راما قویدل همسر مهسا کرامتی کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره راما قویدل همسر مهسا کرامتی که به کرونا مبتلا شد، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در جدیدترین خبر منتشر شده، باخبر شدیم راما قویدل ، کارگردان سینمای ایران به بیماری ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده است؛ راما قویدل در حال حاضر در خانه تحت درمان قرار دارد. راما در حین تهیه و تولید سریال ” ایل‌ دا ” به ویروس کرونا مبتلا شده است! سریال ” ایل‌ دا ” به کارگردانی راما قویدل و به تهیه‌ کنندگی علیرضا سبط‌ احمدی از تولیدات سیما فیلم می باشد. تصویربرداری این سریال تا آخرین روز‌های اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی ادامه داشت.

اما بد نیست بدانید راما قویدل ، کارگردان، تدوینگر و همچنین فیلم‌ نامه‌ نویس متولد ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۵۵ شمسی در شهر تهران می باشد. بد نیست بدانید راما ، فرزند امیر قویدل ، کارگردان و فیلم‌ نامه‌ نویس سرشناس سینمای ایران می باشد!

راما فعالیت سینمایی خوی را در ابتدا با کار دوبله از سال ۱۳۶۷ شمسی آغاز نمود. وی سپس دستیاری کارگردان و همچنین دستیاری تدوین و نیز تدوین را تجربه  کرد.

راما در عرصه سینمایی در تهیه فیلم‌ های سینمایی ” شب‌ های روشن ” به‌ کارگردانی فرزاد مؤتمن (۱۳۸۱)، ” پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی) ”  به کارگردانی مهدی ودادی، به تهیه‌ کنندگی مهدی ودادی و عبدالله اسفندیاری و به نویسندگی فریدون فرهودی و مهدی ودادی (۱۳۸۱)، ” من ترانه پانزده سال دارم ” (۱۳۸۰) به کارگردانی رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی ، ” مونس ” به کارگردانی حمید رخشانی (۱۳۷۹)، ” سربلند، تنگنا، قانون ” (۱۳۷۴) و همچنین فیلم سینمایی ” بی‌ قرار ” به کارگردانی مجید قاری زاده و به نویسندگی بهروز خلجی و فریبا طایفه حسینی (۱۳۷۳)، همکاری داشته‌ است.

در نهایت راما قویدل ولین فیلم تلویزیونی خود را در سال ۱۳۸۶ شمسی کارگردانی نمود. بد نیست بدانید ” چاقی ” اولین فیلم سینمایی بلند او به شمار می آید.

درباره زندگی شخصی راما بد نیست بدانید وی همسر مهسا کرامتی ، بازیگر سینما و تلویزیون است! راما و مهسا دارای یک فرزند پسر به نام ” امیر مانی ” می باشند.

تکذیب ابتلای کارگردان سینما و تلویزیون به بیماری کرونا

راما قویدل ، کارگردان سینما و تلویزیون در واکنش به خبر ابتلای خود به ویروس کرونا گفت: ” به دلیل سابقه بیماری تنفسی ترجیح دادم در بازگشت به تهران برای تعطیلات نوروز قرنطینه خودخواسته را به دور از خانواده ام انجام بدهم. خدا را شکر در حال حاضر مشکلی ندارم و آماده ادامه کار هستیم. “

روز گذشته ، ۹ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ ای به رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از ابتلای راما قویدل ، کارگردان سینما و تلویزیون به ویروس کرونا خبر داده بود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا