فال پاسور امروز | فال پاسور روزانه اردیبهشت ۱۴۰۳

فال و طالع بینی در میان بسیاری از افراد علاقمندان و طرفداران بسیار زیادی دارد. فال‌پاسور یکی از مهمترین انواع فال ها می باشد که به شکل های مختلف موجود است. اگر کلماتی مانند فال‌پاسور ، فال پاسور امروز، فال پاسور روزانه و … را جستجو می کنید و به دنبال خواندن فال روزانه پاسور هستید این مطلب متعلق به شماست! در این بخش از قسمت سرگرمی سایت جدول یاب، فال پاسور را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

فال پاسور

فال‌ پاسور امروز

🔮 فروردین

♠️ ۶ پیک ♠️

 دریافت خبری ناراحت‌کننده یا باورنکردنی.

🔮 اردیبهشت 

♣️ ۱۰ خاج ♣️

به وجود آمدن موفقیتی کاری، شغلی یا تحصیلی/ انجام دادن خریدی بزرگ یا کوچک که مبلغی را برای این خرید هزینه خواهید کرد.

🔮 خرداد 

❤️ ۲ دل ❤️

مکالمات و گفتگوهایی که میان شما و یارتان صورت می‌گیرد و باعث انس و الفت بین شما می‌شود. گفت و شنودهایی که از سر دلدادگی و دلباختگی شما نسبت به یکدیگر است.

🔮 تیر 

♦️ ۵ خشت ♦️

خوشحالی‌ها و لذت‌های احساسی از طرف جنس مخالف.

🔮 مرداد 

♠️ ۴ پیک ♠️

دردسرهایی خواهید داشت./ نگرانی‌های مالی و شغلی در پیش دارید./ اگر به سلامتی‌‌تان اهمیت ندهید، ممکن است بیماری به سراغتان بیاید.

🔮 شهریور 

❤️ ۷ دل ❤️

دیدار و ملاقاتی عاشقانه/ دیدار با فردی که به او عشق می‌ورزید و دائماً به یاد او هستید، همراه با شادی‌های فراوان قلبی، احساسی و …

🔮 مهر

♣️ ۹خاج ♣️

تغییر شرایط روحی شما: به این صورت که اگر در حال حاضر شرایط روحی شما، شرایطی ناراحت‌کننده، ناآرام و منفی است به شرایطی مثبت، آرامش‌بخش و شادی بخش تبدیل می‌شود و بالعکس.

🔮 آبان 

❤️ تک دل ❤️

قلب شما در حال حاضر به سمت شخص مورد علاقه خود است، هم اکنون در فکر شخصی هستید که دوستش دارید.

🔮 آذر 

♠️ ۸ پیک ♠️

قهر کردن/ جدایی و فاصله‌های عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان، بستگان یا اعضای خانواده به علت مشاجره و دخالت های نابجا و بی‌مورد آنان در امور شخصی و زندگی شما.

🔮 دی 

♣️ ۲ خاج ♣️

رازدار باشید./ اسرار خود و زندگی خود را به کسی بازگو نکنید، در غیر این‌صورت باید مراقب سوء‌استفاده‌های اشخاص سودجو باشید.

🔮 بهمن 

♦️ شاه خشت ♦️

داشتن رابطه‌ای عاشقانه و رمانتیک/ در آغوش گرفتن معشوق.

🔮 اسفند 

♠️ ۱۰ پیک ♠️

عصبی شدن/ استرس/ مشاجره همراه با  استرس را از سر گذراندن/ کم طاقت شدن/ کم تحمل شدن به علت مشکلات روحی ، خانوادگی ،شغلی یا اجتماعی.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا