فاطمه حقیقت جو که توییت های فارسی ترامپ را می نویسد کیست؟ + بیوگرافی و عکس

برخی اخبار حاکیست توییت‌های فارسی و مربوط به ایران ترامپ و پومپئو را فاطمه حقیقت جو ، نمایندهٔ دوره ششم مجلس و عضو شورای مرکزی حزب مشارکت مینویسد تا با ذائقه ایرانی سازگار باشد.

فاطمه حقیقت جو که توییت های فارسی ترامپ را می نویسد کیست؟ + بیوگرافی و عکس
فاطمه حقیقت جو که توییت های فارسی ترامپ را می نویسد کیست؟ + بیوگرافی و عکس

فاطمه حقیقت‌جو (زادهٔ ‎۸ دی ۱۳۴۷ در جنوب تهران) فعال سیاسی و نمایندهٔ اصلاح‌طلب دوره ششم مجلس شورای اسلامی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و اولین رئیس شاخه جوانان این حزب اصلاح طلب بود. او دارای دکترای مشاوره، پژوهشگر و مدرس دانشگاه‌های تهران و مراکز آموزش عالی فرهنگیان، نایب رئیس انجمن مشاوره ایران، ۱۰ سال سابقه در پست‌های امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش، عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران و دو دوره عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) بوده‌است.

فاطمه حقیقت جو در سال ۲۰۰۶–۲۰۰۵ میلادی محقق مدعو «مرکز مطالعات بین‌الملل دانشگاه‌ام آی تی» بود و پس از آن پژوهشگر «مرکز زنان در سیاست و سیاستگذاری دانشگاه هاروارد» است.

فاطمه حقیقت جو، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم، که پس از فرار از ایران به مواضع مختلفی علیه ایران داشته و بار‌ها نسخه حکومت غیر دینی در ایران را پیچیده، به دلیل خیانت مجبور به جدایی از همسر اولش شده است، حقیقت جو، به بهانه ادامه تحصیل از کشور خارج شد و پس از آن ماهیت وابسته خود را به غرب و تفکرات آنها در اجرای برنامه‌های ضد ایرانی آمریکا و انگلیس نشان داد.

فاطمه حقیقت جو در مصاحبه‌ای که با رادیو فردا داشته از ازدواج سفیدش با یک مرد سخن به میان آورده است؛ منظور از ازدواج سفید زندگی مشترک زن و مرد بدون ازداوج رسمی است، یعنی به گونه ای که زن و مرد بدون جاری شدن خطبه عقد یا صیغه محرمیت میانشان برای زندگی زیر یک سقف می‌روند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا