همسر مهسا طهماسبی بازیگر سریال دیوار به دیوار کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره همسر مهسا طهماسبی بازیگر سریال دیوار به دیوار خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مهسا طهماسبی ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد آبان ماه سال ۱۳۷۲ شمسی در شهر کرج می باشد. بد نیست بدانید او برادر زاده مائده طهماسبی ، بازیگر شناخته شده تلویزیون است! همچنین فرهاد آئیش شوهر عمه ی وی می باشد!

او درباره کودکی خود و علاقه به بازیگری می گوید: ” در دوران راهنمایی در مدرسه‌ مان دو ساعت وقت آزاد در هفته داشتیم که هر دانش‌ آموز بنا‌بر علایقش می‌ توانست در آن ساعت آزاد به سمت کارهای هنری که دوست داشت، برود. من هر سه سال در این دو ساعت فیلم‌ سازی و تئاتر را انتخاب کردم و بسیار به این هنرها علاقه‌ مند شدم.

در دوران راهنمایی به‌ صورت حرفه‌ ای بسکتبال بازی می‌ کردم، ولی در دبیرستان دیگر ورزش را حرفه‌ ای دنبال نکردم. هندبال را تجربه کرده‌ ام، در والیبال بی‌ استعداد بودم. مدتی هم فوتبال بازی می‌ کردم و دروازه‌ب ان بودم. اما در حال حاضر فقط به باشگاه بدنسازی می‌ روم. “

مهسا طهماسبی دانشجوی مقطع لیسانس رشته تئاتر دانشگاه تهران با گرایش عروسکی می باشد. وی می گوید: ” علاقه به سینما با من بود، اما در دوره دبیرستان وارد مدرسه فرزانگان شدم و در رشته تجربی ادامه تحصیل دادم. تصمیم داشتم جراح قلب شوم، اما پیش از ورود به دانشگاه تصمی م‌ام عوض شد و به خانواده‌ ام گفتم یا هنر می‌ خوانم یا ترک تحصیل می ‌کنم!

پدر و مادرم جوان هستند و پدرم هنوز به ۵۰ سالگی نرسیده ‌اند و ما اختلاف سنی زیادی نداریم! خوشبختانه همین موضوع باعث می ‌شود آن‌ ها من را درک کنند. مادرم حسابدار هستند و شغل‌ شان را دوست ندارند، به‌ خاطر همین وقتی در سن ۱۷سالگی جدی درباره شغل آینده‌ و علاقه‌ ام به بازیگری با آن‌ ها صحبت کردم، متقاعد شدند و همراهی‌ ام کردند.

کار بازیگری را با تئاتر و پیش از آن که وارد دانشگاه شوم، آغاز کردم. وقتی وارد دانشگاه شدم، در سه فیلم سینمایی که دوتای‌ شان ایرانی هستند و هنوز اکران نشده‌ اند و یکی از آن‌ ها فیلمی برای شبکه آرته بود که یک‌ سال قبل پخش شد، این فیلم محصول مشترک ایران و فرانسه بود و عوامل آن از جمله کارگردان فرانسوی بودند. این فیلم اولین تجربه من جلوی دوربین بود.

سریال دیوار به‌ دیوار اولین کار تلویزیونی‌ ام است. “

بد نیست بدانید سریال دیوار به‌ دیوار به کارگردانی سامان مقدم در نوروز ۱۳۹۶ شمسی از شبکه سه سیما پخش شد. دیوار به دیوار داستان پنج خانواده را روایت می ‌کند که به دلایلی مجبور می ‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته ‌اند و در یک روز، بنا به اتفاقی، مجبور می‌ شوند با هم زندگی کنند. این خانواده ‌ها همگی واحدهای آپارتمانی را پیش خرید کردند و وقتی مورد کلاهبرداری قرار می‌ گیرند چون جایی برای سکونت ندارند از مشیری که سازنده خانه ‌ها بوده می‌ خواهند تا خانه خود را در اختیار این افراد قرار دهند و او هم با توجه به درخواست قاضی موافقت می‌ کند و…

مهسا طهماسبی در سریال دیوار به‌ دیوار در نقش کیان دلپاک ، دختر اردشیر دلپاک به ایفای نقش پرداخته است. وی در این باره می گوید: ” آقای سامان مقدم برای نقش کیان به‌ دنبال بازیگری جوان بودند و آقای فرهاد آئیش به من گفتند که تو را برای بازی معرفی می‌ کنم. البته این معرفی صرفا در حد پیشنهاد بود و قبلا هم آقای فرهاد آئیش من را برای بازی به پروژه‌ های دیگر معرفی کرده بودند که به سرانجام نرسیده بود. می‌ خواهم بگویم این‌ طور نبوده است که با پارتی ‌بازی وارد سینما شده باشم. در واقع شاید معرفی‌ ام به پروژه‌ ها باواسطه بوده است، ‌اما در مرحله بعد همه چیز بر‌عهده خودم بوده است…

تجربه کمدی برایم خیلی جذاب و خوب بود، اما علاقه شخصی‌ ام ژانر درام، فیلم‌ ها و سریال‌ های اجتماعی و جدی است، بازی در نقش‌ های کمدی کار سختی است به‌ خصوص این که شما یک کمدین نباشید! در کل خنداندن مردم در جامعه ما خیلی سخت‌ تر از گریاندن آن ‌ها است. “

زندگی شخصی مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی به تازگی با انتشار عکسی در صفحه ی اینستاگرام خود، از ازدواج خود خبر داده است! تاکنون اطلاعاتی درباره همسر وی منتشر نشده است.

مهسا طهماسبی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/mahsatahmasebi.official

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا