میلاد میرزایی بازیگر سریال احضار کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره میلاد میرزایی بازیگر سریال احضار خواهیم داشت! با ما همراه باشید. میلاد میرزایی متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۹ شمسی در شهر بابل می باشد. او یک برادر به نام محمد و یک خواهر به نام فاطمه دارد و خود نیز فرزند سوم خانواده است! او می گوید ما خانوادگی طرفدار استقلال هستیم و خود من یک طرفدار چند آتیشه هستم!

وی دانش آموخته رشته بازیگری می باشد! میلاد میرزایی فعالیت جدی خود را از اواخر سال ۱۳۸۳ شمسی و وقتی ۱۵ سال سن داشت، با تئاتر در شهر ساری شروع کرد! او بدلیل لکنت زبان روزانه تا ۱۷ ساعت تمرین فن بیان می کرد! تا اینکه بعد از شش ماه مشکل تکلم خود را رفع کرد. تن صدا و طرز بیانی که داشت او را در سال ۱۳۸۵ شمسی به عرصه رادیو کشاند و سپس در قامت دوبلور و گوینده فعالیت چشمگیری داشت و هنوز هم ادامه دارد!

او در سال ۱۳۸۴ شمسی کم کم با موسیقی آشنا شد و اکنون یکی از دغددغه های وی نیز می باشد! او می نویسد و می سراید و حالا در تدارک اولین آلبوم خود می باشد.

میلاد میرزایی سه تجربه موفق در نقش اول را با شبکه استانی ساری بدست آورد! در سال ۱۳۹۴ شمسی با فیلم سینمایی ماه در جنگل به کارگردانی، تهیه‌ کنندگی و نویسندگی سیامک شایقی وارد عرصه سینما شد و در سریال های چرخ و فلک ، سرزمین کهن ، تاریکی شب روشنایی روز، محکومین و رنج پنهان حضور داشت.

میلاد میرزایی در سال ۱۳۹۵ شمسی در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، نقش کوتاهی را در کنار لیلا اوتادی و میلاد کی مرام بازی کرد و از همان آشنایی به سریال بانوی عمارت به تهیه ‌کنندگی مجید مولایی، به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و به قلم احسان جوانمرد دعوت شد! او با نقش رشید پسر حاج فتاح با سریال بانوی عمارت به شهرت رسید.

وی در تجربه سال ۹۹ خود در قاب تلویزیون، سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری را از شبکه سه روی آنتن داشت و بعد از آن نیز با مجموعه بیگانه‌ ای با من است اثر علیرضا امینی به شبکه آمد! میلاد میرزایی این شب ها با سریال احضار مهمان خانه های ماست.

اما او در مصاحبه ای می گوید:

بعد از بانوی عمارت چه اتفاقاتی افتاد و چه پیشنهادهایی داشتید؟

چند سریال جدید و یک فیلم سینمایی کار کردم. پیشنهادهای زیادی داشتم، اما سعی کردم گزیده کار کنم و از سریال ‌هایی که پیشنهاد شد، بیگانه ‌ای با من است و شرم را پذیرفتم. یک فیلم سینمایی تهیه کردم، تئاتر بازی کردم و مشغول کار بودم.

بعد از این سریال پیشنهاد بازی در سریال تاریخی هم داشتید؟

بله، بعد از بانوی عمارت شاید سه یا چهار اثر تاریخی پیشنهاد شد، اما دوست نداشتم مدام در کارهای تاریخی دیده شوم و نپذیرفتم. حتی با این که کارهای تاریخی خیلی خوبی بودند، اما خودم به شخصه بیشتر دوست داشتم کار رئال یا سوررئال بازی کنم. یعنی حتی نقش متفاوت بود، اما به دلیل فضای تکراری سریال نپذیرفتید.

بازیگر یک صبر و حوصله ‌ای دارد، دوست ندارد در محیط و جو تکراری با لباس‌های تکراری قرار بگیرد. بازیگر عاشق تنوع است و دوست دارد نقشش با نقش قبلی که بازی کرده متفاوت باشد و وارد جهان و دنیای دیگری از نقش شود، این‌ها باعث شد که نتوانم آن پیشنهادها را بپذیرم.

با توجه به حساسیتی که در انتخاب نقش داشتید، چه شد که بازی در سریال «شرم» را پذیرفتید؟

اولین چیزی که باعث شد بازی در این سریال را بپذیرم، کارگردانش آقای کاوری بود که لطف کردند به من اعتماد کردند و چنین نقشی به من دادند. دلیل دوم این بود که نقش و شخصیت حسام خیلی از من دور بود. این شخصیت انتقام جوست، بعضی جاها خیلی عصبانی می‌شود، یک جاهایی خیلی آرام است. سعی کردم این راکورد بازی را در سریال داشته باشم، انگار که این شخصیت آتشی زیر خاکستر دارد. تلاش کردم خیلی بیرون‌زدگی نداشته باشد و خیلی واقعی آن را بازی کنم تا باورپذیر باشد. خدا را شکر واکنش‌های خوبی داشتم، مردم نقش «حسام» را پذیرفتند. من برای بازی در این نقش ۱۴ کیلو   وزن کم کردم، این شخصیت را هشت سال قبل با ۱۴ کیلو  وزن بیشتر و هشت سال بعد با ۱۴ کیلو    وزن کمتر می‌بینیم.

طی چه مدت وزن کم کردید؟

طی دو ماه رژیمی بسیار سخت گرفتم، ورزش سختی به نام کراس فیت انجام دادم و مربی خصوصی داشتم تا بتوانم این تفاوت را پس از گذشت چند سال داشته باشم. در سریال هم اشاره می‌شود که حسام خارج از ایران مشکلات زیادی داشته، به یقین نمی ‌توانسته است آن جا چاق شود و مثلا گونه‌هایش گل بیندازد وقتی برمی ‌گشت! باید این تاثیرات دیده می‌شد ،سعی کردم با مشورت کارگردان این کار را بکنم.

یعنی این تغییر پیشنهاد آقای کاوری بود؟

صد درصد. ما در تعامل بودیم و آقای کاوری پیشنهاد داد تغییری ایجاد کنیم و با هم به این نتیجه رسیدیم. حرف رژیم را اول آقای کاوری زد و من هم با آغوش باز پذیرفتم و انجامش دادم. آقای کاوری بسیار آدم شریف و کاربلدی است که می‌توانی به او اعتماد کنی و هر آن چه را که می‌خواهد و تو به عنوان بازیگر می‌دانی بهتر خواهد شد، بپذیری. خیلی خوشحالم که با ایشان همکاری داشتم.

چهره‌ های باسابقه ‌ای مانند فاطمه گودرزی و فریبا متخصص در این سریال حضور دارند، تجربه همبازی شدن با آن‌ ها چطور بود؟

بسیار تاثیرگذار است. این بازیگران چند دهه تجربه در بازیگری دارند و با کارگردان‌های زیادی کار کرده‌اند. خوشبختانه خدا به من کمک کرد با بازیگرانی همبازی بودم که قبل از بازیگری انسان‌های بسیار شریفی هستند، خانم گودرزی بسیار به من کمک و من را راهنمایی کرد، خانم متخصص خیلی هوایم را داشت و رابطه صمیمانه‌ای بین ما برقرار بود تا بتوانیم نقش را بهتر و واقعی‌تر بازی کنیم، انگار که من واقعا پسر ایشان بودم.

ابتدای سریال فضای تلخی داشت و مردم هم به آن واکنش نشان دادند، فکر می‌کنید این روزها زمان مناسبی برای پخش سریال بود یا معتقدید بهتر بود زمان دیگری پخش می‌شد؟

من این را قبول ندارم. شاید به عنوان مخاطب دوست داشته باشم الان سریال فان ببینم و دستم باز است می ‌توانم ببینم، اما سریال خیلی به جهان واقعی نزدیک است. اتفاقاتی که می‌بینیم، خبرهایی که می‌رسد بیشتر تلخ هستند، ما چطور می‌توانیم سریالی کار کنیم که در این وضعیت همه چیزش رو به راه است و همه چیز سرجای خودش است؟ خب طبیعتا نمی‌شود. فکر می‌کنم مردم باید کمی زاویه دیدشان را عوض کنند، اتفاقاتی که پیرامون ما و جامعه رخ می‌دهد روی افکارمان تاثیر گذاشته است، نه این سریال که بخواهد حال ما را بدتر کند. خیلی از فیلم‌های هالیوودی و ایرانی سرشار از تلخی‌های حقیقی است و این چیزی نیست که از زندگی ما جدا باشد.

فکر نمی‌کنید این موضوع به دیده شدن سریال لطمه زده است؟

هیچ وقت تلخی باعث نمی‌شود مخاطب از سریال و به ویژه فیلم فراری شود، چون همیشه فرض را بر این گذاشتیم که پایان شب سیه سپید است و سریال دارد طوری پیش می‌رود که روزنه‌های امید دارد یکی یکی باز می‌شود. نمی‌خواهم داستان را  لو بدهم، اما قطعا این طور که مخاطبان فکر می‌کنند نیست، یعنی شاید حدس‌های اشتباه زدند و این قدر تلخ پیش نخواهد رفت.

نقش ‌تان در سریال بیگانه‌ ای با من است چقدر نسبت به «حسام» متفاوت است؟

البته خودم خوشحال نیستم که این دو سریال همزمان پخش می‌شود، ولی خیلی متفاوت ‌تر است. پس این همزمانی در نظر شما اتفاق مثبتی نیست. شاید بسیاری از بازیگران دوست داشته باشند که ناگهان در تلویزیون دیده شوند. من چون کیفیت خیلی برایم مهم است، درست نیست که مردم همزمان یک شخصیت را در دو اثر ببینند، چون شاید خیلی برایشان باور پذیر نباشد.

بین این دو سریال کدام نقش‌تان را بیشتر دوست دارید؟

به یقین هر نقشی را  که پذیرفتم دوست داشتم و هیچ تفاوتی بین آن ها قائل نمی‌شوم، چه نقشی که یک سکانس باشد، چه نقشی که نقش اول سریال باشد، هیچ فرقی برای من ندارد و دنبال کیفیت هستم.

همبازی شدن با زنده‌یاد پرویز پورحسینی در «بیگانه‌ای با من است» چطور بود؟

بسیار شگفت ‌انگیز. ایشان به معنای واقعی انسانی جنتلمن و باسواد بود. واقعا یکی از افتخارات من این است که با آقای پورحسینی همبازی بودم و نقش پسر ایشان را بازی کردم. خیلی با من مهربان بودند و به من کمک کردند.

هم اکنون مشغول بازی در سریال جدیدی هستید؟

بله، در حال بازی در سریال «دعوت نحس» به کارگردانی آقای افخمی هستم و نقش کاملا متفاوتی بازی می‌کنم.

در ادامه مسیر، اولویت شما سینماست یا تلویزیون؟

هر جا که حالم خوب باشد، آن‌جا هستم. این طور نیست که بگویم من سینما یا تلویزیون را انتخاب کردم. من از ابتدا با تلویزیون کار کردم، آن‌جا بزرگ شدم و برای من پله شده است، اما نمی‌توانم بگویم یکی را انتخاب می‌کنم.

و  بین دوبله و بازیگری چطور؟

من از ۱۴-۱۵ سالگی گوینده رادیو بودم، تجربه خوبی در این زمینه دارم و همیشه عاشق این کار بودم، اما هدف اصلی من بازیگری بوده است و بازیگری را همیشه دوست داشتم.

زندگی شخصی میلاد میرزایی

لازم به بیان است میلاد میرزایی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا