معرفی سریال هندی در انتظار عشق (Love Ka Hai Intezaar) + بیوگرافی بازیگران

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: «در انتظار عشق» یک سریال عاشقانه درام هندی محصول سال ۲۰۱۷  به تهیه کنندگی سیدارت مالهوترا است که از شبکه استار پلاس هند پخش می‌شد. سریال در انتظار عشق در یک فصل ۱۲۰ قسمتی به نویسندگی نینا آرورا ساخته شد. هر قسمت از این سریال حدود ۲۵ دقیقه است. سنجیدا شیخ، کیت سکیرا،  سارا ارفان خان، پریتیکا رائو و موهیت سگال بازیگران اصلی این سریال هستند. داستان این سریال درمورد عشق و علاقه میان یک بازیگر سینما و شاهزاده راجستان است.

سریال هندی در انتظار عشق
سریال هندی در انتظار عشق

 خلاصه داستان سریال هندی در انتظار عشق

بازیگری مستعد و توانمند به نام کمینی ماتور در اوج دوران کاری خود به سر می‌برد. همه دنیا او را ملکه بالیوود می‌دانند اما زندگی خصوصی او خیلی ساده و بی آلایش است.درواقع یک دختر ساده است که ساده زیستی را دوست دارد، دوست دارد مادرش مهوایش را شانه کند برای او سمبوسه درست کند و… . با اینکه بازیگر است اما عاشق محیط خانه است و دوست دارد اوقات فراغتش را در خان سپری کند و اط طرفی دیگر شخصیتی قوی و محکم دارد.  پدر او خدمات اداری هند و مادرش هم آرتیست است. او خانواده‌ای از طبقه متوسط جامعه داشته و دختری سخت کوش است. او درجهت ارزش‌ها و استعدادهایش انعطاف ناپذیر است و با خودش شدیدا درگیر است و دوست دارد عشق واقعی را در میان مردانی پیدا کند که فریب شهرت و زیبایی او را خورده‌اند. تلاش‌های او وقتی به ثمر می‌نشیند که با پسری صالح و درستکار به نام مانوو راناوات، یک پادشاه ایده آل و پسر «راجگار» پادشاه راجستان آشنا می‌شود.

مادو وظایف خود را به درستی انجام می‌دهد. همیشه همه چیز دور و اطراف او لاکچری است و قددران همه چیزهای کوچکی که در زندگی‌اش دارد می‌باشد. مانوو قلبا پسر رمانتیکی است، او ذوق و علاقه زیادی به هنر دارد و دنبال نیمه گمشده‌ای است که او را به خاطر ارزش‌های خودش دوست داشته باشد. مادوو ازدواج کرده و یک دختر ۳ ساله به نام ماداوی دارد. اما با این همه کمینی و مادوو شدیدا به هم علاقه مند می‌شوند.

مادوو تصمیم می‌گیرد از همسرش ویجیالاکشمی جدا شود و با کمینی ازدواج کند اما ویجیالاکشمی نقشه می‌کشد مادوو و کمینی را از هم جدا کند و در این مسیر موفق هم می‌شود. کمینی می‌فهمد که از مادوو باردار است و تصمیم می گیرد فرزندش را خودش به تنهایی بزرگ کند. پدر کمینی به او پیشنهاد می‌دهد برای مدتی به کانادا بروند و کمینی بچه‌اش را در آنجا به دنیا بیاورد و بعدا این بچه را که دختر است به عنوان خواهر کمینی به دیگران معرفی کنند.

۲۰ سال می‌گذرد. کمینی همراه دخترش موهینی و مادر بیوه‌اش، راگینی در بمبئی زندگی می‌کند. او کاملا از دنیای هنر و بازیگری کناره گرفته است. موهینی فکر می‌کند کمینی خواهر اوست. از سوی دیگر ماداوی هم بزرگ شده است. ایان مهتا هم از خارج از کشور می‌آید تا با خانواده‌اش زندگی کند. از سویی دیگر، موهینی و ماداوی هر دو به ایان علاقه پیدا می‌کنند ایان خودش عاشق موهینی می‌شود.

در یک مهمانی، مادوو و کمینی بعد از سالها به طو اتفاقی یکدیگر را می‌بینند. همه سوء تفاهمات میان آن دو با مشخص شدن واقعیت حل می‌شود و معلوم می‌شود که همه چیز زیر سر ویجیالاکشمی بوده است. مادوو با موهینی ملاقات می‌کند و او را می‌پذیرد. کمینی متوجه می شود که مادوو از طریق نامه رابطه‌اش را با او به هم زده بود تا راحت‌تر بتواند از او متنفر شود و از او دل بکند و حالا که دوباره با هم ملاقات کرده‌اند بعد از سالها دو عاشق واقعی به هم می‌رسند. مادوی هم درک می‌کند که خوشحالی واقعی پدرش کنار کمینی است همان طور که ایان و موهینی برای هم ساخته شده‌اند…

سریال هندی در انتظار عشق
سریال هندی در انتظار عشق

بیوگرافی سنجیدا شیخ بازیگر نقش کمینی

سنجیدا شیخ یکی از بازیگران محبوب و معروف قاب تلویزیون هند است. او جایگاه خودش را به عنوان یک بازیگر درجه یک و پرطرفدار تلویزیون تثبیت کرده است. او در کویت متولد شده و اصالتا هم احمد آّباد، گوجرات است. شیخ ۲۰ دسامبر سال ۱۹۸۴ میلادی متولد شده است.

او در سال ۲۰۰۵ با بازی در سریال « Kyaa Hoga Nimmo Kaa» در نقش «نیمو» فعالیت بازیگری را به طور حرفه‌ای آغاز کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۷ در سریال « Kayamath» نقش یک خون آشام را بازی کرد. در همان سال در مسابقه تلویزیونی رقص « Nach Baliye 3» همراه همسرش عامر علی شرکت کرد. این زوج برنده آن دوره از مسابقات تلویزیونی شدند.

در سال ۲۰۰۸ در سریالی به نام « Kya Dill Main Hai» مقابل همسرش عامر علی بازی کرد.

در سال ۲۰۱۴ در یک سریال تریلر جنایی به نام « Ek Hasina Thi» نقش یک زن جاه طلب را بازی کرد. این سریال در کارنامه کاری او تبدیل به یک نقطه عطف شد و مخاطبین و منتقدین بازی او را تحسین کردند. این سریال بهترین سریال شبکه استار پلاس در آن زمان شناخته شد. در سال ۲۰۱۶ در سریال « Ishq Ka Rang Safed» نقش مادر یک دختر ۵ ساله را بازی کرد.

در سال ۲۰۱۷  برای اولین بار در یک سریال اینترنتی فوق طبیعی به نام «Gehraiyaan» بازی کرد و سریال « Love Ka Hai Intezaar« در سال ۲۰۱۷ آخرین سریالی بود که در آن ایفای نقش کرد.

سنجیدا شیخ در چند  اثر سینمایی همچون «Nawabzaade» و «Pankh» بازی کرده است.

وی در ماه مارس ۲۰۱۲ با دوست پسر چندین ساله اش، عامر علی که او نیز از بازیگر مطرح تلویزیون هند است ازدواج کرد.

سریال هندی در انتظار عشق

بیوگرافی کیت سکیرا بازیگر سریال‌های پرواز و در انتظار عشق

کیت سکیرا از بازیگران شناخته شده تلویزیون هند است که سابقا کار مدلینگ می کرد و مدتی وی جی موسیقی بود. او ۳۰ آپریل سال ۱۹۸۰ میلادی در دهلی به دنیا آمد. مادر و پدر او بومی گوآ هستند. فوق دیپلم هنر و لیسانس اقتصاد  از دانشگاه دهلی دارد و سپس در کالج لندن، طراحی مد خوانده است.

پس از بازگشت از لندن در حیطه مدلینگ مشغول فعالیت شد و در سال ۲۰۰۴ با بازی در نقش اصلی سریال « Dekho Magar Pyaar Se»  از شبکه استار پلاس بازیگری را به طور حرفه ای آغاز کرد. او تاکنون در سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است. سریال «Udaan» (پرواز) آخرین سریال جدی‌ای است که در آن ایفای نقش کرده است. پیش از آن در سریال «در انتظار عشق» ایفای نقش کرده بود.

وی همچنین در دو فیلم سینمایی به نام‌های «Sixteen» و «Calendar Girls» هم ایفای نقش کرده است.

در سال ۲۰۰۵ با سمیوکتا سینگ بازیگر هندی ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۱ از او جدا شد.  در سال ۲۰۱۵ با روچل رائو دوست دخترش در سری نهم برنامه «بیگ باس» شرکت کرد. روچل رائو بازیگر و مدل هندی است که در سال ۲۰۱۲ تاج بانوی شایسته هند را برسرگذاشت. کیت سکیرا و روچل رائو در سال ۲۰۱۸ با هم ازدواج کردند.

سریال هندی در انتظار عشق

بیوگرافی پریتیکا رائو بازیگر نقش موهینی

پریتیکا رائو بازیگر و مدل معروف هندی است که سابقا خبرنگار هنری و خواننده بود. او متولد ۲۹ می سال ۱۹۸۸ میلادی است. آمریتا رائو بازیگر معروف و شناخته شده صنعت سینمای هند خواهر اوست. از کالج سوفیا، لیسانس تاریخ گرفته است و در رشته تبلیغات و خبرنگاری هم دیپلم دارد.

در دوران نوجوانی مدلینگ را با تبلیغات تجاری در کنار آمیتاب بچن و کارگردانی شوجیت سرکار آغاز کرد و دوران حرفه‌ای مدلینگ موفقی را سپری کرده است. همچنین مدتی را به عنوان خبرنگار فیلم برای رسانه‌های مطرح هندی فعالیت کرد. او به خاطر ادامه تحصیل و کسب مدرک آکادمیک تعدادی پیشنهاد کاری خوب در سینما همچون «جانه تو یا جانه نا»، «عاشق ۲» و «پسر سردار» را رد کرد.

او در سال ۲۰۱۱ با یک فیلم عاطفی تاملی زبان به نام «Chikku Bukku» فعالیت بازیگری را به طور حرفه ای آغاز کرد و پس از آن برای تحصیل در رشته خبرنگاری به  آکادمی فیلم نیویورک رفت.

سریال هندی در انتظار عشق

در سال ۲۰۱۴  سینمای منطقه ای را رها کرد و وارد تلویزیون ملی شد و در سریالی محبوب به نام «بی انتها» در شبکه کالرز تی وی بازی کرد و در سال ۲۰۱۵ به خاطر بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیون را از جشنواره « Kalakar Awards» دریافت کرد. همچنین جایزه بهترین بازیگر تازه وارد زن را از جشنواره گولد موفق شد کسب کند. رائو سفیر نام تجاری جوایز Perfect Miss India از سوی مجله Perfect Woman است.

در سال ۲۰۱۷ شرکت در برنامه تلویزیونی جنجالی « Bigg Boss» به او ۲ تا ۳ بار پیشنهاد داده شد اما او به خاطر اینکه دوست نداشت زندگی شخصی اش جلوی دوربین قرار بگیرد شرکت در این برنامه را نپذیرفت. در همان سال در یک سریال تلویزیونی به نام «l Love Ka Hai Intezaar» نقش موهینی را بازی کرد. در سال ۲۰۱۸ در یک قسمت از سریال «لال سینگ» بازی کرد که این سریال آخرین فعالیت او در تلویزیون تاکنون بوده است.

پریتیکا رائو ازدواج نکرده و مجرد است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا