زندگینامه آرون افشار خواننده جوان موسیقی پاپ + اینستاگرام

در این مطلب، درباره زندگینامه آرون افشار خواننده جوان موسیقی پاپ کشور توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آرون افشار با نام اصلی ” وحید افشار ” متولد ۱ تیر ماه سال ۱۳۷۷ شمسی در شهر مشهد می باشد. آرون تنها یک برادر کوچک تر از خود دارد (متولد مسال ۱۳۹۰ شمسی). جالب است بدانید آرون از سال ۱۳۸۴ شمسی و وقتی تنها ۷ سال سن داشت، موسیقی را با تشویق پدر خود یعنی حبیب افشار که خود از خواننده ها و نوازنده های پیانو می باشد، شروع کرد!

زندگینامه آرون افشار

آرون با نواختن ساز گیتار آشنایی لازم و کافی دارد! وی از ۷ یا ۸ سالگی کار خود را با این ساز آغاز کرده است. جالب است بدانید آرون به همراه پدر خود از همان دوره ی کودکی در عروسی و مراسمات مختلف، خوانندگی را تجربه کرده بود. او به عنوان خواننده مراسمات، تا دوره ی نوجوانی به شدت فعال بود!

زندگینامه آرون افشار

آغاز همکاری آرون افشار با معین راهبر و شرکت آوای فروهر

آرون از سال های ۱۳۹۴ شمسی و ۱۳۹۵ شمسی آهنگ های مختلفی را ساخت، اما هیچ کدام از آن ها تاثیرگذاری چندانی نداشت! تا اینکه استعداد وی توسط معین راهبر کشف شد و به شرکت آوای فروهر معرفی شد! بد نیست بدانید معین راهبر ، تنظیم کننده حرفه ای موسیقی بدون هیچ کلاس و دوره ای وارد عرصه موسیقی شده است! معین نگاه زیبایی به موسیقی و استفاده از تجربیات هنرمندان دارد.

آرون و معین راهبر

مهین راهبر در ابتدا نام هنری ” آرون ” را برای وی انتخاب کرد و سپس در ادامه از سال ۱۳۹۶ شمسی و هنگامی که تنها ۱۹ سال سن داشت، با انتشار آهنگ ” جانم باش ” به آهنگسازی معین راهبر به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت! از آثار دیگر او می توان به ” طبیب ماهر ” ، ” خط و نشان ” ، ” دلشوره ” و ” گیسو پریشان ” اشاره کرد.

شاید جالب باشد که بدانید آرون از معین راهبر به عنوان برادر خود یاد می کند! که نقش بسزایی در دیده شدن وی داشت، با این حال برند ” آرون ” متعلق به شرکت موسیقی آوای فروهر می باشد و آن ها از سهامداران وی هستند!

زندگینامه آرون افشار

آرون افشار و اولین حضور او در تلویزیون

آرون افشار برای اولین بار در ویژه برنامه ” خندوانه ” در نوروز سال ۱۳۹۸ شمسی، مهمان رامبد جوان بود! آرون در برنامه خندوانه کار جالبی انجام داد؛ وی پش از اتمام آهنگ ” جانم باش “، از رامبد جوان اجازه خواست تا بخشی از این آهنگ را به صورت زنده بخواند!

آرون در برنامه خندوانه

همچنین وی در برنامه ی ” مسافر ماه ” شبکه دو حضور داشته است. لازم به بیان است آرون تیتراژ ابتدایی برنامه تلویزونی ” مسافر ماه ” به عنوان جنگ شبانه شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۸ شمسی خوانده بود. برنامه ی ” مسافر ماه ” به نویسندگی و تهیه‌ کنندگی احسان ارغوانی و به سردبیری و اجرای محسن آزادی کاری از گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود.

حضور آرون افشار در برنامه دورهمی

آرون افشار ، خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان مهمان برنامه دورهمی جمعه ۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری بود.

زندگی شخصی آرون افشار

آرون افشار ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد.

آدرس اینستاگرام آرون افشار

https://www.instagram.com/aronafshar

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا