بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب شبکه سه + زمان پخش

در این مطلب، درباره بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب شبکه سه جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه گفت و گو محور ” طبیب ” به تهیه کنندگی علی زاهدی با هدف اطلاع‌ رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت ، از شنبه تا چهارشنبه و حدود ساعت یازده صبح، میزبان متخصصان رشته‌ های مختلف پزشکی است!

اجرای برنامه گفت و گو محور ” طبیب ” بر عهده پیمان طالبی است.این برنامه تلویزیونی با هدف ارائه ی دانش پزشکی و آموزش همگانی به مخاطبان روانه آنتن شبکه سه سیمای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می شود.

اما درباره پیمان طالبی بد نیست بدانید پیمان متولد ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در شهر تهران می باشد. پیمان کار خود را در دوره ی دانشجویی و با گزارشگری در تلویزیون استان همدان آغاز کرد! او فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی از دانشگاه همدان است.

بیوگرافی پیمان طالبی

سپس در ادامه، او مجری رادیو و تلویزیون استان همدان شد و پس از آن نیز، از سال ۱۳۸۸ شمسی به‌ عنوان نماینده رادیو جوان در استان همدان با شبکه رادیوی جوان همکاری خود را آغاز کرد. پیمان در کنار فعالیت های خود، گاهی نیز گزارش های ورزشی و فوتبال انجام می داد! پیمان طالبی پس از اتمام دوره ی تحصیل خود در شهر همدان ، در اواخر سال ۱۳۸۹ شمسی به شهر تهران آمد و در رادیو جوان فعالیت خود را ادامه داد.

پیمان در سال ۱۳۹۴ شمسی، اجرای برنامه ای با عنوان ” مردم چی میگن ” را به تهیه کنندگی علی زاهدی را در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر عهده گرفت! ” مردم چی میگن ” برنامه‌ ای ترکیبی و عصرگاهی با حداقل ۸ آیتم بود که به طرح مسائل و مشکلات در حوزه خانواده می پرداخت و سعی داشت از منظر مردم، موضوعات مطرح در حوزه سبک زندگی ایرانیان را به چالش بکشد و نسبت به اصلاح و نقد رفتار غیر ارزشی اهتمام ورزد!

پیمان طالبی در برنامه ” مردم چی میگن “

پیمان در مصاحبه ای درباره حضور خود در تلویزیون این چنین می گوید: ” تجربه آمدن از رادیو به تلویزیون برای خیلی ها تلخ بوده است! خیلی ها از رادیو به تلویزیون آمده اند ولی بعد به طور کل رفته اند و در تلویزیون نمانده اند! ولی خدا را شکر من جزو معدود رادیویی هایی هستم که آمده و مانده ام. “

پیمان طالبی و دکتر غلامرضا کردافشارى

جالب است بدانید پیمان گاهی به فعالیت در حوزه ی آهنگ سازی نیز می پردازد! بد نیست بدانید پیمان یک نوازنده ساز ارگ حرفه ای است. او خواننده ای جوان و توانا است که در مسابقه ” صدا ازاد ” رتبه اول مسیقی پاپ را به دست آورد و جایزه و مقام خود را به نفر دوم تقدیم کرد!

پیمان طالبی و همسرش

زندگی شخصی پیمان طالبی

پیمان ازدواج کرده است؛ و وی متاهل می باشد. همسر پیمان طالبی، ندا مصباح است.

بیوگرافی پیمان طالبی

آدرس اینستاگرام برنامه طبیب

https://www.instagram.com/tabibtv3

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا