نازنین کیوانی بازیگر نقش اینفلوئنسر در سریال سرجوخه کیست؟

نازنین کیوانی در ۲ شهریور ۱۳۶۷ در تهران متولد شده و به جز بازیگری در عرصه مدلینگ فعالیت دارد و همسر مدل مشهور آرش مهاجر می باشد. بازیگر و مدل زیبا و جوان کشورمان در تازه ترین کار تصویری خود مقابل دوربین سریال سرجوخه احمد معظمی رفته است و در این مجموعه نقش یک شاخ مجازی را ایفا می کند.

نازنین کیوانی

بیوگرافی نازنین کیوانی

نازنین کیوانی متولد ۲ شهریور ۱۳۶۷ در تهران است و هرچند کم کار بوده اما با بازی‌های درخشانی که داشته توانسته خود را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای و خاص معرفی کند. او تک فرزند خانواده بود و حالا یک دختر نیز دارد. نازنین کیوانی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر مشهد است. او بدون تجربه تئاتری وارد عرصه حرفه ای بازیگری شد.

این بازیگر اولین بار بدون هیچ تجربه قبلی و بدون حضور در کلاس بازیگری با سریال احضار در سال ۹۴ به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده جلوی دوربین رفت.نازنین کیوانی بعد از دو سال دوری از بازیگری با یکی از نقش های اصلی سریال مینو ، در نقش ساره به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری به تلویزیون آمد.

وی زمانی که خیلی جوان بود با یک مدل ازدواج کرد. او حالا با آرش مهاجر مدل ایرانی زندگی می‌کند  و در سال ۸۸ هم آنها صاحب دختری به نام آیناز شدند. آرش مهاجر متولد ۲۳ تیر ۱۳۶۵ در شیراز یک فتومدل تجاری بین المللی است که بیشتر ، با برندهای چون ماکسیم برای پوشاک آقایان همکاری می کند.

نازنین درباره زندگی شخصی‌اش می‌گوید: من و آرش در یک میتینگ دوستانه با هم آشنا شدیم. و زمانی که هردو خیلی جوان بودیم ازدواج کردیم. زندگی ما هم مانند هر زوجی فراز و نشیب، زیادی داشت اما ازدواج در سن پایین را یک اتفاق خوب می‌دانم چون ما به هم کمک کردیم، و حالا هر دو در کارمان خیلی پیشرفت کرده‌ایم. البته بچه‌دار شدن من برنامه‌ریزی شده‌ نبود. زمانی که صاحب بچه‌ شدم ۲۰ ساله بودم وقتی شنیدم باردار هستم انگار روی ابرها راه می‌ رفتم خیلی خوشحال بودم و بعد از به دنیا آمدن بچه هم زندگی ما خیلی قشنگ‌ تر شد. آیناز همه زندگی من و آرش است و زندگی سه نفره ما خیلی خوب است. من و آرش هر کدام علایق و کارهای خودمان را داریم و زندگی مان تنوع خودش را دارد.

نقش نازنین کیوانی در سریال سرجوخه

نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر فضای مجازی مقابل دوربین «سرجوخه» به تهیه‌ کنندگی، ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی رفته است. سامان صفاری در نقش «کیان»، حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا» و آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی بازیگرانی‌‌ اند که تا به حال حضور آنها در سریال رسانه‌ ای شده و تا زمان پخش باقی کاراکترها هم به مرور معرفی خواهند شد.

«سرجوخه» به نویسندگی حسین امیرجهانی با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت، غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌ های متفاوتند، می‌ پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌ شان، قرار می‌ گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌ کند.

نازنین کیوانینازنین کیوانینازنین کیوانی

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا