زندگینامه مهدی دارابی خواننده پاپ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره زندگینامه مهدی دارابی خواننده گروه موسیقی پاپ هوروش خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مهدی دارابی ، خواننده موسیقی پاپ متولد ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۷۲ شمسی در شهر تهران می باشد. البته بد نیست بدانید مهدی اصالتا اهل کوهدشت در استان لرستان است.

زندگینامه مهدی دارابی

مهدی از دوره ی نوجوانی علاقه ی خاصی به فعالیت در عرصه خوانندگی داشت! او فعالیت خود را در ابتدا از اوایل دهه ی ۹۰ شمسی و با خوانندگی در سبک پاپ آغاز کرد. مهدی در ۱۸ خرداد ماه سال ۱۳۹۲ شمسی سه قطعه آهنگ به نام های ” ازت خاطره دارم ” ، ” به من سر بزن ” و ” تو حالت ناخوشه ” را به صورت هم زمان در مارکت موسیقی ایران منتشر کرد! این سه قطعه آهنگ، اولین تجربه جدی او در عرصه موسیقی بود. شاید جالب باشد که بدانید مهدی ، موسیقی را به صورت دلی آموخته است و به همین دلیل با احساس می‌ خواند! به باور بسیاری از طرفداران مهدی دارابی ، جنس صدای او با دیگر خواننده‌ های سنتی بسیار متفاوت است!

وی در ادامه قطعه آهنگ هایی دیگری هم چون ” اگه نباشی ” ، ” منو دس ننداز  ” و… را نیز منتشر کرد. مهدی دارابی که در آن زمان با چهره، لحن و همچننی فضای موسیقایی متفاوتی مشغول به فعالیت بود، نتوانست به موفقیت خاصی دست یابد!

مهدی دارای و آغاز فعالیت هوروش بند

هوروش بند ، که یک گروه موسیقی در سبک پاپ به شمار می آید،  از بهمن‌ ماه سال ۱۳۹۵ شمسی فعالیت خود را آغاز کرد. بد نیست بدانید هوروش بند با همکاری مسعود جهانی (تنظیم‌ کننده موسیقی پاپ) ، مهدی دارابی (خواننده) و همچنین آرش عدل پرور و مسیح عدل پرور شکل گرفت و با تک آهنگ ” به یاد تو می افتم ” شروع به فعالیت کرد.

زندگینامه مهدی دارابی

هوروش بند برای اولین بار در ۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۶ شمسی در جزیره کیش به روی صحنه رفت و کنسرت خود را اجرا نمود! پس از آن با اجرای هشت سانس کنسرت در تهران، خود را به‌ عنوان یک گروه موفق موسیقی به مخاطبان شناساند. جالب است بدانید استایل مهدی دارابی و گذاشتن ریش نیز پس از تشکیل این گروه بود.

مسعود جهانی و مهدی دارابی

از جمله قطعه آهنگ های این گروه موسیقی می‌ توان به ” آخر منو به باد داد ” ، ” به کی پُز می‌ دی ” ، ” ماه دلم ” ، ” خنک شد دلت ” ، ” فاصله نه ” و ” ماه‌ پیشونی ” اشاره کرد. لازم به بیان است تمام قطعات این گروه موسیقی را آرش عدل پرور ، مسیح عدل پرور ، حمید فریزند و مهدی دارابی ساخته‌ اند. مهدی موسیقی سنتی روحوضی را با موسیقی سنتی امروز تلفیق کرده است! و موسیقی R&B و هیپ‌ هاپ را نیز به آن اضافه کرده است.

موفقیت های هوروش بند

در پنجمین جشن سالانه ی موسیقی ما با شعار ” جشن همدلی اهالی موسیقی ایران ” در برج میلاد شهر تهران، ترانه ی ” ماه‌ پیشونی ” هوروش بند به‌ عنوان قطعه آهنگ برگزیده ی موسیقی پاپ انتخاب شد!

 

بد نیست بدانید مهدی دارابی به عنوان ترانه سرا و آهنگساز با خواننده‌ هایی هم چون محمد علیزاده ، شهاب رمضان ، آرش و مسیح و… همکاری داشته است.

ماجرای ممنوع الکاری مهدی دارابی چه بود؟

در سال ۱۳۹۴ شمسی و به دنیال انتشار اولین آلبوم مهدی، وی دچار مشکل شد! با انجام پیگیری های گوناگون مشخص شد استفاده از قطعه آهنگ های او توسط رادیو جوان باعث شده است تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی دارابی را ممنوع الکار نماید! که مدتی بعد این مشکل برطرف شد و مهدی به فعالیت خود ادامه داد.

زندگی شخصی مهدی دارابی

مهدی دارابی تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد.

آدرس اینستاگرام مهدی دارابی

https://www.instagram.com/mehdidarabi.music

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا