کامیلا کبیو خواننده و ترانه سرا و بازیگر فیلم سینمایی سیندرلا کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره کامیلا کبیو خواننده و ترانه سرای کوبایی آمریکایی و بازیگر فیلم سینمایی نوستالژیک، موزیکال و عاشقانه سیندرلا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کامیلا کبیو با نام اصلی کارلا کامیلا کَابِیو اترابائو متولد ۳ مارس سال ۱۹۹۷ میلادی در شهر هاوانای کشور کوبا می باشد.

کامیلا کبیو در کودکی همراه با خانواده پس از نقل مکان به میامی در ایالات متحده آمریکا زمانی که وی پنج ساله بود، بین هاوانا و مکزیکو سیتی در حال مهاجرت بود! وی در سال ۲۰۰۸ میلادی شهروندی آمریکایی را به دست آورد. او در دبیرستان میامی پالمیتو حضور داشت اما در سال تحصیلی ۲۰۱۲–۲۰۱۳ میلادی، در حالی که او در کلاس نهم بود، برای ادامه تحصیل آواز خود ادامه داد. او بعدها دیپلم دبیرستان خود را به دست آورد!

کامیلا کبیو به عنوان یکی از دختران گروه فیفت هارمونی که در سال ۲۰۱۲ میلادی در ایکس فکتور ساخته شد، برجسته شد و یک قرارداد با سایکو موزیک و ایپک موزیک بست! در حالی که او عضو گروه فیفت هارمونی بود، شروع به کار انفرادی کرد و آهنگ ‌هایی با هنرمندان دیگر منتشر کرد. از جمله آهنگ ” من می ‌دانم تابستان گذشته چه کردی ” با شان مندز، ” چیزهای بد ” با مشین گان کلی که رتبه ۴ در بیلبورد ۱۰۰ آمریکا را کسب کرد!

 

کامیلا کبیو پس از خروج از گروه در دسامبر ۲۰۱۶ میلادی، چندین همکاری دیگر از جمله ” هی ما ” با پیت بول و جی بلوین برای موسیقی متن فیلم سینمایی ” سرنوشت خشمگین ” منتشر کرد. اولین آهنگ تک نفره او ” گریه در کلاب ” در ماه مه سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد و در رتبه ۴۷ در ایالات متحده به اوج خود رسید.

پس از آن بر موسیقی تحت تاثیر لاتین متمرکز شد و اولین آلبوم استودیویی او، کامیلا (۲۰۱۸ میلادی) به رتبه ۱ در صفحه بیلبورد۲۰۰ عرضه شد و با آهنگ اصلی ” هاوانا ” در نمودار چندین کشور، از جمله بریتانیا و ایالات متحده آمریکا به رتبه ۱ رسید. دومین تک آهنگ او ” هرگز همان نباش ” همچنین جزو ۱۰ آهنگ برتر در چندین کشورقرار گرفته‌ است.

کامیلا کبیو با خواننده ی کانادایی ، شان مندز در رابطه است (از جولای ۲۰۱۹ میلادی) و سینگل ترکی به نام (Señorita) به تازگی منتشر کرده اند! البته لازم به بیان است کامیلا کبیو با کارشناس و نویسنده ، متیو هوسی در ارتباط بود که او را در مجموعه ” امروز ” در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی ملاقات کرده بود. آنها از فوریه ۲۰۱۸ میلادی با یکدیگر بودند؛ آن دو در ژوئن ۲۰۱۹ میلادی از همدیگر جدا شدند.

کامیلا کبیو موفق به کسب جایزه موسیقی ام‌تی‌وی اروپا ، جایزه موسیقی آی هارت ریدیو ، سه جایزه ماچ موزیک ویدئو آی هارت ریدیو و جایزه زن در موسیقی بیلبورد برای هنرمند پیشرفت داشته، شده ‌است.

کامیلا کبیو در اینستاگرام

https://www.instagram.com/camila_cabello

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا