تصویر خیرکننده از هتل طلایی مناسب پولدارها و لاکچری بازها

وسایل و مراکز مختلفی در دنیا ساخته شدند که از طلا می باشند ، به تازگی ویتنامی ها هتلی ساختند که تمام ابزار و وسایل آن از طلا ساخته شده است ، با هم این گزارش را می خوانیم.

هتل طلایی دولچه هانوی در پایتخت ویتنام با صرف هزینه ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شده است که همه بخش‌های آن از جنس طلاست، این هتل به عنوان نخستین هتل در جهان معرفی شده که داخل و حتی خارج آن از طلا است.

تصاویر زیبایی از این هتل زیبا

هتل طلایی مناسب پولدارها و لاکچری بازها + تصاویر

هتل طلایی مناسب پولدارها و لاکچری بازها + تصاویر هتل طلایی مناسب پولدارها و لاکچری بازها + تصاویر

هانوی پایتخت ویتنام

هانوی به عنوان پایتخت جمهوری سویالیستی ویتنام، مرکز فرهنگ، سیاست، تجارت و گردشگری در تمام کشور است. هانوی معروف به شهر ۱۸ دریاچه حیرت‌انگیز، در سمت راست رودخانه رد ریور (Red River) و در آغوش طبیعتی بی‌نظیر قرار گرفته است. موزه‌های بسیاری وجود دارند که تاریخ انقلاب، جنگ و هنر این شهر را روایت می‌کنند. خیابان‌های مناطق قدیمی شهر و ساختمان‌هایی که رگه‌هایی از معماری فرانسوی را به نمایش می‌گذارند بسیاری را به وجد می‌آورند.

هانوی دومین شهر بزرگ ویتنام، با مساحت ۳۳۲۹ کیلومتر مربع، مهد تاریخی ۳۰۰۰ ساله است. هانوی از زمان‌های دور یعنی از پادشاهی تانگ لانگ (Thang Long) تا اشغال شهر به دست فرانسوی‌ها در دهه ۱۸۷۰، نام‌های بسیاری داشته است. این پایتخت بی‌نظیر منزلگاه ۷/۷ میلیون نفر جمعیت از میلیت‌ها و قومیت‌های مختلف با مذهب‌های مختلف است.

هانوی جزو شهرهایی از جهان است که در عرصه تولید تاخالص داخلی از سال ۲۰۰۸ سرعت و پیشرفت بسیار بالایی داشته است، همچنین تولیدات صنعتی، تجارت و توریسم بزرگ‌ترین صنایع این شهر به حساب می‌آیند.

هزینه‌های بسیار پایین، حتی با استانداردهای آسیایی، در هانوی و دیگر بخش‌های ویتنام، این مکان را به جذاب‌ترین مقصد برای غربی‌ها تبدیل کرده است. هزینه اجاره بها، صنایع همگانی مانند برق و تلفن، غذا و تفریحات تنها گوشه‌ای از تمام هزینه‌ها در آمریکا و انگلیس را شامل می‌شود.

 

 

 

بیشتر بخوانید :

ستاره های یک هتل چه رازی دارند؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا