ناهید کیانی ملی‌ پوش تکواندوی ایران و تنها سهمیه المپیک برای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ناهید کیانی ، ملی‌ پوش تکواندوی جمهوری اسلامی ایران و تنها سهمیه المپیک برای تیم ملی تکواندوی بانوان جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ناهید کیانی با برتری در دیدار نیمه‌ نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که در امان اردن برگزار می شد، با پیروزی در مقابل نماینده اردن موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شد! ناهید کیانی تنها مسافر تکواندوی بانوان جمهوری اسلامی ایران در المپیک توکیو است.

ناهید کیانی در دیدار نیمه‌ نهایی مسابقات وزن ۵۷- کیلوگرم به مصاف ناتالی حَمِیدی ، دارنده مدال نقره نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۹ میلادی از اردن رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل حریف خود به برتری رسید و ضمن صعود به دیدار نهایی، المپیکی شد. وی برای حضور در دیدار نیمه‌ نهایی ابتدا با نتیجه ۱۴ بر صفر از سد نماینده هنگ‌ کنگ عبور کرد و در ادامه به مصاف فاناپا هارنسوجین از تایلند دارنده طلای قهرمانی جهان و طلا و نقره قهرمانی آسیا رفت و با ارائه مبارزه‌ ای خوب و دیدنی با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ از سد حریف پرآوازه خود گذشت و به مرحله نیمه‌ نهایی صعود کرد.

لازم به بیان است در این مسابقات دیدار نهایی برگزار نمی‌ شود و دو تکواندوکار راه یافته به مسابقه فینال المپیکی خواهند شد.

اما درباره ناهید کیانی بد نیست بدانید وی متولد ۱۰ مرداد ماه سال ۱۳۷۷ شمسی در شهر اصفهان می باشد. او توانست در بازی‌ های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ میلادی در شهر باکو به مدال طلا دست یابد. وی در یونیورسیاد تابستانی ۲۰۱۷ میلادی به مدال برنز رسید و در دو دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در ۲۰۱۶ میلادی و ۲۰۱۸ میلادی مدال گرفت.

کمیته ملی المپیک کسب سهمیه المپیک توسط ناهید کیانی در رقابت های کسب سهمیه آسیایی اردن را تبریک گفت. در متن پیام تبریک فوق آمده است رقابت های جانانه هوگوپوشان بانوان کشورمان در رقابت های اردن و کسب سهمیه المپیک توسط ناهید کیانی نماینده شایسته کشورمان در این رقابت ها مایه مباهات ملت بزرگ ایران شد. ضمن تبریک این موفقیت برای مجموعه پرتلاش و زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و قهرمانان عزیز، برای تیم ملی تکواندو در بازی های المپیک توکیو آرزوی موفقیت دارد.

ناهید کیانی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/nahid.kiyani

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا