ابتلای بابک حمیدیان به ویروس کرونا حقیقت دارد؟ + ویدیو

در این مطلب، توضیحاتی درباره ابتلای بابک حمیدیان به ویروس کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. روز گذشته ، ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، ویدیویی دیدنی با حضور بابک حمیدیان ، جواد رضویان ، بهروز شعیبی و… در فضای مجازی در حال انتشار است. در این ویدیو، بابک حمیدیان ، بازیگر سینما و تئاتر در تلاش است تا با آگاه سازی مردم نسبت به خطرات ابتلا به ویروس کرونا ، قدم مثبتی در این راه بردارد.

#کرونا_را_جدی_بگیریم

” حالا که کرونا ما رو جدی گرفته، ما هم اونو جدی بگیریم. “

توجه داشته باشید دوره پنهان برای COVID-19 (یعنی زمان بین قرار گرفتن در معرض ویروس و شروع علائم) در حال حاضر بین ۲ تا ۱۴ روز تخمین زده می شود! در این مرحله، ویروس ها می توانند منتقل شوند! با توجه به تحقیقات انجام شده در ایران و سایر کشورها،  مهم ترین موضوع در منتقل شدن ویروس کرونا، دست های آلوده عنوان شده است! به همین جهت همانطور که بارها گفته شده است، دست هایتان را به صورت مکرر با مایع ضد عفونی و آب و صابون شست و شو دهید، زیرا مکان ها و قسمت هایی را که شما لمس کرده اید، ممکن است قبل از آن، توسط یک فرد مبتلا لمس شده باشد.

دقت داشته باشید افراد حتی در مواقع نفس کشیدن باعث می شوند تا ذراتی در هوا پخش شود! این ذرات تا حدی کوچک هستند که قبل از افتادن بر زمین تا مدت ها در هوا معلق خواهند ماند و امکان استنشاق این ذرات توسط افراد دیگر وجود دارد. زمانی که این ذرات حاوی ویروس باشند، به احتمال زیاد فرد، دیگری را آلوده خواهند کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا