ماجرای کشته شدن فجیع موبایل فروش اسلامشهری توسط سارقین + جزئیات

در این مطلب، توضیحات کشته شدن فجیع موبایل فروش اسلامشهری توسط سارقین را خواهیم دید! با ما همراه باشید. روز گذشته ۱۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، ویدیوی دلخراشی با عنوان ” مرگ تلخ موبایل فروش بی آزار اسلامشهری که دل یک محل را به درد آورد ” و یا ” سارقان شاهرگ فرشاد معصومی را زدند! ” در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش شد! در این ویدیو شاهد درگیری یک فروشنده موبایل در اسلامشهر با دو سارق بودیم!

با توجه به خلوتی خیابان ها به علت شیوع ویروس کرونا، سارقین از این موقعیت استفاده می کنند و با واریز مبلغ یک میلیون تومان پول به حساب بانکی صاحب مغازه از روز قبل، وی را متقاعد می کنند تا روز جمعه ۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، ساعت ۹ صبح در مغازه ی خود حاضر شود و موبایلی که آن ها می خواهند را تحویل دهد!

اما روز جمعه، فرشاد (صاخب مغازه موبایل فروشی) مغازه خود را باز می کند؛ اما به این دلیل که اماکن متوجه باز شدن مغازه توسط وی نشود (به علت شیوع ویروس کرونا و دستور به بسته بودن مغازه ها) با هر دو سارق به داخل مغازه می رود. او در داخل مغازه، کرکره را پایین می آورد و پس از اینکه در گاو صندوق را باز می کند تا گوشی مویابل را به سارقین تحویل بدهد، سارقین با چاقو وی تهدید می کنند که همه ی گوشی ها رو در داخل یک نایلون بریزد و به آن ها تحویل بدهد!

به این دلیل که فرشاد، صاحب مغازه شوکر به همراه داشت، ناگهان یکی از سارقین، چاقو را به گردن فرشاد فرو می کند و شاهرگ وی را پاره می کند! سپس آن ها با دو نایلون پر از گوشی های موبایل پا به فرار می گذارند. اما پس از این اتفاق، فرشاد در داخل مغازه به زمین می افتد و صدای کمک کمک را سر می دهد! خانمی که به صورت اتفاقی از جلوی مغازه در حال عبور بوده است، متوجه صدای کمک خواستن وی می شود! سپس به همسایه ها اطلاع می دهد و آن ها نیز کرکره را به سختی هر چه تمام بالا می دهتد و فرشاد را به بیمارستان انتقال می دهند! اما به دلیل شدت خون از دست رفته توسط فرشاد، وی شنبه شب در بیمارستان از دنیا می رود!

پلیس دقایقی بعد از سرقت، در خیابان اسلامشهر به لباس خونی یکی از سارقین شک می کند! سارقین که دو نایلون پر از گوشی موبایل نیز به همراه داشتند، پا به فرار می گذارند اما با شلیک هوایی پلیس و تعقیب توسط آن ها، در نهایت دستگیر می شوند. لازم به بیان است سارقین سه نفر بوده اند! یک نفر در مقابل در مغازه ی موبایل فروشی کشیک می داده است! اما نکته ی عجیب این است که بدانید سن سارقین ۲۴ سال بوده است!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از بازداشت سارقانی خبر داد که فرشاد، جوان موبایل‌ فروش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند. ساعت ۹:۳۰ روز جمعه هشتم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، مأموران کلانتری ۱۱ امام زاده عقیل (ع) شهرستان اسلامشهر از سرقت در یک موبایل‌ فروشی مطلع می شوند و بلافاصله به محل اعزام می شوند.

در بررسی‌ ها مشخص شد سه سارق که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، با سلاح سرد وارد مغازه موبایل‌ فروشی می شوند و با تهدید و درگیر شدن با صاحب مغازه، ضمن به قتل رساندن وی، اقدام به سرقت گوشی‌ های تلفن همراه داخل مغازه می کنند! با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از مأموران مجرب پلیس آگاهی، اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز می کنند

مأموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی در کمتر از ۲۴ ساعت، ضمن شناسایی عاملان وقوع این جنایت، موفق شدند طی یک عملیات منسجم، آن ها را در یکی از محلات شهرستان اسلامشهر دستگیر کنند.

سرهنگ سرپناه ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه متهمان هیچگونه سابقه کیفری ندارند، گفت: ” تعداد ۵۳ دستگاه گوشی تلفن‌ همراه و چند عدد هندزفری و یک قبضه سلاح سرد به کار رفته در سرقت، از متهمان کشف شده است. “

سرهنگ سرپناه ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: ” با توجه به اپیدمی ناشی از شیوع ویروس کرونا که شرایط منحصر به فردی را برای زندگی اجتماعی رقم زده است، توصیه‌ های بیش از پیش، توجه به اصل پیشگیری وضعی است. هموطنان باید از طریق مدیریت یا مداخله در محیط، فرصت های ارتکاب جرم را به حداقل ممکن برسانند. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا