همسر ‌‎رهام هادیان خواننده ‎ماکان بند کیست؟ + آخرین وضعیت جسمی وی بعد از ابتلا به کرونا

ذر این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره رهام هادیان ، خواننده ‎ماکان بند خواهیم داشت! با ما همراه باشید. رهام هادیان ، خواننده موسیقی پاپ متولد ۷ مرداد ۱۳۷۰ شمسی (۲۹ جولای سال ۱۹۹۱ میلادی) در شهر اراک می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس میکروبیولوژی و فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی است.

همسر ‌‎رهام هادیان

اما درباره فعالیت های موسیقی ‌‎رهام هادیان بد نیست بدانید وی فعالیت خود را از دوران نوجوانی با ملودی سازی مبتدی شروع کرد! کم کم به سمت دوره های آهنگسازی رفت و سازهای پیانو ، ساکسیفون و گینار را فراگرفت. سپس مدتی به کلاس های سلفژ نیز رفت.

‌‎رهام هادیان از سال ۱۳۹۴ شمسی و ۱۳۹۴ شمسی در کنار ترانه سرایی و آهنگسازی، فعالیت در حرفه ی خوانندگی را نیز شروع کرد و کارهای خود را در سایت های موسیقی منتشر کرد اما اتفاق خاصی برای وی نیفتاد! جالب است بدانید او قبل از ورود حرفه ای به موسیقی، مدت ها به عنوان انباردار ساختمان، سپس کار در داروخانه، تکنسین و نمونه گیر آزمایشگاه کار می کرد اما در کنار همه ی این ها او دوست داشت یک شبه پولدار شود!!!

در سال ۱۳۹۴ شمسی، به دنبال فراخوان یاشار خسروی ، نوازنده ساکسیون و آهنگساز (و موسس و مدیر هنرى گروه ماکان (آوازى نو)) برای تشکیل گروه موسیقی، با ضبط یک ویدیو کوتاه از خواندن خود، در ابتدا با او و سپس با امیر مقاره آشنا شد و گروه ماکان بند را تاسیس کردند!

شاید این سوال پیش آید که ماکان یعنی چه؟

ماکان نامی ایرانی با ریشه ای فارسی و دیلمی است و به معنی نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در قرن چهارم است که بسیار دلاور بوده است!

اما گروه ماکان بند با حمایت یاشار خسروی در سال ۱۳۹۵ شمسی به صورت کامل شکل گرفت و در ادامه کار با حمایت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو همراه شد.

همسر ‌‎رهام هادیان

در ۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۶ شمسی، اولین آلبوم ماکان بند با خوانندگی رهام هادیان و امیر مقاره و به سرپرستی میلاد نیکزاد با نام ” دیونه بازی ” با ۱۲ قطعه موسیقی منتشر شد. هرت این گروه با آهنگ ” هر بار این درو ” و قطعه دلگیری شروع شد!

رهام هادیان و ابتلا شدن به ویروس کرونا

بهمن بابازاده ، خبرنگار سرشناس حوزه موسیقی در توئیتی خبر از ابتلای خواننده گروه ماکان بند به کرونا داد. وی در این توئیت نوشت:

” ‌‎رهام هادیان خواننده ‎ماکان بند هم به کرونا مبتلا شد. او در حال درمان است و گفته می ‌شود بخشی از ریه این خواننده نیز متاسفانه درگیر شده است. “

همسر ‌‎رهام هادیان

زندگی شخصی ‌‎رهام هادیان

‌‎رهام هادیان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد، او در مصاحبه ای گفته است در دوران دبیرستان یکبار عاشق کسی شده ام، ولی حالا میفهمد عشق نبوده است! و اکنون در رابطه نیست.

‌‎رهام هادیان در اینستاگرام

https://www.instagram.com/rohamhadian_official

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا