسفند ماه

متولدین روزهای فوق از نظر شخصیتی نوعی تندخویی و عدم تطبیق با شرایط دشوار خواهند داشت. از مقاومت جسمانی خوبی برخوردارند ولی به طور تصادفی با بداقبالی مواجه‌اند. از نظر خانوادگی مدیران خوبی هستند ولی در بسیاری از موارد تصور می‌کنند بداقبالی و بدشانسی آورده‌اند و اصطلاحاً خود را جزو افراد بدشانس معرفی می‌کنند. در سرمایه‌گذاری باید با احتیاط عمل کنند، چنانچه در امور مالی تعجیل از آن‌ها سر بزند با شکست و ضرر و زیان مواجه خواهند شد. بهتر است این افراد از اظهار عقیده صریح خودداری کنند. اهل آموزش هستند و دائم در تلاش‌اند که سطح معلومات خود را بالا ببرند. اهل تفکر هستند و به محدوده علوم انسانی و ادبیات و امور هنری تمایل نشان می‌دهند.

متولدین روزهای هشتم، نهم، دهم و یازدهم اسفند ماه

عکس‌العمل این افراد در مقابل دشواری‌ها تقریباً متعادل و میانه است. البته نوعی افراطی‌گری در روحیه آنان وجود دارد. در کوچک‌ترین مسائل به موشکافی و پیگیری پرداخته و بحران‌سازی می‌کنند. سخت‌گیری آن‌ها در بزرگ‌نمایی مشکلات باعث می‌شود که افراد خانواده قادر به اصلاح خود نباشند و در نتیجه اشکالات رفع‌ نشده‌ باقی می‌ماند. از نظر شغلی فاقد تحرک و طرفدار تک‌شغلی هستند. در دشمنی و مخالفت با اشخاصی که به نوعی آنان را مانع ترقی خود می‌دانند، زبانزد همگان‌اند. هرازگاهی دوستان خود را تعویض می‌کنند. در امور پرسنلی که به نظم و انضباط احتیاج دارد از خود توانایی نشان می‌دهند.

متولدین دوازدهم اسفند ماه

برخورد این افراد با مسائل و مشکلات نسبتاً منطقی و واقعی است. قادر به حل نسبی مشکلات‌شان هستند ولی توان جلوگیری از وقوع بحران یا پیشگویی و پیش‌بینی وقوع حوادث و پدیده‌ها را ندارند. این افراد می‌بایستی برای انجام دادن کارهای مهم و بااهمیت به جداول سعد و نحس ایام مراجعه کنند. مشاوران خوبی برای همسران و اعضای خانواده هستند، دوستدار ثبات شغلی بوده ولی به علل نامعلوم مکرر به تعویض شغل دست می‌زنند. این افراد به بدشانسی معروف شده‌اند، در حالی که چنین نیست و فقط به دلیل عجول بودن در تصمیم‌گیری‌ها با نارسایی روبه‌رو می‌شوند.

متولدین سیزدهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه

این افراد از نظر شخصیتی در وضعیت متعادل یا خوب قرار دارند. نوعی خوش‌بینی روحی و بیانی در آن‌ها وجود دارد. در برخورد با افراد نوعی گذشت توأم با شادی در آن‌ها دیده می‌شود. فامیل دوست هستند و وابستگی به پدر و مادر در این افراد بیشتر مشاهده می‌شود. برخوردشان با مسائل قبل از اینکه منطقی باشد، عاطفی است. در اجتماع مقبولند و طرفداران زیادی دارند. قابل اعتمادند ولی تا زمانی که دوستی برقرار باشد. توجه آن‌ها به هر امری موقتی و ظاهری است و در جدی‌ترین موارد نیز این صفت در آن‌ها مشاهده می‌شود. اهل مسافرت و گشت و گذارند و بیشتر عمر آن‌ها در سفر طی می‌شود.

متولدین روزهای هفدهم، هجدهم، نوزدهم و بیستم اسفند ماه

از نظر شخصیتی افرادی مقاوم، خستگی‌ناپذیر، پرتلاش و کمی مغرور و خودبین می‌باشند. واکنش آن‌ها در مقابل بحران‌ها قاطع و از هیچ مشکل و سختی واهمه ندارند. از نظر خانوادگی افرادی مطلوب‌اند و به دلیل کاری بودن، از عهده امور معیشتی به خوبی برمی‌آیند. احساس کمبود از نظر اوقات فراغت نخواهند داشت زیرا قدرت سازش آن‌ها با افراد و طبقه‌های مختلف عالی است. مصلحت‌گرا بوده و منافع خود را بر هر چیز ترجیح می‌دهند. در برخورد با مسائل بیشتر به جنبه‌های مادی آن توجه می‌کنند و اهل منطق و عمل هستند. واکنش آن‌ها در مقابل پدیده‌های مادی تند و افراطی است و از فقر و بی‌پولی وحشت دارند.

متولدین روزهای بیست و یکم تا بیست و چهارم اسفند ماه

متولدین روزهای فوق در احکام نجومی با طالع سعد شناخته شده‌اند. از نظر روحی افرادی مقاوم و سختکوش خواهند بود که مقاومت و توانایی آنان در مقابله با مشکلات و سختی‌ها عالی است و به خوبی از عهده حل مشکلات خود برخواهند آمد. انزواطلبی جزء ذات آن‌ها نیست ولی گاهی به آن روی می‌آورند و زمانی میل به انزوا و تجرد در آن‌ها بروز می‌کند. دارای فکر روشن و افکار سازنده و مبتکر هستند. در هر کاری یک طرح و نظر نو از خود ارائه می‌دهند. اهل بحث و مجادله هستند. پرحرفی از مشخصات خاص آن‌هاست. بیکاری آن‌ها را تهدید نمی‌کند و به راحتی تغییر شغل می‌دهند. برای نظم و انضباط اهمیت قائل‌اند. در بین صفات اصلی آنان نظافت و پاکیزگی از همه برجسته‌تر است. روحیه اجتماع‌ستیزی ندارند و تابع قانون و مقررات بوده و آرامش‌طلب و کمی خوشگذران به حساب می‌آیند.

متولدین روزهای بیست و پنجم الی بیست و هشتم اسفند ماه

از نظر روانی افرادی میانه‌رو و متعادل هستند و قدرت روحی کافی برای مبارزه با مشکلات و سختی‌ها را دارند. از نظر شخصیتی افرادی متعادل و کمی عصبی هستند. واکنش آن‌ها در مقابل پدیده‌های منفی سخت و تند است. کمی درون‌گرا و انزواطلب‌ هستند، گاهی درخود فرو می‌روند و مایلند از همه کناره بگیرند. به دلیل فکر کردن زیاد سنجیده عمل می‌کنند و در تصمیم‌گیری‌ها عجله به خرج نمی‌دهند. بهترین مشاور خانواده و فامیل هستند. در امور اقتصادی دارای دقت و هوش بوده و بیشترین تلاش را در جهت بهبود اوضاع مالی انجام می‌دهند. اصولا اهل ریسک نیستند و طرفدار برنامه‌های حساب شده و منطقی‌اند. یک بار در زندگی از موفقیت عالی و فوق‌العاده برخوردار خواهند بود. اعتقاد مذهبی در آن‌ها نسبتاً عمیق است و به اجرای احکام دینی و سنتی پایبندند.

متولدین روز بیست و نهم اسفند ماه

طالع این افراد توسط منجمین سعد تشخیص داده شده است. از نظر شخصیتی افرادی طبیعی و عادی هستند. واکنش آن‌ها در مقابل پدیده‌ها طبیعی و غریزی است و تحت تأثیر غرایز طبیعی عمل می‌کنند. عکس‌العمل آن‌ها به اندازه است نه کم، نه زیاد؛ افراط و تفریط کمتر در کار آن‌ها مشاهده می‌شود. در مواقع احساس خطر عکس‌العمل تهاجمی از خود نشان می‌دهند و خوی ستیزه‌گری و پرخاشجویی پیدا می‌کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا