زندگینامه میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسمخانی + زندگی شخصی و اینستاگرام

همسر اول بهاره رهنما ازدواج کرد

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زندگینامه میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسمخانی ، فیلمنامه ‌نویس ، کارگردان و بازیگر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پیمان قاسمخانی ، به عنوان یکی از یکی از محبوب ‌ترین و برجسته ‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران شناخته می شود. همچنین پیمان قاسم خانی، برادر مهراب قاسم خانی ، فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس است.

پیمان قاسمخانی برای فیلمنامه فیلم مارمولک ، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است. پیمان قاسم ‌خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او در سال ۱۳۹۷ شمسی و پس از ۱۱ سال، در سریال ” هیولا ” دوباره با مهران مدیری همکاری کرد.

درباره زندگی شخصی پیمان قاسمخانی بد نیست بدانید همسر اول وی ، بهاره رهنما بود که او و بهاره رهنما به دلیل مشکلات شخصی در سال ۱۳۹۴ شمسی از یکدیگر جدا شدند.

اما در جدیدترین خبر منتشر شده، مطلع شدیم پیمان قاسمخانی ، برای بار دوم ازدواج کرده است! همسر دوم وی ، میترا ابراهیمی نام دارد. درباره میترا ابراهیمی بد نیست بدانید وی مستند ساز و روانشناس سرشناس می باشد.

لازم به بیان است مدتی است خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در صفحات مجازی منتشر شده است و حاکی بر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی ، همسر سابق بهاره رهنما می باشد! گفته می شود تاکنون این خبر توسط پیمان قاسم خانی و یا میترا ابراهیمی ، تایید و یا تکذیب نشده است.

میترا ابراهیمی

در انتها لازم به بیان است میترا ابراهیمی ، روانشناس و فیلمساز جوان، در سال ۱۳۹۸ شمسی اولین فیلم بلند مستند خود را با نام ” کامی ” درباره کامیار شاپور ، پسر فروغ فرخزاد کارگردانی کرده بود و این فیلم را در سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت از پرده‌ سینمای چارسو به اکران رساند. ” کامی ” ، روایتگرِ زندگی کامیار شاپور ، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است. پرتره‌ ای از مردی که می ‌توان او را نماد عزلت آدمی در دوران معاصر دانست.

میترا ابراهیمی در مصاحبه ای درباره علاقه شخصی خود به فیلمسازی می گوید: ” شغل من در واقع روانشناسی است؛ اما همیشه به ادبیات علاقمند بودم و آن را دنبال می ‌کردم حتی کلاس ‌های فیلمنامه نویسی نیز شرکت کرده بودم اما تجربه ‌ای در زمینه فیلمسازی نداشتم فیلمسازی برایم به صورت وحشتناکی سخت بود و اما با خوش شانسی بزرگی روبرو شدم و آن کامیار شاپوری بود که روبروی دوربین من نشسته بود و با همه چیز کنار می ‌آمد.

پیش از تدوین مستند کامی هر کسی که به تماشای آن می ‌نشست از جمله مهرداد اسکویی از ارتباط خوبی که بین ما شکل گرفته بود جا می‌خورد. این مستند به صورت یواشکی و به دور از چشم استاد‌هایم فیلمبرداری شد زیرا همه می‌گفتند که تو هنوز آماده نیستی، در این بین همچنان به کلاس می ‌رفتم و تمام چیزهایی که یاد می ‌گرفتم را صبح روز بعد به محل فیلمبرداری می‌بردم و از آن‌ ها استفاده می ‌کردم. “

مهراب قاسمخانی با انتشار عکسی از پیمان قاسمخانی نوشت:

دیشب هر بار نگات کردم چشام پر اشک شد قاسم جون. نمیدونی چقدر خوشحالم که خوشحال میبینمت. از اونی که باعث خوشحالیته هم خیلی ممنونم. امیدوارم همیشه همینجوری عاشق باشین و قدر همو‌ بدونین و حالتون خوب باشه و ما کنار هم ببینیمتون و کیف کنیم.

خبر ازدواج پیمان قاسمخانی در اینستاگرام مهراب قاسمخانی

خبر ازدواج پیمان قاسمخانی در اینستاگرام مهراب قاسمخانی

و همچنین با انتشار تصویر میترا ابراهیمی همسر جدید پیمان قاسمخانی در استوری خود، ازدواج برادرش و ورود عروس جدید را به خانواده قاسمخانی، تبریک گفت.

در ادامه استوری منتشر شده در صفحه ی شخصی مهراب قاسمخانی را ببینید:

استوری مهراب قاسمخانی برای ازدواج پیمان قاسمخانی

استوری مهراب قاسمخانی برای ازدواج پیمان قاسمخانی

عروس جدید خانواده قاسمخانی میترا ابراهیمی مستندساز و روانشناس بالینی است. میترا ابراهیمی نیز با انتشار عکسی از خود و متنی از فروغ فرخزاد، رسما خبر ازدواجش با پیمان قاسم خانی ۵۶ ساله را تایید کرد و نوشت:

و آن کسی که نیمه ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود 
و من درآینه می دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود 
و ناگهان صدایم کرد 
و من عروس خوشه های اقاقی شدم …
امسال تولدی دیگر بود

پ ن: گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری ،تو اینستاگرم برامون پیش پیش عروسی گرفته بودن

mitra-ebrahimi.JPG

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسمخانی

همسر پیمان قاسمخانی، میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسمخانی در لباس عروس

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسمخانی در لباس عروس

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا