ویدیویی از صحبت های امین تقی‌ پور سازنده کلیپ بارش بادمجان از آسمان تهران

در این مطلب، ویدیویی از صحبت های امین تقی‌ پور سازنده فیلم بارش بادمجان از آسمان تهران را خواهیم دید! با ما همراه باشید. ۲۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، تعدادی ویدیو در فضای مجازی با این مضمون که از آسمان شهر تهران، بادمجان می بارد! در فضای مجازی منتشر شد! این ویدیوها ، سبب بروز واکنش های گوناگون و متعددی در فضای مجازی شد. اما در ویدیوی زیر صحبت های امین تقی‌ پور سازنده کلیپ بارش بادمجان از آسمان تهران را در برنامه ” دو نیمه ماه ” خواهیم دید:

بد نیست بدانید با توجه به حواشی به وجود آمده ناشی از انتشار این کلیپ در فضای مجازی، در آن هنگام بلافاصله تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت وارد عمل شدند و موفق شدند نفرات اصلی و عاملان انتشار این کلیپ را شناسایی نمایند.

سردار علی ذوالقدری ، رئیس پلیس امنیت شهر تهران با بیان اینکه این متهمان مدعی بودند بارها برای کارهای هنری خود از طریق ساخت جلوه‌ های ویژه این نوع کلیپ ها را طراحی کرده اند و سپس آن را در گروه اجتماعی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌ اند، افزود: ” متهمان بیان کردند پس از ساخت کلیپ بارش بادمجان در آسمان تهران، آن را همانند گذشته در گروه بارگزاری کرده اند اما متأسفانه عده‌ ای فرصت‌ طلب با سوء‌ استفاده از فضای موجود جامعه این کلیپ را به عنوان بارش بلاهای آسمانی در فضای مجازی بارگذاری کرده اند و سب تشویش اذهان عمومی شده‌ اند! “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا