چگونگی شرکت در مسابقه شوتبال شبکه نسیم + زمان ثبت نام و سایت

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره چگونگی شرکت در مسابقه شوتبال شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی فصل دوم مسابقه شوتبال به تهیه ‎کنندگی مقداد مومن‎ نژاد و به کارگردانی محمد پیوندی با اجرای حامد آهنگی و مبینا نصیری از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش می باشد.

این مسابقه تلویزیونی روزهای یکشنبه تا پنج شنبه در ساعت ۲۱ از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود؛ همچنین تکرار آن در ساعت های ۱ بامداد ، ۹ صبح و همچنین  ۳ بعداز ظهر است.

فصل جدید شوتبال با ۲۴ مسابقه فیزیکی و تمرکزی طراحی شده است که در این مسابقه در دو بخش آقایان و خانم‎ ها که شامل سرگروه و دو همیار هستند، با هم به رقابت می‌ پردازند.

بد نیست بدانید فصل اول این برنامه با حضور مهمان ‌های شناخته شده و محبوب توانست جایگاه خود را میان برنامه‌ های شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بیابد و طرفداران پر و پا قرصی برای خود دست و پا کند! براساس گفته‌ های مقداد مومن نژاد ، تهیه کننده برنامه شوتبال فصل دوم در دو فصل ۳۸ قسمتی و با محوریت حضور مردم و رقابت آن‌ ها با هم تهیه و تولید می شود. فصل دوم شوتبال با ۲۴ بازی جذاب و چالشی برگزار می شود و در بخش مقدماتی آن، شوتبال یک شب میزبان آقایان و یک شب میزبان بانوان است. حضور بانوان در فصل جدید شوتبال اتفاق جدید این مسابقه در سری جدید است.

فصل دوم مسابقه شوتبال زندگی محور است؛ این مسابقه در واقع، راوی دو رقابت موازی است؛ هم زندگی دشوار و پرتلاش شخصیت های خاص حضور یافته در مسابقه را روایت می کند و هم مبارزه آن ها برای موفقیت در این مسابقه را به تصویر می کشد. طوری که هر گروه و هر فردی که در رقابت شوتبال حضور پیدا می کند، دارای یک قصه زندگی است و مخاطب می تواند با دیدن این مسابقه و در طول مسابقه، با یک تجربه جدید در عبور از سختی ها و رسیدن به موفقیت آشنا گردد و به درک تازه تری از زندگی برسد.

این فصل از این مسابقه تلویزیونی تا آغاز ماه محرم، هر شب روی آنتن شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می رود. پس از پایان ایام عزاداری محرم و صفر، فصل بعدی مسابقه شوتبال در ۶۰ قسمت تولید و پخش خواهد شد.

چگونگی شرکت در مسابقه شوتبال

براساس آنچه در اطلاع رسانی های مسابقه شوتبال انجام شده است: علاقمندان و بینندگان می توانند به عنوان تماشاگر در مسابقه شوتبال شرکت کنند‌. برای این شرکت در این برنامه و حضور به عنوان تماشاگر به شماره ۳۰۰۰۰۵۱ پیامک ارسال کنید. تماشاگرانی که می‌خواهند وارد برنامه شوند، اگر عدد یک را به این سامانه بفرستند، ما آنها را دعوت می‌کنیم که به عنوان تماشاگر در برنامه حضور داشته باشند و در هر قسمت نیز دو نفر از بین آنها انتخاب می ‌کنیم که یکی از بازی‌ های ما را انجام می دهند و هرکدام که برنده شدند یک کارت هدیه می ‌گیرند. لازم به بیان است درباره زمان ثبت نام، اطلاعات خاصی منتشر نشده است!

شرکت کنندگان مسابقه شوتبال چه کسانی هستند؟

هشتاد درصد شرکت کنندگان ورزشکاران و چهره های ورزشی معروف است‌ و ورزشکاران پیشکسوت و نسل جوان و هنرمندان و بازیگران دیگر در کنار هم حضور دارند که بسیار مسابقه ای هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

در این مسابقه شرکت کنندگان با قرعه کشی ، خودشان ۵ بازی را انتخاب کرده و با هم رقابت می کنند. رشته های ورزشی مختلفی در این برنامه در بخش آن وجود دارد که شامل بسکتبال، هندبال و فوتبالی است و فوتبال دستی و دارت نیز وجود دارد.

مسابقه شوتبال در اینستاگرام

https://www.instagram.com/shootball_tv

مسابقه شوتبال در تلگرام

t.me/shootball_tv
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
3 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
آیدا بهرامیان
آیدا بهرامیان
3 سال قبل

واقعا ممنونم برنامه خیلی خوبی
من هم دوست دارم شرکت کنم.
دارای۳مدال طلا
۲تا نقره
۲تا برنز کشوری

آیدا بهرامیان
آیدا بهرامیان
1 سال قبل

با سلام
واقعا ممنونم برنامه خیلی خوبی
من هم دوست دارم شرکت کنم.
دارای۳مدال طلا کشوری
۲تا نقره
۲تا برنز کشوری
و فوتبالیست هم هستم و داری مقام هم هستم.
دارای مقام های دو میدانی،پرتاب وزنه،پرش از مانع

bahramianayda@gmail.com

فاطمه
فاطمه
3 سال قبل

سلام لطفآ نحوه ثبت نام بعنوان شرکت کننده در رقابتها را نیز توضیح دهید، ممنون

دکمه بازگشت به بالا