سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. امروز ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، طی حکمی از سوی پیروز حناچی ، شهردار تهران سید مناف هاشمی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران منصوب شد!

پیش از این محسن پورسید آقایی در این سمت قرار داشت و یوسف حجت مدتی به عنوان سرپرست برای این معاونت تعیین شده بود.

درباره سید مناف هاشمی بد نیست بدانید وی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته ی شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و فارغ التحصیل دکترای برنامه‌ ریزی شهری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است. هاشمی فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۷۳ شمسی و در شهرداری تهران آغاز کرد و از ۱۳۷۶ شمسی تا ۱۳۸۱ شمسی، شهردار تنکابن بود.

وی در فاصله سال های ۱۳۸۹ شمسی تا ۱۳۹۲ شمسی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران فعالیت می کرد و از ۱۳۹۲ شمسی تا ۱۳۹۶ شمسی، معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشت.

سید مناف هاشمی ، در جلسه هیئت دولت نوزدهم مهر ماه سال ۱۳۹۶ شمسی، به ریاست حسن روحانی، به عنوان هشتمین استاندار گلستان تعیین شد. در پی وقوع سیل در بخش هایی از استان گلستان، در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شمسی و بروز خسارات ناشی از آن و مدیریت نامطلوب بحران و بروز مشکلات در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده، غیبت سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در جلسات مدیریت بحران و عدم حضور وی در مناطق سیل زده، جنجال آفرین شد! ساعاتی بعد مشخص شد که مناف هاشمی، در ایران حضور ندارد و در خارج کشور است.

عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور نیز در پاسخ به سؤالی در خصوص عدم حضور استاندار گلستان در مناطق سیل زده این استان گفت: ” استاندار گلستان از یک ماه پیش تقاضای مرخصی برای حضور در خارج از کشور برای حل مشکلات خانوادگی کرده بود و بنابراین به خارج از کشور اعزام شد. “

سید مناف هاشمی در خصوص علت غیبت خود در روز اول فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شمسی و حضور در خارج از کشور در زمان سیل گلستان ادعا کرد که به دلیل درمان جراحات ناشی از حمله شیمیایی در زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق حضور نداشته است! وی در روز سوم فرودین، به دلیل غیبت و عدم رسیدگی به سیل زدگان، توسط اسحاق جهانگیری از کار برکنار شد و میر محمد غراوی، معاون عمرانی استانداری گلستان، جایگزین وی شد.

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا