بیوگرافی و زندگی خصوصی کریستینانو رونالدو + نقل قول ها و فرزندان او

جدول یاب ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مشهور و شناخته شده پرتغالی است. نام کامل او کریستیانو رونالدو داس سانتوس آویرو است. او غالبا به عنوان بهترین فوتبالیست جهان معرفی می شود و یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ است. او در حال حاضر در یوونتوس، یک باشگاه ایتالیایی بازی می کند و همچنین بازیکن تیم ملی پرتغال هم هست.

کریستینانو رونالدو
کریستینانو رونالدو

رونالدو پنجم فوریه سال ۱۹۸۵ میلادی در جزیره مادیرا به دنیا آمده است. این بازیگر ۳۴ ساله، دو برادر و یک خواهر بزرگتر است خود دارد و فرزند آخر خانواده است. زندگی برای آنها خیلی آسان نبود چراکه پدرش الکلی و مشروب خور بوده و مادرش مجبور بود دو جا کار کند تا بتوانند زندگی شان را بگذارنند.

درهمان جزیره او فوتبال بازی کردن را آغاز کرد و زمانی که ۱۲ ساله بود توانسته بود برای خودش اسم و رسمی دست و پا کند. وقتی ۱۶ ساله بود اولین بازیکن پرتغالی بود که توانست در منچستر یونایتد بازی کند. وقتی ۱۶ ساله بود در سال ۲۰۰۲ فعالیت فوتبالی او آغاز شد و با دستمزدی معادلی ۱۲ میلیون پوند با منچستر یونایتد قرارداد بست. او سه سال در پست هافبک بازی کرد تا اینکه در سال ۲۰۰۶ به یک پدیده و ستاره تبدیل شد. مادر رونالدو در پیوست او به رئال نقش مهمی داشت چرا که او از طرفداران دوآتیشه این تیم است.

پیش از آنکه در سال ۲۰۰۹ با رئال مادرید قرارداد ببندد بیش از ۱۰۰ گل برای منچستر به ثمر رسانده بود و بروز توانایی ها و رکوردشکتی های او با رائهال مادرید رشد پیدا کرد. یک از رکوردهای او به ثمر رساندن ۲۰۰ گل با حضور در ۱۹۷ بازی بود و بسیاری از باشگاه های مطرح متوجه توانمندی های او شدند و می خواستند او را از رئال مادرید بخرند.

رونالدو در بیش از ۴۳۰ بازی حضور یافته و ۴۵۱ گل به ثمر رسانده است. این عدد نه تنها یک آمار حیرت انگیز است بلکه با رونالدو کمک کرده است تا چندین بار جایزه بهترین فوتبالیست سال را دریافت کند. درواقع لیونل مسی و رونالدو  تنها فوتبالیست هایی بوده اند که طی ۷ سال گذشته توانسته اند این جایزه را کسب کنند. هیچ فرد دیگری حتی نتوانسته به آنها نزدیک شود. رونالدو به تازگی به یوونتوس ملحق شد جایی که فعالیت حرفه ای خود را به اتمام خواهد رساند.

ارزش خالص دارایی های رونالدو در سال ۲۰۲۰، ۴۶۰ میلیون دلار برآورد شده است البته منابعی هم مجموع دارایی های او را ۵۰۰ میلیون دلار براورد کرده اند.

رونالدو اهل سیگار و مشروبات الکلی نیست. او فرد خیرخواهی است و علاوه بر کمک مالی به موسسات گوناگون، خون خود را هم اهدا می کند و به هیچ عنوان آدم مغرور و خودخواهی نیست.

 

نقل قول های جالب رونالدو:

  • عشق تو مرا قوی تر می کند و نفرت تو مرا توقف ناپذیر می سازد.
  • ما باید از زندگی نهایت بهره را ببریم، از آن لذت ببریم چراکه زندگی همین طوری است.
  • دوست ندارم با کسی مقایسه بشوم. من می خواهم سبک بازی خودم را تحمیل کنم و بهترین کار را برای خودم و باشگاه انجام دهم.
  • من آدم بی عیب و ایرادی نیستم اما دلم می خواهد احساس کنم همه چیز درست انجام می شود. مهم تر از همه احساس می کنم همیشه به یادگیری نیاز دارم تا بهتر شوم و تکامل پیدا کنم.
  • “هرگز به نفرت های اطراف خود گوش نکنید. در عوض، از تنفرها به عنوان انگیزه برای خودتان استفاده کنید ثابت کنید که آنها اشتباه هستند. همان آتشی که یکی را می سوزاند می تواند سوخت برای دیگری باشد.
  • درمورد کاری که می خواهید انجام دهید صحبت نکنید. بروید و آن کار را انجام دهید. مردم صدای رویاهایشان را دوست دارند و مدام در مورد انها صحبت می کنند. اما فقط انهایی که سخت کار و تلاش می کنند مزه بزرگی را می چشند.
  • شما یک شبه نمی توانید بهترین شوید. شما باید مقاصد قدرتمندی را هر روز، هر ماه، هر سال تعیین کنید تا از حد خود خارج شوید و به سطح بعدی برسید.
  • باید هدف بزرگتری برای آنچه که دنبال می کنید وجود داشته باشد. فقط دنبال پول و شهرت نباشید. هنگامی که اهدفتان، آمال وحشتناک شما را تحریک کند می توانید تمام موانعی که سر راه شما قرار می گیرند کنار بزنید.

زندگی خصوصی و روابط رونالدو:

شاید رونالدو الان یک مرد خانواده باشد اما او از روزهای ابتدایی ستاره شدنش در دنیای فوتبال او با تعداد زیادی از زن‌های زیباروی دنیا رابطه داشته است که از میان آنها می‌توان به پاریس هیلتون، کیم کارداشیان و جما اتکینسون، بی پاشا باسو و… اشاره کرد.

رونالدو از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ با مدل معروف آیرینا شیک در رابطه بود که بعد از به هم خوردن رابطه آنها آیرینا با برادلی کوپر وارد رابطه شد. رونالدو در سال ۲۰۱۰ صاحب یک پسر شد اما مادر این بچه ناشناخته ماند و رونالدو حضانت او را به عهده دارد. برخی معتقدند او پسر آیرینا و رونلدو است که طریق بارداری خارج از رحم به دنیا آمده اما رونالدو هیچ گاه نوخاسته در این باره صحبت کند و می‌گوید هرگاه پسرش به اندازه کافی بزرگ شود حقیقت را به او خواهد گفت. بعد از آن رونالدو اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ از طریق بارداری خارج از رحم صاحب یک دوقلو شده به نام‌های ایوا و متیو شده است. آنها هم مانند فرزند اولش در سان دییگو به دنیا آمدند.  او از سال ۲۰۱۷ تاکنون با جورجینا رودریگز در رابطه است و از او صاحب یک دختر است. درواقع زمان زیادی از تولد دوقلوهای او نگذشته بود که رونالدو اعلام کرد نازمزدش جورجینا باردار است و منتظر تولد فرزندشان هستند و در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۷ صاحب یک دختر دیگر به نام آلانا مارتیا شد و این یعنی آلانا ۵ ماه از خواهر و برادر دوقلویش کوچکتر است.

این فوتبالیست برجسته اعلام کرد که بعد از سه سال رابطه با جورجینا که یک مدل اسپانیایی ۲۵ ساله است با او نامزد کرده است. او در گفتگویی اظهار کرده که جورجینا به او خیلی کمک کرده است و عاشق او است و مطمئنا با او ازدواج خواهد کرد.  وقتی او برای اولین بار رونالدو را دید در یک فروشگاه «گوکی» در مادرید کار می کرد. آنها در سال ۲۰۱۶ در مراسم «Dolce & Gabbana» با یکدیگر آشنا شدند. اگرچه انها به طور رسمی خبر نامزدی‌شان را اعلام نکرده‌اند اما جورجینا معمولا یک انگشتر گرانقیمت در دست دارد که به نظر می‌رسد انگشتر نامزدی باشد و منابع خبری نزدیک به آنها این خبر را تائید کرده و گفته‌اند که آنها به زودی تصمیم دارند ازدواج کنند. ظاهرا جورجینا در این خانواده جای گرفته و با نقش و جایگاه خودش  به عنوان مادر در زندگی سه فرزند دیگر کریستیانو هم احساس راحتی می‌کند. رونالدو در جایی گفته است که دلش می‌خواهد هفت فرزند داشته باشد و آن گونه که او و جورجینا از پدر و مادر بودن لذت می‌برند تعجل نخواهد داشت که طی چند سال آینده دوباره شاهد بچه دار شدن آنها باشیم!

در حقیقت رونالدو در مورد زندگی خصوصی اش بسیار محافظه کار است. یکی از اولین قرار ملاقات‌های او در دیزنی لند در پاریس بود که کریستیانو کلاه گیس گذاشته بود و سعی کرده بود تا حد ممکن ظاهرش را مبدل کند تا پاپاراتزی ها  او را آزار ندهند و از او درباره دختر جدیدش سؤال نکنند.

اینستاگرام رونالدو:

https://www.instagram.com/cristiano/

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا