واکنش بهاره رهنما به ازدواج همسر اولش پیمان قاسمخانی با دختری ۳۱ ساله

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره واکنش بهاره رهنما به ازدواج همسر اول خود یعنی پیمان قاسمخانی با دختری ۳۱ ساله خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش ، خبر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی ، فیلمنامه ‌نویس ، کارگردان و بازیگر رسانه‌ ای شد! به ادعای برخی از رسانه ‌ها، پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی ، متولد سال ۱۳۶۸ شمسی و مستندساز ازدواج کرده است.

اما درباره میترا ابراهیمی بد نیست بدانید وی لیسانس مدیریت جهانگردی و فوق لیسانس روانشناسی بالینی می باشد. میترا ابراهیمی بعد از پایان تحصیلات خود در رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، اکنون چند سالی است که در زمینه روانشناسی مشغول است؛ او مطب مشاوره دارد. وی علاوه بر پزشکی، در زمینه حمایت از حیوانات نیز فعالیت دارد و گیاهخوار است.

میترا ابراهیمی ، روانشناس و فیلمساز جوان، در سال ۱۳۹۸ شمسی اولین فیلم بلند مستند خود را با نام ” کامی ” درباره کامیار شاپور ، پسر فروغ فرخزاد کارگردانی کرده بود و این فیلم را در سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت از پرده‌ سینمای چارسو به اکران رساند. ” کامی ” ، روایتگرِ زندگی کامیار شاپور ، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است. پرتره‌ ای از مردی که می ‌توان او را نماد عزلت آدمی در دوران معاصر دانست. این فیلم به تهیه کنندگی و سرمایه گذاری پیمان قاسم خانی ساخته شد و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود.

میترا ابراهیمی در مصاحبه ای درباره علاقه شخصی خود به فیلمسازی می گوید: ” شغل من در واقع روانشناسی است؛ اما همیشه به ادبیات علاقمند بودم و آن را دنبال می ‌کردم حتی کلاس ‌های فیلمنامه نویسی نیز شرکت کرده بودم اما تجربه ‌ای در زمینه فیلمسازی نداشتم فیلمسازی برایم به صورت وحشتناکی سخت بود و اما با خوش شانسی بزرگی روبرو شدم و آن کامیار شاپوری بود که روبروی دوربین من نشسته بود و با همه چیز کنار می ‌آمد.

پیش از تدوین مستند کامی هر کسی که به تماشای آن می ‌نشست از جمله مهرداد اسکویی از ارتباط خوبی که بین ما شکل گرفته بود جا می‌خورد. این مستند به صورت یواشکی و به دور از چشم استاد‌هایم فیلمبرداری شد زیرا همه می‌گفتند که تو هنوز آماده نیستی، در این بین همچنان به کلاس می ‌رفتم و تمام چیزهایی که یاد می ‌گرفتم را صبح روز بعد به محل فیلمبرداری می‌بردم و از آن‌ ها استفاده می ‌کردم. “

ناکنون جزئیات واکنش بهاره رهنما به ازدواج همسر اول خود یعنی پیمان قاسمخانی با میترا ابراهیمی ، مستندساز ۳۱ ساله منتشر نشده است.

در انتها لازم به بیان است پیمان قاسمخانی ، به عنوان یکی از یکی از محبوب ‌ترین و برجسته ‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران شناخته می شود. همسر اول وی ، بهاره رهنما بود که او و بهاره رهنما به دلیل مشکلات شخصی در سال ۱۳۹۴ شمسی از یکدیگر جدا شدند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا